Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rysy na cylindrze.!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzesiek199620
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:10, 03 Sie 2013    Temat postu: Rysy na cylindrze.!

Witam, mam problem a mianowicie po dość długiej jeździe simsonem pojawiły się 4 grube rysy na cylindrze.. pierścienie się zapiekły i generalnie nie chciał odpalić i wgl.. powiedzcie mi czy da rade zrobić szlif tego cylindra czy moge już go zapisać na straty.. Sad (1) jest to 60 wielokanałowa..
zdj : [link widoczny dla zalogowanych] ( troche nie wyraźne ale mam nadzieje że zobrazuje troche wam to co mi się przytrafiło, te dwie rysy są również po drugiej stronie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:11, 03 Sie 2013    Temat postu:

Faktycznie, zdjęcie niewyraźne i słabo te rysy widać. Ale są dosyć głębokie. Wydaje mi się że szlif można zrobić ale raczej taki 0.5mm, czyli podwójny. Zawieź go do szlifierza i on ci powie czy da się szlif zrobić czy już nie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzesiek199620
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:25, 03 Sie 2013    Temat postu:

oo.. jak jest szansa to będzie naprawdę zajebiście.. tylko jaki tłok mam teraz do niego kupić.. boo na rozmiarach wgl się nie znam ;(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:25, 04 Sie 2013    Temat postu:

Narazie nie kupuj, szlifierz ci powie jaki masz kupić, bo mi się wydaje że tu jeden szlif nie wystarczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzesiek199620
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:32, 04 Sie 2013    Temat postu:

teraz zauważyłem że jest pęknięta tuleja.. Sad (1) czyli moge już zapisać cylinder na straty ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GruchaSR50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:12, 04 Sie 2013    Temat postu:

Z tego co wiem to można nową tuleje wstawić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:10, 04 Sie 2013    Temat postu:

Jak pęknieta to na złom.Musisz tą wybić albo roztoczyć.A skąd wezmiesz nową?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzesiek199620
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:46, 04 Sie 2013    Temat postu:

raczej jest to nie opłacalne.. cóż trzeba kupić nowy zestaw..? może polecicie mi jakiś do 200 zł ? Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:19, 04 Sie 2013    Temat postu:

Dużym budżetem dysponujesz. Ja mam najzwyklejszego almota i 3 lata bez problemu (w między czasie wciągnęło mi zabezpieczenie iglicy z gaźnika). Naprawdę warto.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:05, 05 Sie 2013    Temat postu:

stasiu007 napisał:
Dużym budżetem dysponujesz. Ja mam najzwyklejszego almota i 3 lata bez problemu (w między czasie wciągnęło mi zabezpieczenie iglicy z gaźnika). Naprawdę warto.

No to do księgi Guinnessa - nie żebym się czepiał, ale to nie jest możliwe. Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:10, 05 Sie 2013    Temat postu:

A jednak. Wciągnęło w dolnej części cylindra, udało mi się zdjąć tłok w raz z cylindrem, od góry drewniany klocek i młotek i poszło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:39, 05 Sie 2013    Temat postu:

stasiu007 napisał:
A jednak. Wciągnęło w dolnej części cylindra, udało mi się zdjąć tłok w raz z cylindrem, od góry drewniany klocek i młotek i poszło.

Staram się rozumieć jednak górna część przepustnicy nie wchodzi w okno gardzieli gaźnika, więc jeżeli już by musiało te zabezpieczenie tam wpaść to bez celowego działania nie jest to możliwe (to nie logiczne by było)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:12, 06 Sie 2013    Temat postu:

Nie żebym się czepił kolego, ale gaźnik 16n3 mają zabezpieczenie w dolnej częsci przepustnicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:19, 06 Sie 2013    Temat postu:

stasiu007 napisał:
Nie żebym się czepił kolego, ale gaźnik 16n3 mają zabezpieczenie w dolnej częsci przepustnicy.

A faktycznie masz w opisie zgadza się, mimo to jestem pewien że popełniłeś błąd przy montażu i nie jest temu winna sama konstrukcja przepustnicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:51, 07 Sie 2013    Temat postu:

No cóż zgodzę się z Pss ale nie o tym temat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin