 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
waskiganja
Nowicjusz

Dołączył: 21 Lut 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:40, 15 Lut 2016 Temat postu: Sim nie pali z kopa tylko na pych ??? |
|
|
Z popychu pali i chodzi dobrze wiem napewno ze tłok jest źle dobrany bo tłok jest na nominał a cyl jest po szlifie piersicienie dobrze dobrane czy ten tłok może być przyczyną ???
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorz1975
Nowicjusz

Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bolesławiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:28, 15 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Cześć. Składanie silnika z źle dobranymi częściami z góry skazane jest na niepowodzenie. Moim zdaniem złóż silnik tak na 100 % a problemy znikną. Obecnie to mogę powiedzieć : operacja się udała pacjent nie przeżył. NIE MA SENSU ROBIĆ COŚ NA SIŁĘ. ( JESL INIE MASZ WŁASCIWEJ części POCZEKAJ KILKA DNI) choć problem może leżeć po stronie zapłonu iskra jest na wyższych obrotach silnika gdy pchasz. Sprawdź zapłon,przerwa na platynkach( jesli masz) w jakim stanie jest świeca , przewód WN cewka . Powodzenia.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
waskiganja
Nowicjusz

Dołączył: 21 Lut 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:31, 15 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
to jak za duza przerwa na platynkach to moze tak być?? aha zapomniałem jak cieply silnik pali z kopa
Ostatnio zmieniony przez waskiganja dnia Pon 23:31, 15 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HubertSR50
Bywalec

Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:54, 16 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Rozszerzalność cieplna metali kolego.
A zapłon ustaw książkowo.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec

Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:03, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Zapłon, przerwa- to po pierwsze. Potem regulacja gaźnika- patrz jak świeca wygląda. Sprawdź też jaka jest kompresja, jeśli dobra i zapłon, przerwa i gaźnik ustawione jak trzeba to może być gdzieś przebicie w instalacji- cewka , kabel WN, fajka- warto sprawdzić na nowych elementach- to groszowe sprawy, -przydadzą się nawet jako części zamienne.
Ostatnio zmieniony przez Nico_Grant dnia Śro 0:52, 17 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HubertSR50
Bywalec

Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:02, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Jaką może mieć kompresję, przy luzie conajmniej 0,25?
Jeżeli jesteś pewny, że występuje taka akcja to winowajcą będzie tłok.
Nawet jeśli ustawisz go tak, że będzie jechał, to co to będzie za jazda
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|