Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

simek pali tłoka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzesiek171
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 1:39, 04 Lip 2007    Temat postu: simek pali tłoka

mam simka s51 nowe łożyska nowy wał (węgry) nowy cylinder (almot) nowy tlok + pierścienie sworzeń łożysko podkładki (long river). simek byl troche slaby myślałem ze dlatego ze na dotarciu po wyjeżdżeniu 15l paliwka dalej było tak samo więc ściągnąłem cylinder. widac ze pali tloka za pierscieniami. cisnienie wynosi 7 do 8 bar. jakie powinno byc cisnienie i jak wysoko powinien wychodzic tlok. u mnie jest ze 3mm do konca tulei. POMOCY
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Śro 10:34, 04 Lip 2007    Temat postu:

Zapewne kol.podadza tobie własciwe wartosci,wg.mnie tłok za nisko konczy swoją podróz w góre,wizualnie podchodzi do konca tuleji,no moze 0,5mm mu brakuje byc moze wina tłoka za niski takie tez robią aby pierscienie tak szybko nie dzwonily jesli chcesz zmierz stary tłok od sworznia do góry i porownaj z tym co masz załozony.Czesc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzesiek171
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:12, 04 Lip 2007    Temat postu:

jak głębokie powinny być rowki w tłoku

mam trzy tloki i wszystkie mają taką sama wysokosc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Śro 17:25, 04 Lip 2007    Temat postu:

Naogół tłok od stronu kanału wydechowego jest przypalony,po kilku tys.km.jest czarny ale to nie powód by sie martwic,niewiem czy cisnienie nie powinno byc w granicach 10,moze masz za pózny zapłon zapewne jednak sie mylę gdyz wnioskuje o twojej wys.klasie mechanicznej.Tradycyjnie wiec nie wiem jakiej jakosci sa cylindry i tłoki almotu,no nie wiem,powiem tak jak mam na ddr,po przejechaniu 22tys km magnetem obrócic naprawde nie jest lekko,doswiadczylem kiedys ze po załozeniu nowego polskiego cylindra zaskoczyla mnie kompresja,a dokladniej jej małosć,pozatym ciągle nie przepalał,kto z nas lubi smuzke juksu na kolanku wydechowym.Sugerowałm inną wysokosc tłoka i myliłem sie wiec nie bede pisał ze bycmoze korbowód jest krótszy bo to juz bedą bzdury.Czesc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzesiek171
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:13, 04 Lip 2007    Temat postu:

polskie czy węgierski części nadają sie tylko do rometków i wsk a jak simson to tylko niemieckie części i niemieckie ceny niestety. moj kuzyn ma simsona s50 i jego oryginalny tłok przezył 3 cylindry made in poland dzieki czesc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Śro 19:33, 04 Lip 2007    Temat postu:

Grzesiek 171 dziekuje za wsparcie,pamietaj że jak mnie zaatakują że niebardzo jestem przekonany do innych niz ddr licze na wsparcie Czesc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzesiek171
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:39, 04 Lip 2007    Temat postu:

moim zdaniem ddr to jest to co ma być. jak coś to daj znac bedzie oklep hhehehe :fun
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzesiek171
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:48, 04 Lip 2007    Temat postu:

a i gdzie moge dostac cylinder z ddru kupil bym nawet używany zrobil szlifa i by hulało (nie za drogi)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Śro 21:47, 04 Lip 2007    Temat postu:

Pisze fan ddr cylindrów,do tego stopnia ze mam 4szt,niestety nie na sprzedarz.Nie pisałem o tym,otóz stary juz jestem,47lat.Z tego 21lat na wózku jezdze duo,dopiero duo z silnikiem S51 to jest to.Siła,niezawodnosć,ale wszystko na ddr.Jezdziłem troche na polskim cylindrze,moze 20km,bez porównania.Obecnie przejechałem na cylindrze 22tys.km.nadal silny i cichy.Zauważyć nalezy że w duo chłodzenie cylindra jest z jednej strony zasłoniete.Jak nie byc fanem simsona,stało sie to troche meczące w okolicy wszystkie naprawiałem,a sił ubywa niestety.Kiedy widzę jak ktoś nie może sobie poradzić to się jeszcze angażuje.Pozdrawiam wszystkich tych którzy kochają simsona,tuningują,polerują to nie są zwykłe motorki.Michał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin