Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont kapitalny zakonczony porażką!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mastergrzegorz
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:18, 29 Sie 2008    Temat postu: Remont kapitalny zakonczony porażką!!

Witam wszystkich !! Chciałbym prosić się Was o radę bo ja już jestem głupi Sad (1)(
Kupiłem simka elektronika zrobiłem w nim instalację od podstaw nowy akumulator nowy mostek prostowniczy nowy modół zapłonowy wszystkie kable zarówki cewka pod bakiem przerywacz do kierunkowskazów co się dało zostało wymienione. W silniku została wymieniona skrzynia z 3 na 4 biegową wszystkie łożyska uszczelniacze nowy tłok pierścienie nowy cylinder S60 nowy wał wzmacniany korbowód gażnik Bin . Po tym całym remoncie okazało się ze mój simek ma mniej siły niż przed remontem Sad (1)( Przejechałem 120 km na dotarciu i nic. ostatnio wymieniłem mu gaznik na standardowy dostał troche więcej mocy ale to nie to !! Koszt remontu znacznie przekroczył wartość motoru i bez efektu Sad (1)(. Wymieniałem juz świece regulowałem zapłon regulowałem dawke paliwa bez rezultatu Sad (1)(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simluczek
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią 20:29, 29 Sie 2008    Temat postu: Re: Remont kapitalny zakonczony porażką!!

Nie załamuj sie chłopie. Nie napisałeś co jest z Simkiem i dlaczego uważasz ze chodzi źle?? Kasa nie przepadła bo masz nowe części, a problem tkwi w odpowiedniej regulacji...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:23, 29 Sie 2008    Temat postu:

Zobacz, czy nie tracisz gdzieś kompresji(simeringi na wale, uszczelka pod cylem, głowica)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: T.L. (lubelskie)

PostWysłany: Pią 21:56, 29 Sie 2008    Temat postu:

Opisz trochę bardziej problem. Czy kompresja dobra, czy gaźnik, i wszytsko inne dobrze wyregulowane?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mastergrzegorz
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:58, 29 Sie 2008    Temat postu:

problem w tym ze silnik chodzi bardzo ladnie zimny ciepły odpala z pierwszego kopa jak jest naprawde ciepły odpala mi z ostatniego zabka. w porównaniu z poprzednim cylindrem teraz ma duzą kompresję nie dymi ostatnio na 75 km spalił mi niecałe 1,5 litra. Moze troche nierówne obroty ma poza tym wszysto niby jest OK. Myslałem ze moze za mało paliwa dostaje jednak gdy zwiększam dawkę jest nieco gorzej. Dodam ze nie zmieniałem dyszy na większą pozostała orginalna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: T.L. (lubelskie)

PostWysłany: Pią 22:02, 29 Sie 2008    Temat postu:

Zmień na dyszę 72. Chociaż przez dyszę, to raczej tak mocno mulić nie powinien.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mastergrzegorz
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:14, 29 Sie 2008    Temat postu:

Dodam jeszcze ze simek rozpędza się do 76 Km/h. na równej nawierzchni. Gdy nie ma wiatru simek idzie niczego sobie jednak przy większym podmuchu on poprostu staje. tak samo jest gdy jade pod górę ciągły spadek prędkości Sad (1) hehe chyba nie jestem dla niego za ciężki bo waze około 80 KG Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MateuszSimsonSR50
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 1515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czestochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:22, 29 Sie 2008    Temat postu:

jaka masz zebatke z przodu ile zebów??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pią 22:27, 29 Sie 2008    Temat postu:

zrobiłeś dopiero 120 km ??

jaką masz zębatkę zdawczą ??

jak kręcisz kołem to ciężko chodzi ?? czy obraca się normalnie ??

koła nie obracają się z oporem ?? jak pokręcisz ręką ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mastergrzegorz
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:15, 01 Wrz 2008    Temat postu:

zebatka przód 16 zebów
obecnie jest juz 150 km Happy
koła chodzą normalnie bez oporów
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek1990
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:02, 01 Wrz 2008    Temat postu:

Po pierwsze to na dotarciu jezdzi sie spokojnie i sprawdzanie v maxu nie jest dobrym wyjsciem. Po drugie to wiadomo ze jak dobrze dotrzesz to mocy przybędzie, czasami na dotarciu ma muła - normalka. Daj mu więcej oleju 100 ml/ 3,3 litra benzyny. Sprawdz czy zapłon na znakach i czy na platynkach i świecy jest przerwa 0,4 mm. Chociaż mój simek lepiej chodzi , tj lepiej przyspiesza jak na platynkach i swiecy dam trochę większą przerwę 0,5 mm i zapłon ustawie trochę wcześniejszy, więc kombinuj. Ale najpierw go dotrzyj. Aha , 76 km/h to dobry wynik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:27, 01 Wrz 2008    Temat postu:

Podstawowe pytanie: jakiej produkcji jest cylinder i tłok bo od tego trzeba by był zacząc. Kiedy dostaje tego muła? Po przejechaniu jakiegoś dystansu czy na zimnym też?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pon 22:20, 01 Wrz 2008    Temat postu: Re: Remont kapitalny zakonczony porażką!!

mastergrzegorz napisał:
Witam wszystkich !! Chciałbym prosić się Was o radę bo ja już jestem głupi Sad (1)(
Kupiłem simka elektronika zrobiłem w nim instalację od podstaw nowy akumulator nowy mostek prostowniczy nowy modół zapłonowy wszystkie kable zarówki cewka pod bakiem przerywacz do kierunkowskazów co się dało zostało wymienione. W silniku została wymieniona skrzynia z 3 na 4 biegową wszystkie łożyska uszczelniacze nowy tłok pierścienie nowy cylinder S60 nowy wał wzmacniany korbowód gażnik Bin . Po tym całym remoncie okazało się ze mój simek ma mniej siły niż przed remontem Sad (1)( Przejechałem 120 km na dotarciu i nic. ostatnio wymieniłem mu gaznik na standardowy dostał troche więcej mocy ale to nie to !! Koszt remontu znacznie przekroczył wartość motoru i bez efektu Sad (1)(. Wymieniałem juz świece regulowałem zapłon regulowałem dawke paliwa bez rezultatu Sad (1)(


Nakupowałeś jakiś badziewnych części na allegro, to nie ma się co dziwić. Poza tym myślałeś że zmiana cylindra z 50ccm (zapewne DDR) na jakiś badziewny 60ccm przyniesie poprawę osiągów ?? Jeszcze długo nie a potem wcale.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Wto 14:09, 02 Wrz 2008    Temat postu:

jeśli po przejechaniu 150 km chcesz mieć mocnego simona to powodzenia Happy szczególnie jeśli to są jakieś badziewne części. pierw przejedz naj mniej te 500 km docierając go potem możemy myśleć czemu in taki słaby Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mastergrzegorz
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:12, 12 Wrz 2008    Temat postu:

Dziękuje Wam za pomoc w tej chwili nie mam jak docierać simka Sad (1) niestety praca nie pozwala. Macie racje tłok cylinder i pierścienie kupiłem na allegro bo w sklepie to były za duze pieniądze. Wiem ze nie są to części najlepszej jakości ale i tak swoje powinny robić. Znam się troche na tym bo od 15 lat motocykle i motorowery to moje hobby miałem ich wiele ale simsona dopiero 1 hehe. jak pogoda pozwoli to go jeszcze w tym sezonie dotrę. Narazie przesiadka na Golfa. Pozdro dla wszystkich !!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin