 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soluba1
Nowicjusz

Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:10, 11 Sie 2010 Temat postu: Zapłon bateryjny nadal problem |
|
|
Witam mam simsona sr50 platyny 6vmechaniczny i przerobiłem na zapłon bateryjny bo cewka dostała przebicia i luzów odpala wszystko idealnie wyjeźdzam z garażu po prostu strzała mocny szybki po przejechaniu gdzieś 500metrów zapłon robi się za wolny tak jakby się przestawiał ale zapłon zostaje w tym samym miejscu co był jaka to może bć przyczny proszę o odpowiedzi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:41, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Może to akumulator szybko się rozładowuje i napięcie jest za niskie. Przy 6V ładowanie jest dość kiepskie.
Misiałbyś zmierzyć miernikiem napięcie na aku przy pracującym silniku.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Stały bywalec

Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Harbutowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:48, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ten zapłon masz na samej krzywce czy na pełnym magnecie ??
Bo jeśli na samej krzywce to możesz zapomnieć o ładowaniu, a co za tym idzie z dłuższą jazdą
Ostatnio zmieniony przez Marian dnia Śro 13:43, 11 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soluba1
Nowicjusz

Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:37, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Panowie na magnecie ładowanie jest poprawne teraz bym poszedł do garażu odpalił 200metrów przejechał zaczyna się to samo i tak ciągle nagrzewa się i coś go strzela że jest za póżny zapłon a póżniej robi się dobry
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Stały bywalec

Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Harbutowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:03, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Sprawdź przerwę na platynach, dokręć głowicę i sprawdź
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soluba1
Nowicjusz

Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:50, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Przerwa na platynkach a coś dokładniej iskra jest mocna i stała
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soluba1
Nowicjusz

Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:32, 12 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
o a teraz jest problem taki że po ustawieniu iskry gdy tłok jest u góry odpalam gazówka i się przestawia na za późny sam a iskrownik jest w tym samym miejscu co to może być????
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|