Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zamula na wolnych obrotach i wolno idzie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamil3737
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Korczówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:34, 11 Lip 2009    Temat postu: Zamula na wolnych obrotach i wolno idzie

Witam wszystkich.
Rok temu wymieniłem cylinder na 60cmm, wał, głowice i tłok (musiałem). W tamtym roku go docierałem. Pod koniec docierania rozpędzał się do 60km/h a po chwili na 65km/h. Najwięcej z górki jechałem 75km/h i było dobrze. Ale jak w tym roku go odpaliłem to już jeździł całkiem inaczej. Teraz v-max nie może się odbić od 50km/h, zamula na wolnych obrotach. Jak już jadę te 50 i wcisnę ssanie to mi przerywa i gaśnie.
Domyśliłem się ze dostaje za dużo paliwa. Rozkręciłem gaźnik, przeczyściłem, zmieniłem iglice ( była na najniższym. sprawdzałem na każdym poziomie i chyba było najlepiej na drugim od dołu jechał 60km/h nawet i tak zostawiłem) ale jak go znowu odpaliłem to już było po staremu Sad (1) Nadal dostaje za dużo paliwa i gaśnie na ssaniu. Braciak mi podpowiedział żeby rozwiercić dysze powietrza to będzie więcej dostawał i mieszanka się wyreguluje ale nie wiem czy to dobry pomysł. A z reszta tam jest tylko maleńka dziurka i nie wiem co tam wejdzie nawet ( chyba tylko nitka).

1. Dlaczego jest taka zmiana po zimie??
2. Czy warto rozwiercać dysze powietrza??

Ps. Dodam jeszcze ze jak się rozpędzi teraz z górki to przerywa i to bez ssania i nie może dalej się rozpędzić bo po prostu gaśnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:13, 11 Lip 2009    Temat postu:

mozesz zmniejszyc poziom paliwa w komorze plywakowej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
murek1237
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Topólka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:40, 11 Lip 2009    Temat postu:

A może masz tłumik zapchany Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:51, 11 Lip 2009    Temat postu:

Dysze rozwiercisz to zniszczysz gaznik. Gaznik ma przelot 16mm i tak ma zostac, a ta mala dysza to jest sklad mieszanki, jak rozwiercisz to zepsujesz regulacje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamil3737
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Korczówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:24, 11 Lip 2009    Temat postu:

Dzisiaj wkręciłem do samego końca śrubkę (koło tej ze sprężynką, na zewnątrz) i jak włączę ssanie to sekundę będzie przerywał ale później idzie. No to jak na ssaniu idzie to zmniejszyłem iglice o 1 (do samego końca) i mi zamula na wolnych obrotach, w ogóle się nie chce wkręcić na wyższe obroty ale idzie tak samo tez na ssaniu.
Tak sobie pomyślałem ze to może być wina wężyka do paliwa (wcześniej miałem większy) bo jest bardzo cienki (musiałem rozgrzać żeby wszedł na kranik. I może dlatego, mało paliwa dostaje...

Aha. Dodam jeszcze ze na wyższych obrotach przerywa...


Ostatnio zmieniony przez kamil3737 dnia Nie 21:57, 12 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madoń
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:55, 11 Lip 2009    Temat postu:

Zmień poziom paliwa na pływaku, nie tylko na iglicy, jeśli nie wiesz jak to zrobić to na forum na pewno znajdziesz odpowiedź. Do tego u mnie nie chciał się wkręcać na wysokie obroty bo miałem zły przerywacz (ten młoteczek w zapłonie).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamil3737
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Korczówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:45, 14 Lip 2009    Temat postu:

No i teraz mam nowy problem - WIĘKSZY
Poczytałem na forum że to może być wina przerywacza. No to ja zdejmuje dekiel odkręcam śrubkę w kole zamachowym żeby go zdjąć, wkręcam ściągacz patrze a tu się nie chce wkręcić tak jakby gwint urwany (koło nowe ma z 0,5 roku). No ale nie to mnie później martwiło. Zaglądam do przerywacza i widzę że ma tylko malutką szczelinę (ciężko nawet zobaczyć) no to odkręcam śrubkę i myślałem że tylko tą szczeliną będę regulował a to mi się cały iskrownik rusza...
Przesuwałem go we wszystkie strony (czasami się pokazała szczelina a czasami nie) i za każdym razem sprawdzałem iskrę na świecy. A tej nie ma. kilkanaście razy przekręcałem ten iskrownik i nic. Nie ma iskry. świece też zmieniałem.
Potem zauważyłem ze koło zamachowe szoruje trochę o jedną z płytek.

Czy to może dla tego nie dawać iskry??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:14, 14 Lip 2009    Temat postu:

Zaplon ma byc ustawiony z odpowiednim wyprzedzeniem. Jak ci latal to ja dziwie sie ze to ci odpalalo.
Popraw przerwe na platynkach, na 0,4 w najgrubszym miejscu na krzywce magneta, ustaw kat wyprzedzenia i porzadnie dokrec.

Cewka moze dzialac bedzie.


Ostatnio zmieniony przez Antonio dnia Wto 10:16, 14 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamil3737
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Korczówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:43, 14 Lip 2009    Temat postu:

Tylko że magneto ma zerwany gwint i nie da się go wyjąć... Sad (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
XxmlodyxX
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:04, 14 Lip 2009    Temat postu:

Tez mam podobny problem.
Mozesz to wytlumaczyc jak chlop krowie na miedzy?? bo jestem jeszcze nie obeznany
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pampej
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wleń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:43, 14 Lip 2009    Temat postu:

kamil3737 napisał:
Tylko że magneto ma zerwany gwint i nie da się go wyjąć... Sad (1)

Dla chcącego nic trudnego. Nie wiem ile masz otworów w magnecie bo można to ściągnąć dwu lub trzy ramiennym ściągaczem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin