Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Wkrecanie na zagrzanym silniku
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduro12
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:02, 26 Maj 2012    Temat postu: Wkrecanie na zagrzanym silniku

Siema;) Mam mały problem z moim simsonkiem poniewaz jest po generalnym remoncie silnika . Cylinder byl wymieniony juz troszke wczeniej i zrobilem na nim okolo 750km . Problem nie pojawil sie od razu po generalnym remoncie Wink (1) Gdy simson jest zimny dobrze wkreca sie na obroty i ma bardzo dobre przyspieszenie natomiast po zagrzaniu jest duzo gorzej szczegolnie z niskich obrotow i tak samo podczas jazdy bo na wyzszych jest troszke lepiej ;/ Przyspieszalem zaplon , probowalem ustawiac iglice w gazniku 16n1-11 z dysza glowna 72 .Cylinder to 60 ALMOT z tłokiem MZA który jest juz raczej dobrze dotarty . Wczesniej nie mialem tego problemu tylko od pewnego czasu . Przedmuchiwalem filtr powietrza i nadal bez zmian co to moze byc ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduro12
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:41, 05 Cze 2012    Temat postu:

czy zna ktos moze przyczyne ? Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafalski_4
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie**okolice Jarosławia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:07, 05 Cze 2012    Temat postu:

Wg mnie to będzie coś z gaźnikiem. Jak się nagrzeje spróbuj mu ssanie walnąć. Nie zaszkodzi też regulacja zapłonu i sprawdzenie kondensatora. Tłok dobrze spełnia swoją funkcję, z nim się coś nie dzieje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matekk91
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RJS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:24, 05 Cze 2012    Temat postu:

Zmniejsz dawkę paliwa wkręcając śrubkę od składu mieszanki o 1/4 obrotu i próbuj.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leon
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Sosnowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:30, 05 Cze 2012    Temat postu:

Spróbuj na innej świecy może tam ma zła ciepłotę ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1818
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:57, 05 Cze 2012    Temat postu:

Ssanie masz dobrze ustawione, nie zacina Ci sie, przy wylaczonym dloczek dochodzi do konca, masz na tym tloczku gumke. Na moje to cos z tym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:34, 05 Cze 2012    Temat postu:

Problem ten pojawił teraz tzn po tych 750km czy był zaraz po remoncie ?
Jeśli zaraz po remoncie to normalne jeśli jeździsz dużo bez postojów. Na dotarciu trzeba uważać żeby nie przegrzać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafalski_4
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie**okolice Jarosławia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:58, 05 Cze 2012    Temat postu:

Dokłądnie. Przy docieraniu trzeba uważać, żeby nie przegrzać silnika. Na forum gdzieś był temat, jak powinno się jeździć na dotarciu. Mieszanka 1:33 i wgl.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduro12
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:26, 07 Cze 2012    Temat postu:

cylinder jest dotarty bo jezdzilem na nim jeszcze przed generalka;) zrobilem nim jakies 600 km i staralem sie dobrze dotrzec . ssanie dziala elegancko , odbija i wogole . nom to tak wyglada jakby za duzo paliwa mial bo na ssaniu to go strasznie zamula . tylko dziwi mnie to ze na zimnym ma taka moc i tak zbiera sie Wink (1) sprobuje wyregulowac sklad mieszanki bo regulacja iglicy nic nie pomagala tylko jak dalem na pierwszy to brakowalo mu paliwa a jak na ostatni to jesczez gorzej mulil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduro12
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:24, 17 Cze 2012    Temat postu:

regulowalem poziom mieszanki i dalej lipa ;/ jest troszke roznica ze na wyzszych obrotach lepiej ciagnie ale na biegu jalowym i podczas jazdy z dolnych obrotow bardzo muli go
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:53, 18 Cze 2012    Temat postu:

wszyscy piszą tylko o zapłonie ale nikt nie wspomina o filtrze paliwa, w którym często osadza sie rdza itp i zatyka dopływ paliwa 8)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduro12
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:26, 18 Cze 2012    Temat postu:

ale co to by mialo wspolnego z tym ze silnik zimny lub cieply??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blumen
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:23, 18 Cze 2012    Temat postu:

temperatura tutaj nie ma znaczenia, jednakże spreawę przedstawiłbym tak:

" bo jak sobie simek postoi to paliwo spływa, a jak go odpalisz - ciągnie paliwo, ale ono spływa za wolno. Czas na stygnięcie w rzeczywistości jest czasem na spłynięcie paliwa".

warto mieć przezroczyty wężyk, żeby widzieć czy paliwko płynie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:09, 19 Cze 2012    Temat postu:

właśnie chodziło mi o to co BLUMENOWi.innej opcji nie ma jak zagrzanie silnika bez paliwa,a on być moze zagrzewa sie tylko z tego co pociągnie z gaźnika i po malej części z baku bo może byc kranik zapchany itd, więc tekst typu nie pali jak sie zagrzeje może być złudny, bo sie zagrzewa tylko na dawce z gaźnika.ot co może mieć filtr paliwa do tego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jabol12
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:21, 29 Cze 2012    Temat postu:

wina zaplonu.jest ciut opuzniony
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin