Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Wkręca się tylko do połowy manetki gazu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:30, 07 Cze 2013    Temat postu: Wkręca się tylko do połowy manetki gazu

Witam
Jak w temacie tj. gdy jadę to simek reaguje tylko do połowy gazu a później buuu-co to może być.Dodam że przed wystąpieniem problemu obniżałem poziom iglicy i zmieniałem filtr pow.Lecz na szybko sprawdziłem, że to nie wina filtra bo jest tak samo bez gumy.Jest może w amalu jakaś dysza odpowiadająca za wysokie obroty?(chyba raczej nie co?) Proszę o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:22, 07 Cze 2013    Temat postu:

Prawdopodobnie zła regulacja gaźnika, za dużo paliwa ? Ewentualnie kondensator.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsens51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: naklo

PostWysłany: Pią 22:45, 07 Cze 2013    Temat postu:

zalewa ci go ustaw pływak i będzie git Happy
albo też ci sie zapłon przestawił miałem podobnie że do końca gazu nie mogłem bo robił buu..... przestawił mi mechanik zapłon i po problemie


Ostatnio zmieniony przez simsens51 dnia Pią 22:47, 07 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:07, 08 Cze 2013    Temat postu:

To jest amal więc pływak odpada
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HubertSR50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:10, 08 Cze 2013    Temat postu:

Zmiana dyszy na mniejszą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:32, 08 Cze 2013    Temat postu:

Pustack może i trafnie powiedział(nie wiem bo jak na razie brak czasu) o zbyt dużej ilości paliwa a tu nagle cała reszta ciągnie w tym samym kierunku.Z mojego tematu idzie wywnioskować że wcześniej simek chodził dobrze wiec pomysł ze zmianą dyszy raczej odpada.Dziś przywróciłem stan paliwo -powietrze do wcześniejszego stanu i brak poprawy więc to może być ten kondensator.Złapało mnie kilka urwań chmury więc simek dostał kilka razy darmową kąpiel więc wilgoć i te sprawy...Tak w ogóle to za co jest odpowiedzialny kondensator.Czy odgrywa on jakieś znaczenie, że sim chodzi na wolnych a na wysokich nie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:15, 08 Cze 2013    Temat postu:

Kondensator jest połączony z cewką zapłonową w której na skutek obrotu magnesów w kole magnesowym generuję się napięcie ( energia potrzebna do wyzwolenia iskry na świecy ). Ta energie siedzi w kondensatorze do momentu, dopóki platynki nie zostaną otwarte przez krzywkę na magnecie. Jeśli platynki się otworzą, energia z kondensatora jest uwalniana z niego ( rozładowanie kondensatora ) i trafia na cewkę butelkową podnoszącą napięcie wyjściowe do kilku/kilkunastu tysięcy wolt w fajce.
Tak, może on mieć znaczenie że silnik działa na wolnych a na wysokich ma problem. Jeśli byś się zdecydował na wymianę, to polecam jakiś lepszy kondensator np. z Fiata 126p.


Ostatnio zmieniony przez Pustack dnia Sob 22:15, 08 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:43, 08 Cze 2013    Temat postu:

Wiem lecz już są chyba ciężko dostępne.Oki dziękuję jak coś to dam znać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin