 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cywil95
Nowicjusz

Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:35, 19 Kwi 2012 Temat postu: Silnik hamuje, muli. |
|
|
Simek na biegu, schodząc z obrotów, już przy tych niskich czuć i słychać takie jak by małe tarcie(?) jak by chamował. drugi mankament to to że jeździ jak chce. raz idzie ładnie a odcinkami tak jak by coś go chamowało i muli. jak sobie z tym poradzić?
Ostatnio zmieniony przez Cywil95 dnia Czw 21:30, 19 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Czw 17:45, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
1 -przeczyść tłumik albo odkręć końcówkę i zobacz czy dalej tak jest.
2 - wyreguluj zapłon
3 - wyreguluj gaźnik
4 - zobacz czy uszczelki są ok czy nie łapie powietrza na lewo
5 - zobacz filtr powietrza możesz również ściągnąć i zobaczyć jak będzie
A. czy kopci ci jakoś bardzo z wydechu ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Simson Fan

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 23 km od Nowego Sącza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:07, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Popraw rażący błąd w temacie..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cywil95
Nowicjusz

Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:33, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
To zależy jaką mieszanką zaleje. Jeśli taką jaka powinna być to jest Ok, nie widać żeby kopcił jakoś niestandardowo, aczkolwiek samo spalanie widać, i samą taką normalną pracę silnika.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrKrzysiek95
Stały bywalec

Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lhr Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:57, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
A może po prostu sprawdź hamulce? czy koło w powietrzu obraca się bez żadnych oporów, no może minimalnie.
Bo takie pisanie np. o regulacji zapłonu to o kant...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cywil95
Nowicjusz

Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:15, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Hamulce są w porządku, znowu nie róbcie ze mnie takiego idioty ;D Na postoju po przegazowaniu, jak już obroty spadają przy tych niskich właśnie już też tak hamuje.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Pią 17:17, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Odkręć i głowicę i zajrzyj do cylindra, może stamtąd wydobywa się to tarcie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cywil95
Nowicjusz

Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:40, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
W przyszłym tygodniu zajrzę pod garnek i zdam relacje.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrKrzysiek95
Stały bywalec

Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lhr Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:42, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Zobacz czy przypadkiem koło magnesowe nie ociera o cewki.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidek199710
Bywalec

Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Węgorzyno , Zach-Pom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:47, 24 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
to musi byc kolo magnesowe. masz niedopasowane i tzre ci o cewki. albo masz simering za mocno wciesiety na wale...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Loq
Nowicjusz

Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:17, 29 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
kolego mialem identycznie i sie okazalo ze mam za krotka linkę gazu wymieniłem i już tak nie szaleje z obrotami ale to tarcie jest nadal tylko to tarcie jest bardziej jakby tłok tarł
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cywil95
Nowicjusz

Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:25, 30 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Koło magnesowe jest podobno nowe no i faktycznie nie trze, nic nie słychać. Zajrzałem pod garnek i okazało się że te małe dzinksy na których opierają się pierścienie, wytarły się i pierścienie se latały jak chciały. Wymieniłem tłok + łożysko igiełkowe. No i co. Tarcie ustało, dzwonić dzwoni jeszcze bardziej. I co się dzieje:
Nie ma takiej opcji żeby go odpalić na zimnym silniku ze startera, trzeba go pchać km żeby odpalił, jak się rozgrzeje to jako tako odpala już. Ma strasznego muła, przy starcie, wrzucam jedynke, ruszam no i manete w dol to czasami pociągnie ładnie czasami calkiem zgsnie a czasami zacznie szarpać. i tak na wszystkich biegach. Podwyższyłem poziom paliwa w gaźniku i jest już trochę lepiej ale za to kopci jak cholera. Jak mam sobie z tym poradzić? dodam żę mam nową swiecę. simek jest elektronik, platynek tam nie wiedziałem. Pomożcie bo mnie ku**ica bierze.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|