 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek12
Nowicjusz

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zakliczyn
|
Wysłany: Pią 9:29, 15 Lut 2008 Temat postu: silnik nie chodzi poprawnie |
|
|
Witam!!!
Mam mały, a zarazem ogromny problem z moim simkiem. Chdzi o to, że jak silnik jest ciepły, to w ogóle nie chce wejść na obroty. Jak jest zimny to chodzi. Podczas tego nie wchodzenia na obroty, jak już łapie obroty, to zaczyna strzelać raz w tłumik, a raz w gaźnik. Podczas zabawy zauważyłem, że gdy zakręce kranik na zapalonym silniku, to po pewnym czasie mulenia silnik stopniowo wchodzi na te obroty, a jak znowu odkręce, to problem powraca. Czy może to być spowodowane przez gaźnik??? Zapłon mam raczej dobry. A czy zapłon może sie w jakiś sposób przestawić??? Aha, mam gaźnik 16n1. z góry dzięki za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec

Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Pią 10:23, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
tak, zapłon może się przestawić.
Regulacja zapłonu i/lub gaźnika powinna pomóc (skoro strzela to wg mnie dostaje za dużo powietrza).
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek12
Nowicjusz

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zakliczyn
|
Wysłany: Pią 11:22, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
czyli mam wkręcić śrube znajdującą się w gaźniku przy wlocie powietrza. Na ile ją wkręcić???
A co do tego zapłonu, to czy może się przestawić przez łożysko w karterze???
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec

Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Pią 12:13, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
tak, najpierw spróbuj tą od obrotów biegu jałowego, a potem śrubką przy cylindrze...
Ostatnio zmieniony przez badyllek1993 dnia Pią 12:14, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
waski
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork
|
Wysłany: Pią 13:33, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
regulacja gaznika powinna pomoc tak jak pisze badylek
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin21
Z Simsonem na ty

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 3000
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okrzeja
|
Wysłany: Pią 14:56, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Dostaje za dużo paliwa...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poter90
Bywalec

Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Borucina okolice Raciborza
|
Wysłany: Pią 16:25, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
wyreguluj zaplon ustaw gaźnik!! aha a zapłon może sie przestawić przez słabe dokręcenie srubki mocujacej platynik i przez iskre na nich co pozostawia nagar(takie wypalone)na stykach a takze może sie wyprzedzeniw zmienic jak nie dokrećisz 2 srub mocujących!!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paluch
Z Simsonem na ty

Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzepice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:57, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Kolego Poter90 ty wiesz co w ogóle piszesz?? Napisales ze zaplon sie moze przestawic jak sie slabo dokreci śróbki mocujące platynik(co to w ogóle jest platynik??)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
waski
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork
|
Wysłany: Pią 17:24, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
najpierw sproboj zmienszyc mu dawke paliwa a pozniej jak to nie pomoze zobacz na zaplon bo moze sie przestawil
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin21
Z Simsonem na ty

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 3000
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okrzeja
|
Wysłany: Pią 18:33, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Pter miał na myśli zapłon i przerywacz zapewne...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum

Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:59, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
skoro po rozgrzaniu jest chujowo możliwe że masz zchujały tłok i po nagrzaniu ci puchnie i simek słabnie wyczyść też styki papierkiem ściernym
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soviet100
Zamieszkały na forum

Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 5927
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:32, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
wymień platynki ustaw zapłon nie wiem czy masz ele czy pla bo nie powiedziałeś a gaźnik pożycz od kolegi i zobacz jak na nim chodzi i kłopot z głowy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyqs
Simson Fan

Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaroslaw
|
Wysłany: Pią 21:54, 15 Lut 2008 Temat postu: ; |
|
|
badyllek1993 napisał: | tak, najpierw spróbuj tą od obrotów biegu jałowego, a potem śrubką przy cylindrze... |
kolega napisał ze ma gaznik 16n1 a w 16n1 nie bylo regulacji przy cylindrze tylko sa dwie srubki jedna pod kątem od obrotów a druga w poziomie od powietrza
sprawdz jak masz iglice ustawioną
puchnący tłok bym wykluczył bo jakby puchł to na zakreconym kraniku tez by sie nie wkrecał
Ostatnio zmieniony przez bzyqs dnia Pią 21:57, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
waski
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork
|
Wysłany: Pią 23:01, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
popieram bzyqsa zmniejsz mu dawke powietrza to powinien przestac strzelac z rury i moze to pomoze a jak nie to zmniejsz mu dawke paliwa a pozniej przeczysc stki i platynki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JacekM
Stały bywalec

Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 0:39, 16 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Kolega Poter pisze bardzo chaotycznie - chodzilo mu zapewnie o lapki ktore trzymaja stator.
Sruba regulajaca sklad mieszanka jest w poziomie i znajduje sie kolo komor plywakowej - pozatym sa tylko 2 srubki do regulacji , ta pod ukosem skierowana na sprezynce to do obrotow a ta druga musi byc do regulacji skladu mieszanki
Zakladam ze swiece sprawdziles bo to podstawowa czynnosc
Jaki masz typ zaplonu ? Platynki czy elektronik ?
To wszystko narazie co mi przyszlo na mysl
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|