 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacek5522
Nowicjusz

Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:36, 23 Lis 2013 Temat postu: simson niski v max |
|
|
Witam mam simsona s 51b 4 biegi simson pięknie chodzi i pali ale jedna rzecz która mnie niepokoi to niski v max tylko 47 na zębatce 16z tłumnik czyściłem i trochę poszerzyłem kolanko skrócone zapłon pięknie wyregulowany wyczyszczony i ustawiony gaźnik ale nadal to samo wciąż tylko 48-50 co może być przyczyną wiem że to nie rakieta ale 60 powinien jechać
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EriCk
Bywalec

Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Broniszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:44, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
a słaby tez jest czy w miare?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan

Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:14, 24 Lis 2013 Temat postu: Re: simson niski v max |
|
|
jacek5522 napisał: | Witam mam simsona s 51b 4 biegi simson pięknie chodzi i pali ale jedna rzecz która mnie niepokoi to niski v max tylko 47 na zębatce 16z tłumnik czyściłem i trochę poszerzyłem kolanko skrócone zapłon pięknie wyregulowany wyczyszczony i ustawiony gaźnik ale nadal to samo wciąż tylko 48-50 co może być przyczyną wiem że to nie rakieta ale 60 powinien jechać |
Ma zbyt ciężko jak na swoją kondycję, wróć do zębatki 15z.
Będzie miał lżej i z tego powodu podejdzie wyżej na obrotach co powinno skutkować wyższym v-max.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacek5522
Nowicjusz

Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:58, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
simson ma moc nie jest słaby ale dziwi mnie to że na biegu 1 mam 25 na 2 40 a 3 45 4 50
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:19, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Spróbuj jednak mu dawke paliwa zwiększyć.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid56127
Nowicjusz

Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarchały Małe
|
Wysłany: Nie 19:07, 01 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
A licznik ci dobrze pokazuje morze cię licznik oszukuje
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siweknr121
Bywalec

Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Kujawski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:18, 01 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
A może masz blokowaną wersje ? Zobacz jak długie masz kolanko, jak daleko wchodzi w wydech.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan

Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:03, 01 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
jacek5522 napisał: | simson ma moc nie jest słaby ale dziwi mnie to że na biegu 1 mam 25 na 2 40 a 3 45 4 50 |
Jeżeli czujesz że na każdym biegu silnik osiąga max. obroty? to obstawiam że zostały pomieszane tryby skrzyni S z SR, a nawet z trzybiegową.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacek5522
Nowicjusz

Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:21, 07 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o kolanko to skróciłem a tryby to jak sprawdzić czy dobre czy nie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siweknr121
Bywalec

Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Kujawski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:07, 08 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
No zrób tak jak pisano wcześnie. Jedziesz na 1 but do końca, 2 ,3 ,4 też i zobacz czy na 3 i 4 wkręca sie na tak samo wysokie obroty jak na 1 i 2 czy może nie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacek5522
Nowicjusz

Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:15, 09 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
no właśnie na 3 i 4 nie osiąga takich wysokich obrotów jak na 1i 2 a co to może znaczyć???
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siweknr121
Bywalec

Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Kujawski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:09, 09 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Więc tak. Na moje oko obejrzyj dokładnie linkę gazu, czy nie jest uszkodzona, pózniej iglicę, czy nie ma jakiś podkladek czy coś, następnie sprawdz dyszę głowną, powinna być 68-72, Następnie odkręć wydech, rozkręć go, dobrze go wyczyść od środka, żeby było widać w śroku światło dzienne, takie małe dziureczki dookoła, później weź wyciszacz (znajduję sie w 2 części wydechu) i dobrze go wyczyść od nagaru i sprawdz czy wygląda tak samo jak w sklepach internetowych, żeby porównać. Następnym problemem może być jakaś kombinowana uszczelka gaźnik-cylinder o zmniejszonym przelocie, słyszałem o blokowanych cylkach w kanale wylotowym. Posprawdzaj czy koła lekko pracują , czy hamulec nie hamuje, czy jest wystarczajaca powietrza. Nie mam więcej pomysłów co to może być
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacek5522
Nowicjusz

Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:12, 11 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
więc tak linka ok iglica też podkładek brak dysze nie wiem jak sprawdzić rozmiar podkładka ok wydech wyczyszczony i rozwiercony uszczelka ok koła ok napompowane itd a co do tej skrzyni co to może oznaczać że na 3 i4 nie osiągam tak wysokich obrotów jak na 1 i 2
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siweknr121
Bywalec

Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Kujawski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:28, 11 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Rozmiar pisze na dyszy. No teoretycznie nie osiągniesz tak wysokich jak na 1 i 2 ale to są minimalne róznice, ale powinien isć co najmniej 60, A który rocznik simsona ? Może blokowany elektronicznie ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacek5522
Nowicjusz

Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:54, 15 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
rocznik to 1983 s 51b a co do blokady elektrycznej to możliwe bo bezlitośnie stoi przy tych 50 nawet z górki mam 52
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|