 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olek:):):)
Bywalec

Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Pułtusk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:56, 25 Sie 2010 Temat postu: Simson stracił swoją moc. :( |
|
|
Moim problemem jest to że około 2 lat temu robiłem generalny remont Simson-a przed generalką mój v-max wynosił od 55 do 65 km/h . Zrobiłem remont czyli szlif cylindra o 0.5 mm. wymieniony tłok i pierścienie MZA . simmeringi na wale , świeca zapłonowa , przewód przechodzący między cewkę butelkową, a świecę... Po zrobieniu remontu i przejechaniu ok. 1600 km jego v max zmniejszył się do 40 km/h . No 1600 KM to chyba dotarty już...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:03, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dotarty dobrze był już po 200km...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jachu
Simson Fan

Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oleśnica DOL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:04, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dotarty w 100% to był po 1000 km... Nie wiem co może być tego przyczyną. Dobrze docierałeś swoją maszynę????
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wajcar
Nowicjusz

Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:47, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
remont robiłeś ty czy oddałeś do warsztatu bo koledze w warsztacie dali na kablu coś jakby opornik który pozwalał jechać do 50
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olek:):):)
Bywalec

Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Pułtusk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:58, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Nie swój remont robiłem u znajomego , który składa MZ-tki od kilkunastu lat więc jest pojęty w tych sprawach . W elektryce nic mi tam nie ruszał , ustawiał tylko zapłon . Więc żadnych oporników mi nie dawał. Powymieniał części i go docierałem...
Jachu : No docierałem tak jak się powinno docierać motocykl...
Ostatnio zmieniony przez Olek:):):) dnia Czw 0:00, 26 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:00, 26 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jezeli kompresja jest jak ma byc, to przyczyny szukaj w zaplonie i gazniku. Glownie nacisk polozylbym na gaznik, jezeli motor pali od pierwszego kopa.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olek:):):)
Bywalec

Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Pułtusk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:02, 26 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jak mam sprawdzić stopień sprężania? Żadnych urządzeń do tego typu zadań nie mam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kira
Simson Fan

Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:43, 26 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
wykręc świece i przyłóż palec w dziurę.Jeżeli ci podnosi palec, suwa itp. to jest dobrze.Sprawdź też czy nie uchodzi ciśnienie pod głowicą.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|