Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tuleja cylindra
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:53, 11 Lut 2008    Temat postu:

3mm ?! Hahah! Zmien ten cylinder chlopie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiZ
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Stale

PostWysłany: Wto 16:45, 12 Lut 2008    Temat postu:

a po szlifie cylka z 50 ccm na 60 ile mm ma tuleja?? chodzi mi o cylek DDR sory za OT
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lycha_15
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 2442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łaziska City
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:46, 12 Lut 2008    Temat postu:

41mm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiZ
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Stale

PostWysłany: Wto 16:47, 12 Lut 2008    Temat postu:

4,1 chyba:PP no to nie duzo grubsza od tej


yyyy mi chodzilo o GRUBOŚĆ tuleji


Ostatnio zmieniony przez MatiZ dnia Wto 16:48, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JacekM
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 19:00, 12 Lut 2008    Temat postu:

marektuning napisał:
Hmmm mam teraz dylemat... bo chyba nie powinno sie nic stać a ja ten cylinder mam po 6 szlifie i to nie jest ddr tylko jakiś wegier...

Tuleje mam grubą na 3 mm


Radze ci jeszcze raz zmierzyc grubosc tuleji bo to na oko widac ze tuleja nie ma grubosci na 3 mm... Pozatym cylinder bedzie chodzil , bierzesz pilnik papierek scierny i zaokraglasz , nic nie tnij gumowka .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:18, 12 Lut 2008    Temat postu:

Ale on ma 60/4 po 6 szlifie. Jest to calkiem mozliwe ze ma mniej niz 3mm nawet.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiZ
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Stale

PostWysłany: Wto 19:19, 12 Lut 2008    Temat postu:

o kur to niezle... ja jak bym tak mial to bym nowy cylek zalozyl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marektuning
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śrem

PostWysłany: Wto 20:51, 12 Lut 2008    Temat postu:

tuleja tam na dole jest na 100 % gruba na 3 mm

To co z tym zrobic ~!?~
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:43, 13 Lut 2008    Temat postu:

Chlopie, wywal ten garnek rozleci ci i jeszcze korbowod ci zblokuje i sie wygnie. Wez se jakis almot nowy, albo ddr do szlifu oddaj z kanalami 4rema.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 2:01, 13 Lut 2008    Temat postu:

Mnie tylko zadziwia fakt jak mogla wypasc podkladka dystansowa łozyska główki korbowodu....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_mix
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:59, 13 Lut 2008    Temat postu:

mozesz jezdzic tylko jak jest malo wykruszone ale lepiej by bylo abys wymienil caly cylinder wraz z pierscieniami!! nie zaszkodzilo by tez i kupic tlok nowy !! mialbys wtedy jak nowy motorek koszt to ok 150 zł moze i troszke mniej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:00, 13 Lut 2008    Temat postu:

Podkladka wypadnie tylko i wylacznie wtedy, gdy wal ma spore luzy i zaczyna obcierac o podkladki, ktore po pewnym czasie sie wycieraja i rozlatuja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marektuning
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śrem

PostWysłany: Śro 23:13, 13 Lut 2008    Temat postu:

Hmm tylko że ja na wale nie mam w ogole luzow do góry i na dół a na boki to normalne... wiec luzy odpadają
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:39, 14 Lut 2008    Temat postu:

Zakladam ze chodzilo ze masz za duza szczeline na korbowodzie miedzy podkladkami na sworzniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marektuning
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śrem

PostWysłany: Czw 19:29, 14 Lut 2008    Temat postu:

No mowie ze to jest niemożliwe bo luzy mial jak kazdy inny simson

Moze przez moja jazde... non stop but...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin