Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Zapłon.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
androv
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:45, 24 Lip 2008    Temat postu:

No spokojnie na 6tyś. jak dobrze idzie to i na 7tyś. mam obrotomierz..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matipiekarz
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Mielec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:58, 24 Lip 2008    Temat postu:

no to ciężko jest mi powiedziec jak jest zębatka 17z kosz s70 i simak tak powoli jedzie...;/ może jednak zębatke w silniku masz mniejszą na 100% masz 17z??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
androv
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:11, 24 Lip 2008    Temat postu:

Tak ..Na pewno sprawdzałem..Może gaźnik źle wyregulowany..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matipiekarz
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Mielec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:14, 24 Lip 2008    Temat postu:

a na biegu jałowym na ile ci sie obrotów wkręca??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
androv
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:26, 24 Lip 2008    Temat postu:

2,5 .tyś. tyle jak chodzi a jak dam gazu pełno to i 8

Ostatnio zmieniony przez androv dnia Czw 23:26, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matipiekarz
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Mielec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:09, 25 Lip 2008    Temat postu:

to ja już nie wiem...pytaj innych kolegów z forum...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: T.L. (lubelskie)

PostWysłany: Pią 10:34, 25 Lip 2008    Temat postu:

Kompresji nie gubi? Dobra jest kompresja? Tłumik nie zapchany?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek1990
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:38, 25 Lip 2008    Temat postu:

Piszesz ze ci wykreca 6-7 tys obrotów. To 7000obr to na czwartym biegu mniej wiecej odpowiada 75km/h.

A co do zapłonu to ustaw na znaki to bedzie 1,8 przed gmp i przesun minimalnie zgodnie z ruchem wskazówek zegara to może bedzie około zalecanego 1,4.
Aha i daj mu zebatkę 16.


Ostatnio zmieniony przez heniek1990 dnia Pią 10:44, 25 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Zamieszkały na forum
Zamieszkały na forum


Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 5927
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:14, 25 Lip 2008    Temat postu:

Gaźnik wywal bo on wszystko pieprzy . Zmierz prędkość GPS i będziesz miał realną prędkość .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pią 12:36, 25 Lip 2008    Temat postu:

soviet100 napisał:
Gaźnik wywal bo on wszystko pieprzy . .


najlepiej baz jeździć Wink (1)

jeśli ładnie chodzi na wolnych i ładnie sie wkręca to raczje nie jest wina ani zapłonu anie gaźnika. Może tan silnik już jest wysłużony ?? i dlatego taki mały v-max.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matipiekarz
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Mielec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:27, 25 Lip 2008    Temat postu:

Jarek napisał:
Kompresji nie gubi? Dobra jest kompresja? Tłumik nie zapchany?


gdy by był zapchany wydech(a pseudosporta ciężko zapchać) to by sie nie wkręcał na 7000tys obrotów! gdyby była mała kompresja to by sie na takie obroty nie wkręcał na 4-tym biegu by by nie miał mocy!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pią 19:07, 25 Lip 2008    Temat postu:

jesteś pewny ?? to ciekawe czemu mi z pocharatanym tłokiem wkrecał sie na takei same obroty i nie stracił mocy ?? moge ci pokazać fotki tego tłoku. pierścienie pozapiekane dzwoniły jak niewiem co i normale chodził tylko bardzo głośno.

ale dobra...

sprawdz jeszcze ten v-max z innymni pojazdami i wtedy zobaczysz czy wiecej nie idzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matipiekarz
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Mielec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:05, 25 Lip 2008    Temat postu:

no ale kompresje miałeś dobrą więc motor nie stracił na mocy!!!!...bo żeby motor stracił moc musi być słaba kompresja lub coś musi stawiac opór...a to że miałeś zcharatany tłok to nie znaczy że motor nie miał kompresji...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dam92
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:56, 25 Lip 2008    Temat postu:

Jeśli posiadasz seryjny tłumik to spróbuj go założyc i zobacz, i możliwe że to wina gaźnika chociaż w to wątpie ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matipiekarz
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Mielec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:05, 25 Lip 2008    Temat postu:

a co ma gażnik do prędkości?...jeśli simson sie wkręca na wysokie obroty na 4-tym biegu a jedzie powoli to wina tylko i wyłącznie przełożeń!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin