Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Szybko sie grzeje cylinder!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
djmax
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:16, 22 Lut 2012    Temat postu: Szybko sie grzeje cylinder!

Witam. Jestem tutaj nowy. Z góry chce podziękować za odpowiedzi wszystkim. A więc mój problem to taki; posiadam simsona s51, cylinder 60/4 gaznik 19n1 z dyszą 80, spawak z rozszerzającym sie kolankiem i zaplon platynkowy ddr,jeżdże na mobilu extra 2t. Cylinder 60/4 ma juz drugi szlif. Zatarłem go już 2razy gdyż sie cylinder poprostu za szybko przegrzewa. Przetem jezdzilem na tłokach mza a teraz jezdze na tłoku węgierskim więc nie ma mowy o puchnieciu tłoka. Nie wiem co mu jest bo po 2km cylinder poprostu parzy że się nie da go dotknąc. Mocy nie traci, ale to jest nie możliwe aby cylinder już był strasznie gorący po 1km a jeżdze tak 60km/h i tak jak dzisiaj temperatura była niecałe 5stopni u mnie. Gaznik nie ma za mało paliwa gdyż tak już nawet go ustawiłem że go delikatnie przylewa. Zaplon również jest ustawiony ok, kondensator od wsk. Simson pali zawsze od 1kopa i ok chodzi. Bardzo prosze was o pomoc bo ja już nie mogę spać po nocach. ;d
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matekk91
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RJS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:23, 22 Lut 2012    Temat postu:

A docierałeś jak należy? Jak go żyłujesz to normalne, że się będzie bardzo nagrzewał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:27, 22 Lut 2012    Temat postu:

Przyczyną może być zbyt wczesny zapłon - sprawdź.
Miałem taki objaw, że szybko się przegrzewał i nawet udało mi się lekko przytrzeć tłok ale w porę udało się to wyczaić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
djmax
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:30, 22 Lut 2012    Temat postu:

zapłon czy przyspiesze czy opóznie nic nie robi wiekszej zmiany na cylindrze. nie żyłuje go, moge jechac 50km/h a i tak sie nagrzeje cylinder po 1km że slina paruje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matekk91
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RJS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:32, 22 Lut 2012    Temat postu:

Aż z ciekawości sprawdzę u siebie co się będzie działo po 1 km.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
djmax
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:39, 22 Lut 2012    Temat postu:

a nie bedzie parzył cylinder. Wczoraj np. jezdziłem simsonem Sr okolo 5km i żyłowałem go cały czas a jak sie zatrzymałem to cylinder był ciepły ale tak normalnie. U mnie to po 5km można jajecznice smarzyć.

Prosze o odpowiedzi gdyż jutro mam czas i wykonał bym to co wy radzicie !
Thx ;p

Nikt mi nie pomoże ?


Ostatnio zmieniony przez djmax dnia Śro 21:29, 22 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Motokaskader
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:39, 22 Lut 2012    Temat postu:

kup nowy cylinder z tłokiem i pierścieniami, wydasz z 200 zł ale będziesz miał spokój, i ustaw dobrze zapłon, dolewaj prawidłowo olej do paliwa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
djmax
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:12, 23 Lut 2012    Temat postu:

Dlaczego ma kupowac nowy cylinder? Przecierz nie dawno zrobiłem szlif. Od szlifu jest już przejechane prawie 200km.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 23 km od Nowego Sącza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:55, 23 Lut 2012    Temat postu:

Wątpię czy zmiana cylindra zmieniłaby coś.
Bardziej poszedłbym w stronę zapłonu lub gaźnika.

U mnie winą bardzo silnego grzania( do tego stopnia, że stopiło mi uszczelkę pod głowicą <a target='_blank' title='ImageShack - Image And Video Hosting' href='http://imageshack.us/photo/my-images/84/zdjcie0232d.jpg/'>kliknij tutaj</a> )było zaciągane powietrze przez źle dokręconą głowicę.


Ostatnio zmieniony przez Stefan dnia Czw 11:57, 23 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
djmax
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:01, 23 Lut 2012    Temat postu:

hmm gaźnik wykluczmy gdyż probowałem 2dni temu na kumpla amalu 19 i to samo było bez wiekszych zmian w grzaniu sie cylindra. Zapłon np. dziś ustawiłem perfekcyjnie i dalej to samo jest. Zbadałem napiecie na cewce zaplonowej z iskrownika, wynosiło ono 22.7V i gdy zapaliłem motor również było tak 23V. Czy to prawidłowe napięcie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin