Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

s51 platynkowy problem z odpaleniem..czekam na pomysły:)
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maras.85
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:00, 04 Lut 2013    Temat postu: s51 platynkowy problem z odpaleniem..czekam na pomysły:)

Witam wszystkich! Próbuje wskrzesić silnik do s51.model ze zwykłym przerywaczem. Owy silnik odpala jedynie na ssaniu i jedynie na ssaniu bardzo krótko pracuje po czym gaśnie. Bez ssania nie odpala w ogóle...zapłon i gaznik są raczej ok. wkładałem je do innego, sprawnego sinika i było ok...inny zapłon i gaznik montowałem w 'tym' pierwszym i dalej nic. Czy moze to być wina jakiejś nieszczelności w komorze spalania? jakieś 'lewe' powietrze zasysane do niej...moze siemeringi? prosze o pomoc...z góry dzięki:)

Ostatnio zmieniony przez Maras.85 dnia Pon 23:14, 04 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kmicic1692
Gość





PostWysłany: Wto 8:45, 05 Lut 2013    Temat postu:

Simeringi zawsze mozesz wymienic nieduży koszt a może byc to główna przyczyna. Jeżeli chodzi tylko na ssaniu to sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej. Odpala i gaśnie... zapłon niekoniecznie jest dobrze ustawiony u mnie np są dwa takie punkty w których odpala super ale tylko w jednym z nich zapłon jest prawidłowy. Co do tych nieszczelności jeszcze może pusciła uszczelka między karterami i zasysa. sprawdź sobie także czy nie zatarty bądź przytarty cylinder
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:29, 05 Lut 2013    Temat postu:

Ja obstawiam w ciemno simeringi, i to prawdopodobnie będzie ten od strony magneta, objawy pasują. cylinder też możesz sprawdzić, ale to raczej nie to.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maras.85
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:22, 05 Lut 2013    Temat postu:

Dzięki, wymienię siemeringi i zobaczymy...o efekcie napisze Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:43, 05 Lut 2013    Temat postu:

Czekamy na odpowiedź Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maras.85
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:30, 05 Lut 2013    Temat postu:

A więc panowie zdjąłem dziś znów zapłon i ....siemering pod nim jest mokry....a nie powinien raczej nie:) jeśli nie to chyba mamy winowajce....kupię czym prędzej nowy i zobaczymy co życie przyniesie.Happy tzn 2 kupię, bo jeśli wymieniać to oba tak?

Ostatnio zmieniony przez Maras.85 dnia Wto 19:33, 05 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:52, 05 Lut 2013    Temat postu:

No dobrze by było. weź jakieś troche lepsze, to dłużej polatają. I masz pewność że będzie ok Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:34, 05 Lut 2013    Temat postu:

Co by miało mieć ssanie wspólnego z simeringiem ? Jeśli by łapał lewe powietrze, to dlaczego włączenie ssania miało by to naprawić ?

Ja, zanim bym się zabrał do wymiany uszczelniaczy w ciemno ( co swoją drogą jest pracochłonne ) to najpierw bym wyczyścił porządnie gaźnik. Skoro odpala na ssaniu - dostaje więcej paliwa - a potem chodzi na ssaniu ale tylko przez chwilę - bo nadmiar paliwa go zalewa. Skoro do odpalenia potrzebuje większej dawki paliwa to można myśleć, że bez ssania dostaje go za mało czyli jest możliwe że przytkany jest gdzieś gaźnik.


Ostatnio zmieniony przez Pustack dnia Wto 21:36, 05 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:46, 05 Lut 2013    Temat postu:

Pustack napisał:
Co by miało mieć ssanie wspólnego z simeringiem ? Jeśli by łapał lewe powietrze, to dlaczego włączenie ssania miało by to naprawić ?

Ja, zanim bym się zabrał do wymiany uszczelniaczy w ciemno ( co swoją drogą jest pracochłonne ) to najpierw bym wyczyścił porządnie gaźnik. Skoro odpala na ssaniu - dostaje więcej paliwa - a potem chodzi na ssaniu ale tylko przez chwilę - bo nadmiar paliwa go zalewa. Skoro do odpalenia potrzebuje większej dawki paliwa to można myśleć, że bez ssania dostaje go za mało czyli jest możliwe że przytkany jest gdzieś gaźnik.

Takie to trudne?
Zaciągając ssanie zwiększasz dawkę paliwa, zmniejszasz powietrza, którego ma nadmiar bo łapie simeringiem.
Poza tym od czegoś jest jednak mokry. Wymień i będziesz miał po kłopocie, w godzince się obrobisz, i to spokojnie.
Pisał kolega że próbował na innych gaźnikach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maras.85
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:02, 05 Lut 2013    Temat postu:

Tylko ten gaznik sprawował się całkiem ok w innym silniku:) siemering chyba nie jest jedynym powodem....przy okazji, że silnik był już wyjety i lezal na warsztacie zdjąłem cylinder i szok! Nie ma jednego pierścienia, a drugi przypieczony. Tłok też nie wygląda najciekawiej. Będę szukać tego pierścienia w komorze wału...a raczej tego, co z niego zostało....zapowiada się poważny remont. PS. Siemering puszcza bo ktoś walił chyba młotkiem w niego, żeby go włożyć...karter zmasakrowany strasznie....jak można się tak obchodzić z Simem:(

Ostatnio zmieniony przez Maras.85 dnia Wto 22:04, 05 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:52, 05 Lut 2013    Temat postu:

Pierścień nie mógłby chyba wpaść do skrzyni korbowej, nawet jak pęknie Ci.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maras.85
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:20, 05 Lut 2013    Temat postu:

Niby cylinder nie ma rys....mógł go 'wypluć' wydechem? Więc wystarczy szlif, nowy tłok i te siemeringi....?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:16, 06 Lut 2013    Temat postu:

Wypluć wydechem? Ty przed tem je zakładałeś czy go kupiłeś?
Jak nie ma rys to szlif nie potrzebny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maras.85
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:39, 06 Lut 2013    Temat postu:

ja ich nie zakładałem...wyrwałem ten motorek od kogos w takim stanie....podobno chodził do końca...ale coś mi sie w to wierzyć nie chce...od przyprowadzenia nie szło go odpalic. a propos tego pierscienia....jakos sie musiał wydostac z cylindra...chyba, ze go tam nie było w ogóle:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:09, 06 Lut 2013    Temat postu:

No właśnie, mogło w ogóle go tam nie być, dlatego nie odpalał, wątpię żeby mógł się jakoś stamtąd wydostać. Nie słyszałem jeszcze o takim przypadku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin