Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

szarpie na maksymalnych obrotach
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo512
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:10, 14 Mar 2009    Temat postu: szarpie na maksymalnych obrotach

cześć, od jakiegoś czasu simson szarpie mi na wysokich obrotach. dziś jak go odpaliłem po dłuższej przerwie to przez pierwszy kilometr szedł elegancko a potem zaczyna szarpać, jak daje do końca gaz. co możne być przyczyna tego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dam92
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:47, 14 Mar 2009    Temat postu:

w jakim sensie szarpie?? tak poprostu czy silnik nierówno pracuje..?
ja obstawił bym zapłon albo łańcuch poprostu moze taki luźny...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo512
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 3:56, 14 Mar 2009    Temat postu:

możne źle się wyraziłem. przerywa, może to jest bardziej odpowiednie słowo. tak jakby co sekundę gasł i zapalał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kUBA.pl
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarów

PostWysłany: Sob 8:09, 14 Mar 2009    Temat postu:

a próbowałeś przestawić iglicę w przepustnicy gaźnika? może on nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa, z kranikiem wszystko ok??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojac3
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 174
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 9:15, 14 Mar 2009    Temat postu:

Jaki masz zapłon ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dam92
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:32, 14 Mar 2009    Temat postu:

Jeśli przerywa to zapłon albo któraś z części się wyrobiła tzn np. platynki już się wyrobiły, masz gdzieś przebicie, przewód WN gdzies traci iskre lub fajka, możliwe że cewka butelkowa ale na samym początku jeśli masz dobrą przerwe na świecy to ściągnij magneto i minimalnie przestaw iskrownik w którąś ze stron jak bedzie gorzej to w drugą itp:) ja tak robie, najpierw też zobacz kiedy otwierają się platynki jak w GMP (górny martwy punkt) lub po to iskrownik w lewo przekręć (zapłon wyprzedzony/przyspieszony) tylko nie za bardzo ma być 3mm (troszke przed:D ja robiłem metodą prób i błędówHappy ) ajk bedzie sie otwierało zbyt wczesnie na oko wiecej niż 3 mm to iskrownik ręką w prawo:) tylko jak wspominałem MINIMALNIE a nie odrazu i kilka cm czy cos... Jak napisałęm coś źle Happy to prosze o poprawienie mnie Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo512
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:17, 14 Mar 2009    Temat postu:

właśnie sprawdzałem z tą iglicą i jak by nie była ustawiona to jest to samo.

zapłon mam na platynkowy, i raczej się jeszcze nie wyrobiły bo jakiś miesiąc temu zakładałem nowe. fajka i kabel też są nowe. przerwę na świecy ma 0,4. zapłon raczej na pewno jest ustawiony dobrze, bo mam 70ccm i patrzyłem na forum jak powinien być ustawiony i dokładnie tak ustawiłem.

i jeszcze dziś sprawdziłem te platynki i na wolnych obrotach jest na nich taka minimalna iskra a jak dam do oporu to iskrzy się jak cholera, tak powinno być?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek1006
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:20, 14 Mar 2009    Temat postu:

mozliwe ze kondensator albo poprostu zepsute platynki , mozliwe tez ze masz za slaba sprezyne od platynek i nie nadążaja przy duzych obrotach
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kadecior
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:24, 14 Mar 2009    Temat postu:

Jeżeli iskrzy to się platyny mogły spalić, wiec wymień kondensator i przy okazji platyny, do tego regulacja całego silnika nie tylko zapłonu, nie będę się rozpisywać co i jak się reguluje bo na 4um jest mnóstwo tego typu tematów...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Sob 19:18, 14 Mar 2009    Temat postu:

kadecior napisał:
Jeżeli iskrzy to się platyny mogły spalić, wiec wymień kondensator i przy okazji platyny, do tego regulacja całego silnika nie tylko zapłonu, nie będę się rozpisywać co i jak się reguluje bo na 4um jest mnóstwo tego typu tematów...


Tak od razu cały nowy silnik niech wstawi Wink (1)

Sprawdź kondensator, ustaw przerwę bo 0,4 to jest optymalne ustawienie, przy całkowicie oryginalnym siniku. Tak że idealnie na 0,4 nie zawsze moze być dobrze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo512
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:35, 15 Mar 2009    Temat postu:

to jaka mam ustawić przerwę? bo mam cyl 70cmm wal s70 z wypełniaczami kosz sprzęgłowy s70. a jest jakiś sposób na sprawdzenie kondensatora oprócz takiego że kopić nowy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zebrzydowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:43, 15 Mar 2009    Temat postu:

Kondensator na 100% miałem tak 3tygodnie temu, wymieniłem i wszystko było OK...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo512
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:46, 15 Mar 2009    Temat postu:

w poniedziałek kupie i sprawdzę. a można ten stary jakoś sprawdzić??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zebrzydowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:05, 15 Mar 2009    Temat postu:

można, tylko że mi jeden wybuchł przy sprawdzaniu więc to nie jest najlepszy i najbaspieczniejszy pomysł Wink (1) ale jak juz ci bardzo zalezy to podłanczasz go na chwilke (ok. 1s) do gniazdka prądu i potem spinasz ten kabelek z masą kondensatora i sprawdzasz czy jest iskra
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo512
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:11, 15 Mar 2009    Temat postu:

to żeby nie było tego ryzyka to może lepiej podłączyć np. pod prostownik?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin