Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
[Simson SR 50] Pracuje tylko na ssaniu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leito1610
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:28, 21 Wrz 2009    Temat postu: [Simson SR 50] Pracuje tylko na ssaniu

Witam serdecznie wszystkich użytkowników.Mam problem z moim simsonem.Szukałem na forum ale nic co znalazłem, nierozwiało moich wątpliwośći. Maszyna której dotyczy problem to Simson sr 50 rok produkcji 1990 zapłon na przerywaczu 12v gażnik 16n3-11 .
Motorower niechce zapalić bez ssania, a kiedy już odpali, popracuje i zdejmie sie ssanie odrazu gaśnie.W momencie zdjęcia ssania jest muuuu i koniec.Pojazd zakupiłem jako niesprawny ,zaraz potem odtworzyłem instalacje elktryczna ,wymieniłem świece ,wykonałem czynności regulacyjne-dalej ten sam objaw.W końcu postanowiłem rozpołowić silnik podejżewając ze ma gdzieś nieszczelności ,wymieniłem łożyska uszczelniacze na wale ,przerywacz ,cylinder i tłok w stanie idealnym kompresja dobra.Dorobiłem uszczelki, poskładałem wszystko,ustawiłem przerwe na przerywaczu (iskra idealna) wyprzedzenie zapłonu ,nowa świeca, kondensator ..... i dalej to samo.Gaznik rozłożyłem ,ustawiłem poziom paliwa w komorze pływakowej, wyczysciłem go ,jednak objawy nieustępuja .Dodam że silnik nieraguje na regulacje śrubą od regulacji mieszanki (na krecenie śruba od powietrza reaguje )Jedyne co budzi moje wątpliwości to gaznik -obecnie jest to 16n3-11 produkcji podejżewam chińskiej ,a z motocyklem dostałem stary gaznik 16n3-2 ,czy może nieprawidłowy gaznik jest przyczyną moich problemów ??? Dysze jakie mam w gazniku to :dysza głowna 67 ,dysza biegu jałowego 35 ,dysza od ssania :60 .Dodam że cały silnik jest dobrze złozony wykluczam nieszczelności ,zalane jest świerze paliwo.
Prosze o jakieś sugestie bo nerwy mi niewytrzymuja.


Ostatnio zmieniony przez leito1610 dnia Pon 17:54, 21 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Pon 18:04, 21 Wrz 2009    Temat postu:

Próbuj z innym gaźnikiem, innej rady raczej nie ma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leito1610
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:10, 21 Wrz 2009    Temat postu:

a czym różni sie gaznik 16n3-2 od gażnika 16n3-11 ? ,ten ostatni z tego co wiem niemontowany był w Simsonie sr tylko w DUO4/1 ,oba wyglądają tak samo...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Afterday
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:05, 10 Paź 2009    Temat postu:

Mam podobny problem-przyłączam się do tematu.
Mój gaźnik to 16N3- -tak jest wybite na nim;\ Simson s51/60 enduro. Simek nie trzyma wolnych obrotów(czasami trzyma a czasami nie trzyma). Pali tylko na ssaniu. Kręciłem śrubką od regulacji, chyba mieszanki- i nic, zmieniałem położenie iglicy też nic. Albo całkiem gazuje albo gaśnie na wolnych obrotach. Dysz głowna 72 a od biegu jałowego nie wiem jaka jest. Mam pytnaie: Czy przy zmianie cylindra z 50 na 60 oprócz zmiany dyszy głównej na większą trzeba również zmieniać dyszę od biegu jałowego??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DarkMan44
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wiskitki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:29, 10 Paź 2009    Temat postu:

16n1 były w duo4/1 montowane obecnie ja mam w simie gaźnik 16n3-11 i nie mam z nim problemówTongue out (1) Afterday chyba śróbką od regulacji mieszanką?? jak kręcisz to ze sprężynką to ci nic nie da musisz pokręcić tą drugą zapląbowaną

Ostatnio zmieniony przez DarkMan44 dnia Sob 9:31, 10 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Afterday
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:11, 13 Paź 2009    Temat postu:

A czy mógłbym się dowiedzieć gdzie ta śrubka się znajduje? Wiem tylko tyle że gdzieś przy króćcu. i jak taką plombę się wyciąga?

To w takim razie ta śrubka ze sprężynką do czego jest?


Ostatnio zmieniony przez Afterday dnia Wto 15:14, 13 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cepe
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ś-ca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:35, 13 Paź 2009    Temat postu:

ta srubka jest wlasnie od skladu mieszanki, jest zaplombowana plastikowy korkiem, najlepiej wkrecic w nia jakiegos malego wkreta i pociagnac

ps. ta sprezynka musi byc pod ta srubka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiwi92
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: k-koźle
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:16, 15 Paź 2009    Temat postu:

Proponowałbym podnisienie iglicy na maxa, oraz wymianę dyszy głównej na 70 bądź 72. Spotkałem się już z podobną sytuacją...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin