 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
abramov
Bywalec

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ludwinów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:55, 21 Lip 2010 Temat postu: Zagadka do rozwikłania - silnik traci moc |
|
|
Witam. Mój problem polega na tym, iż simek nie ma mocy. Po przejechaniu ok.50m traci moc. Gaźnik wyczyszczony i wyregulowany, zapłon ustawiony idealnie,kranik wyczysczony, paliwo dostaje, simek odpala od 1-2 kopa i pięknie chodzi na wolnych obrotach. Pomoże ktoś?
EDIT: Simson s51 enduro na dotarciu
Zapłon platynkowy 12V
Ostatnio zmieniony przez abramov dnia Śro 18:04, 21 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:39, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Może opisz dokładniej jak ten brak mocy się objawia. Rozpędzasz się i nagle co? Przestaje przyśpieszać, szarpie, robi buuu ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
abramov
Bywalec

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ludwinów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:46, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
W momencie gdy dodaję gazu, rozpędza się a później na tej samej pozycji manetki hamuje, ledwo jedzie.
Czy pęknięty pierścionek może być tego powodem?
Ostatnio zmieniony przez abramov dnia Śro 18:48, 21 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasiodora
Bywalec

Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Horyniec zdrój Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:10, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Tak może być pęknięty pierścień .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Stały bywalec

Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Harbutowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:38, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ściąg głowice i cylek i sam sprawdzisz czy to pierścionek, czy nie. Ale ja raczej bym na niego nie obstawiał.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
abramov
Bywalec

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ludwinów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:49, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
możliwe, że to pierścień, bo jak zakładałem cylka to coś "chrubotnęło"
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Stały bywalec

Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Harbutowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:52, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli tak uważasz, to nawet nie waż się go odpalać, tylko go rozbieraj, bo szkoda Cyla.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasiodora
Bywalec

Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Horyniec zdrój Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:18, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A przed ściągnięciem cylindra chodził normalnie ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
abramov
Bywalec

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ludwinów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:44, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
tak. tylko wcześniej nie miał wolnych obrotów, a teraz wyregulowałem gaźnik. A może z zapłonem trzeba się jeszcze pobawić?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łysy0201
Nowicjusz

Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gracze (Woj. Opolskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:44, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ja bym radził jednak najpierw zobaczyć na pierścienie, jak wszystko będzie w porządku to wtedy dopiero zobacz do zapłonu...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukien
Nowicjusz

Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:59, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jakiej firmy jest tłok, bo może puchnąć
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek1gy1
Bywalec

Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chełm Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:06, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
może go przegrzałeś i sie teraz grzeje i i dlatego niemasz mocy puki zimny to jedzie dopuki sie nie zagrzeje, pierścionek raczej nie bo od odpalenia niemiał by mocy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
abramov
Bywalec

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ludwinów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:59, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
nie, nie przegrzałem, a tłok nie puchnie. Tłok firmy PISTON. Pierścienie w dobrym stanie. Okazało się, że przyczyną był źle ustawiony zapłon.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|