Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
skład miesznaki - problemy z gaźnikiem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czteryef
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj Opolskie

PostWysłany: Śro 18:15, 26 Wrz 2007    Temat postu: skład miesznaki - problemy z gaźnikiem

Witam. Mam problem. Zmieniłem gaźnik z 16n3-4 na 16n1-11 i ma problem z regulacją.Jak jest zimny to pali od zaraz, ale bardzo szybko się nagrzewa, i jak puszczę gaz to chwile pochodzi na wolnych obrotach i gaśnie. I już nie da się odpalić zanim nie ostygnie. Gdzieś słyszałem że to ma coś wspólnego ze składem mieszanki. Cylinder 60. Iglice mam ustawioną na 2 rowek od góry, śrubka powietrza 2,5 obrotu. Świece zmieniłem, zapłon jest dobrze ustawiony, bo na starym gaźniku chodzi super ( ale nie wolne obroty bo mam zerwaną śrubkę i nie da rady ich ustawićHappy poziom paliwa też jest dobry.

I jeszcze drugi temat. Czy ktoś wie, czy można kupić śrubkę do regulacji wolnych obrotów do 16n3-4, bo moją to będę musiał chyba wywiercić, bo nie ma już szczeliny na śrubokręt. Tak na oko to ta z 16n1-11 jest za duża. Czy w ogóle jest sens próbować to robić? Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafiki
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 18:24, 26 Wrz 2007    Temat postu:

poszukaj dobrze na forum jest taki temat o regulacji gaznika
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mex500
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 3149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chrzanów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:55, 26 Wrz 2007    Temat postu:

miałem to samo...próbowałem regulować gaźnik....jak się odpowiednio puściło gaz to chodził....ale jak to zrobiłem to nie pamiętam Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snakers
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 1172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Witkowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:12, 26 Wrz 2007    Temat postu:

Najlepiej rozkręć, przeczyść i sprawdź jaką masz dysze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal91a
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lewniowa

PostWysłany: Śro 21:10, 26 Wrz 2007    Temat postu:

najpierw weż tą śróbką od obrotów troche podkręć zeby wmiare obroty trzymał (tą pod kątem) nie ważne jakie wazne zeby wogule trzymał, potem śróbke składu mieszanki wkręć do oporu i wykręć o 1,5 obrotu jezeli obroty wzrosły lub są dobre i nie muli to juz jest dobrze, jezeli obroty wzrosły to obniz je tą sróbkoą od obrtów, mozliwe ze jak zaczniesz obnizać obroty to moze zacząć gasnąć no to musisz troche wkręcić śrubke składu mieszanki ( o jakieś 0,5 obrotu zależnie od potrzeby to tam wysłuchasz ), moze być tak ze jak juz bedzie trzymał odpowiednie obroty to moze znowu zacząć go mulić no to znowu bedzie trzeba troche odkręcić tą śrubke składu mieszanki, tak ze conajmniej 15 minut czasu bedziesz potrzebował bo z tymi gaźnikami to jest taka zabawa

a co do tego ze jak sie zagrzeje i nie pali to ja bym stawiał bardziej na to ze masz źle przerwy poustawiane albo zapłon
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snakers
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 1172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Witkowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:46, 26 Wrz 2007    Temat postu:

15 minut to jest mało na dokładną regulacje gaźnika...

I pamiętaj że wszytskie regulacje wykonuje sie na dobrze rozgrzanym silniku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czteryef
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj Opolskie

PostWysłany: Śro 22:29, 26 Wrz 2007    Temat postu:

Dzięki za poradę. Wiem że był już taki temat, ale tam nie było za dużo o składzie mieszanki.
A jak się za szybko grzeje to czego jest za dużo w mieszance? Paliwa czy powietrza?

Byłem dzisiaj u znajomego, on też ma taki gaźnik, ale u niego od strony filtra powietrza te trzy małe kanały dolotowe do gaźnika są zaślepione. Poprzedni właściciel tak zrobił. Czy ktoś się spotkał z takim patentem i czy to coś daje?

Michal91a, dzięki za opis regulacji:)
Snakers, dysze mam 70.
Pozdro4all
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snakers
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 1172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Witkowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:43, 26 Wrz 2007    Temat postu:

czteryef napisał:
Dzięki za poradę. Wiem że był już taki temat, ale tam nie było za dużo o składzie mieszanki.
A jak się za szybko grzeje to czego jest za dużo w mieszance? Paliwa czy powietrza?


Za mało paliwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamillo_93
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1615
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 7:54, 27 Wrz 2007    Temat postu:

czteryef jak tak miałem identyko jak ty :] Wiesz co to było?? Wał miał luzy i puszczał smar przez simmering... Simson na biegu chodził git (Na zimnym silniku za pierwszym), palił na luzie, a na ciepłym już nie. To biore sie za regulacje, pochodził chwile dobrze naluzie i znów sie rozregulował. Musiałem robić kapitalke... :[ Sprawdź czy ci sie zapłon nie zapieprzył lekko smarem... :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czteryef
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj Opolskie

PostWysłany: Czw 23:19, 27 Wrz 2007    Temat postu:

Już zrobione. Ustawiłem iglice na pierwszy ząbek, regulacja wkręcona na max i działa. zrobiłem prawie 40 kilometrów bez problemu więc powinno być dobrze. Można zamknąć temat. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin