 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:35, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Simmeringi polecam brązowe florokauczukowe, dłużej wytrzymają i mają większą gumę, tylko pamiętaj żeby simmering od strony sprzęgła nie wbić do oporu tylko do krawędzi gniazda w którym siedzi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsr
Simson Fan

Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:39, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Przy niesprawnym uszczelniaczu przy magnecie miałem objawy: nierówna praca, problem z odpaleniem, nie trzymanie obrotów, kolor świecy taki kakaowy ciemny ? coś w ten desen
Słyszałem o metodzie sprawdzania uszczelnienia komory korbowej mianowicie trzeba przytkać ręką podczas pracy gaźnik od strony wlotu powietrza i jak od razu nie zgaśnie to znakiem tego że ciągnie powietrze przez simery , ale nie potwierdzam czy to prawda- nie testowałem
Ostatnio zmieniony przez karolsr dnia Śro 22:41, 08 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 5:52, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ciekawe i trzeba to wypróbować
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan

Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:36, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Rafał51 napisał: | Simmeringi polecam brązowe florokauczukowe, dłużej wytrzymają i mają większą gumę, tylko pamiętaj żeby simmering od strony sprzęgła nie wbić do oporu tylko do krawędzi gniazda w którym siedzi |
I jeżeli są dwuwargowe to należy przestrzeń pomiędzy wypełnić na równo smarem do łożysk (zalecenie na jakie zwrócił mi uwagę człowiek całe życie handlujący łożyskami itp.)
Ponadto dowiedziałem się że zwykłe uszczelniacze prawidłową prace mają do temperatury 80*C a do motoroweru powinny być wysokotemperaturowe znaczy się do 180*C.
Oczywiście wspomniał o chwilowym wytrzymywaniu wyższych temperatur,
ale to już nie na temat.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek 12
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 2200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:39, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
wymieniłem dwa simeringi z jednej i drugiej strony wału i nadal tak samo pali tylko na ssaniu jakby miała zamało paliwa
może pływak podgiąć ? poziom jest ustawiony na równi ze słupkiem w komorze pływakowej
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ŁukaszS50
Bywalec

Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:21, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
kolego w takich przypadkach pierwsza podstawowa rzecz to sprawdzenie jak silnik się zachowuje na innej świecy albo kondensator chyba że zapłon electronic sprawdź jeszcze cewke WN
Ostatnio zmieniony przez ŁukaszS50 dnia Wto 21:23, 14 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek 12
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 2200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:31, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
to jest sprawdzone ale to chodzenie na ssaniu to raczej nie z tym zwiazane chyba ze sie myle
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan

Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:47, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Maniuś tu na filmiku jak odszukasz gaźnik to podstawowa regulacja w komorze pływakowej jest jasno opisana, więc może się przyda http://www.youtube.com/watch?v=5MrUadSyfA8
Małe pytanko - czy po rozgrzaniu nadal potrzebne mu ssanie (po około 2 min)?
Ostatnio zmieniony przez pss dnia Wto 23:56, 14 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek 12
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 2200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:38, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
tak kolego nie odpali bez ssania
gażnik regulowałem tak jak jest tam probowałem na innym gazniku i też to samo
Ostatnio zmieniony przez maniek 12 dnia Śro 8:39, 15 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek 12
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 2200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 2:11, 21 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
temat do zamknięcia problem rozwiązany jednak to wina gaźnika a co dokładnie w nim to nie mam pojecia xD
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|