 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil3737
Nowicjusz

Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Korczówka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:34, 11 Lip 2009 Temat postu: Zamula na wolnych obrotach i wolno idzie |
|
|
Witam wszystkich.
Rok temu wymieniłem cylinder na 60cmm, wał, głowice i tłok (musiałem). W tamtym roku go docierałem. Pod koniec docierania rozpędzał się do 60km/h a po chwili na 65km/h. Najwięcej z górki jechałem 75km/h i było dobrze. Ale jak w tym roku go odpaliłem to już jeździł całkiem inaczej. Teraz v-max nie może się odbić od 50km/h, zamula na wolnych obrotach. Jak już jadę te 50 i wcisnę ssanie to mi przerywa i gaśnie.
Domyśliłem się ze dostaje za dużo paliwa. Rozkręciłem gaźnik, przeczyściłem, zmieniłem iglice ( była na najniższym. sprawdzałem na każdym poziomie i chyba było najlepiej na drugim od dołu jechał 60km/h nawet i tak zostawiłem) ale jak go znowu odpaliłem to już było po staremu Nadal dostaje za dużo paliwa i gaśnie na ssaniu. Braciak mi podpowiedział żeby rozwiercić dysze powietrza to będzie więcej dostawał i mieszanka się wyreguluje ale nie wiem czy to dobry pomysł. A z reszta tam jest tylko maleńka dziurka i nie wiem co tam wejdzie nawet ( chyba tylko nitka).
1. Dlaczego jest taka zmiana po zimie??
2. Czy warto rozwiercać dysze powietrza??
Ps. Dodam jeszcze ze jak się rozpędzi teraz z górki to przerywa i to bez ssania i nie może dalej się rozpędzić bo po prostu gaśnie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:13, 11 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
mozesz zmniejszyc poziom paliwa w komorze plywakowej
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
murek1237
Bywalec

Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Topólka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:40, 11 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
A może masz tłumik zapchany
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:51, 11 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Dysze rozwiercisz to zniszczysz gaznik. Gaznik ma przelot 16mm i tak ma zostac, a ta mala dysza to jest sklad mieszanki, jak rozwiercisz to zepsujesz regulacje.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil3737
Nowicjusz

Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Korczówka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:24, 11 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj wkręciłem do samego końca śrubkę (koło tej ze sprężynką, na zewnątrz) i jak włączę ssanie to sekundę będzie przerywał ale później idzie. No to jak na ssaniu idzie to zmniejszyłem iglice o 1 (do samego końca) i mi zamula na wolnych obrotach, w ogóle się nie chce wkręcić na wyższe obroty ale idzie tak samo tez na ssaniu.
Tak sobie pomyślałem ze to może być wina wężyka do paliwa (wcześniej miałem większy) bo jest bardzo cienki (musiałem rozgrzać żeby wszedł na kranik. I może dlatego, mało paliwa dostaje...
Aha. Dodam jeszcze ze na wyższych obrotach przerywa...
Ostatnio zmieniony przez kamil3737 dnia Nie 21:57, 12 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madoń
Śpiący na Forum

Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:55, 11 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Zmień poziom paliwa na pływaku, nie tylko na iglicy, jeśli nie wiesz jak to zrobić to na forum na pewno znajdziesz odpowiedź. Do tego u mnie nie chciał się wkręcać na wysokie obroty bo miałem zły przerywacz (ten młoteczek w zapłonie).
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil3737
Nowicjusz

Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Korczówka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:45, 14 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
No i teraz mam nowy problem - WIĘKSZY
Poczytałem na forum że to może być wina przerywacza. No to ja zdejmuje dekiel odkręcam śrubkę w kole zamachowym żeby go zdjąć, wkręcam ściągacz patrze a tu się nie chce wkręcić tak jakby gwint urwany (koło nowe ma z 0,5 roku). No ale nie to mnie później martwiło. Zaglądam do przerywacza i widzę że ma tylko malutką szczelinę (ciężko nawet zobaczyć) no to odkręcam śrubkę i myślałem że tylko tą szczeliną będę regulował a to mi się cały iskrownik rusza...
Przesuwałem go we wszystkie strony (czasami się pokazała szczelina a czasami nie) i za każdym razem sprawdzałem iskrę na świecy. A tej nie ma. kilkanaście razy przekręcałem ten iskrownik i nic. Nie ma iskry. świece też zmieniałem.
Potem zauważyłem ze koło zamachowe szoruje trochę o jedną z płytek.
Czy to może dla tego nie dawać iskry??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:14, 14 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Zaplon ma byc ustawiony z odpowiednim wyprzedzeniem. Jak ci latal to ja dziwie sie ze to ci odpalalo.
Popraw przerwe na platynkach, na 0,4 w najgrubszym miejscu na krzywce magneta, ustaw kat wyprzedzenia i porzadnie dokrec.
Cewka moze dzialac bedzie.
Ostatnio zmieniony przez Antonio dnia Wto 10:16, 14 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil3737
Nowicjusz

Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Korczówka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:43, 14 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Tylko że magneto ma zerwany gwint i nie da się go wyjąć...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
XxmlodyxX
Nowicjusz

Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:04, 14 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Tez mam podobny problem.
Mozesz to wytlumaczyc jak chlop krowie na miedzy?? bo jestem jeszcze nie obeznany
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pampej
Bywalec

Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wleń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:43, 14 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
kamil3737 napisał: | Tylko że magneto ma zerwany gwint i nie da się go wyjąć...  |
Dla chcącego nic trudnego. Nie wiem ile masz otworów w magnecie bo można to ściągnąć dwu lub trzy ramiennym ściągaczem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|