Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Simson odpala(ciężko), ale na każdych obrotach ma problemy.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seru94
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piekary Śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:18, 13 Cze 2014    Temat postu: Simson odpala(ciężko), ale na każdych obrotach ma problemy.

Witam. Jakiś miesiąc temu stanął mi Simsonek na trasie. Diagnoza brak iskry. To była tylko kwestia przerywacza. Po 50 m znowu stanął. I teraz zaczeły się problemy. Iskra była znikoma więc sprawdziłem cewki, przeczyściłem styki jest ok. iskra wróciła. sprawdziłem i ustawiłem zapłon niemalże książkowo. Gaźnik w zasadzie nie ruszany, bo przez pół roku Simek śmigał cacy. (sprawdziłem czy się nie zapchał czysty). Jak to wygląda na obecną chwilę. Simson pali ciężko od kopa, na zimno jak i na ciepło. dławi go na każdych obrotach, (czasem szarpnie te wysokie obroty) świeca ma dobrą przerwę. Mechanik zauważył, iż kiedy zwiększa się obroty na przerywaczu przeskakuje mocniejsza iskra. jak wspomniałem przerwa jest nominalna, lekko nawet większy ale w normie. Co z tym zrobić, jak na razie jego praca to ciągła walka z manetką i dobieranie gazu żeby nie zgasł?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HubertSR50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:58, 13 Cze 2014    Temat postu:

Jeśli iskra przeskakuje na przerywaczu to wymień kondensator i wyrównaj dokładnie styki przerywacza.Kondensator najlepiej sobie zamontuj od 126p w schowku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seru94
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piekary Śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:09, 13 Cze 2014    Temat postu:

A zapomniałem napisać kondensator jest nowy. Także pozostaje kwestia tych styków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DeNiroRob
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:09, 14 Cze 2014    Temat postu:

90% problemów przy platynkach to albo platynki... albo cewka butelkowa.... i często ONA się psuje ( na zimno działa )ale lekko zagrzana od razu pada Sad (1)

A platynki jesli mają przerwe to bedą działać obojętnie z jaką przerwą .... tylko obr. mogą narozrabiać :P iskra powinna byc nawet bez kondensatora :P

Stawiam na BUTELKOWĄ ( POTRAFI OPÓŹNIĆ ZAPŁON itp) i gaźnik wyreguluj... i zapłon :P


Ostatnio zmieniony przez DeNiroRob dnia Sob 16:16, 14 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seru94
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piekary Śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:53, 14 Cze 2014    Temat postu:

Też w sumie obstawiam cewkę butelkową, ona dopiero po wtorku bo musze skołować jakąś. Z tego co dzisiaj ustaliłem to przerywacz ma lekko nadkruszoną platynkę. Jutro wymienię jak znajomy podrzuci przerywacz. Co do reszty, nie można już bardziej pedantycznie tego zapłonu ustawić (to nie jego wina bo pali na zimno nawet lepiej niż na ciepło z moich obserwacji tak wynika) :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seru94
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piekary Śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:01, 03 Lip 2014    Temat postu:

Problem rozwiązany. Okazało się, że uszkodzony był stator od zapłonu przez co nie można było ustawić przerwy na przerywaczu, wymieniłem komplet z magnetem, oraz gaźnik, uważajcie na plombę i dysze powietrza (wszystko na oryginał). do zamknięcia, pisze jeżeli komuś miało by to pomóc. :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin