 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mastergrzegorz
Nowicjusz

Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:18, 29 Sie 2008 Temat postu: Remont kapitalny zakonczony porażką!! |
|
|
Witam wszystkich !! Chciałbym prosić się Was o radę bo ja już jestem głupi (
Kupiłem simka elektronika zrobiłem w nim instalację od podstaw nowy akumulator nowy mostek prostowniczy nowy modół zapłonowy wszystkie kable zarówki cewka pod bakiem przerywacz do kierunkowskazów co się dało zostało wymienione. W silniku została wymieniona skrzynia z 3 na 4 biegową wszystkie łożyska uszczelniacze nowy tłok pierścienie nowy cylinder S60 nowy wał wzmacniany korbowód gażnik Bin . Po tym całym remoncie okazało się ze mój simek ma mniej siły niż przed remontem ( Przejechałem 120 km na dotarciu i nic. ostatnio wymieniłem mu gaznik na standardowy dostał troche więcej mocy ale to nie to !! Koszt remontu znacznie przekroczył wartość motoru i bez efektu (. Wymieniałem juz świece regulowałem zapłon regulowałem dawke paliwa bez rezultatu (
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simluczek
Bywalec

Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Pią 20:29, 29 Sie 2008 Temat postu: Re: Remont kapitalny zakonczony porażką!! |
|
|
Nie załamuj sie chłopie. Nie napisałeś co jest z Simkiem i dlaczego uważasz ze chodzi źle?? Kasa nie przepadła bo masz nowe części, a problem tkwi w odpowiedniej regulacji...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum

Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:23, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Zobacz, czy nie tracisz gdzieś kompresji(simeringi na wale, uszczelka pod cylem, głowica)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek
Simson Fan

Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: T.L. (lubelskie)
|
Wysłany: Pią 21:56, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Opisz trochę bardziej problem. Czy kompresja dobra, czy gaźnik, i wszytsko inne dobrze wyregulowane?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mastergrzegorz
Nowicjusz

Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:58, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
problem w tym ze silnik chodzi bardzo ladnie zimny ciepły odpala z pierwszego kopa jak jest naprawde ciepły odpala mi z ostatniego zabka. w porównaniu z poprzednim cylindrem teraz ma duzą kompresję nie dymi ostatnio na 75 km spalił mi niecałe 1,5 litra. Moze troche nierówne obroty ma poza tym wszysto niby jest OK. Myslałem ze moze za mało paliwa dostaje jednak gdy zwiększam dawkę jest nieco gorzej. Dodam ze nie zmieniałem dyszy na większą pozostała orginalna.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek
Simson Fan

Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: T.L. (lubelskie)
|
Wysłany: Pią 22:02, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Zmień na dyszę 72. Chociaż przez dyszę, to raczej tak mocno mulić nie powinien.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mastergrzegorz
Nowicjusz

Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:14, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Dodam jeszcze ze simek rozpędza się do 76 Km/h. na równej nawierzchni. Gdy nie ma wiatru simek idzie niczego sobie jednak przy większym podmuchu on poprostu staje. tak samo jest gdy jade pod górę ciągły spadek prędkości hehe chyba nie jestem dla niego za ciężki bo waze około 80 KG
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MateuszSimsonSR50
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 1515
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czestochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:22, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
jaka masz zebatke z przodu ile zebów??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pią 22:27, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
zrobiłeś dopiero 120 km ??
jaką masz zębatkę zdawczą ??
jak kręcisz kołem to ciężko chodzi ?? czy obraca się normalnie ??
koła nie obracają się z oporem ?? jak pokręcisz ręką ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mastergrzegorz
Nowicjusz

Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:15, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
zebatka przód 16 zebów
obecnie jest juz 150 km
koła chodzą normalnie bez oporów
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
heniek1990
Bywalec

Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:02, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze to na dotarciu jezdzi sie spokojnie i sprawdzanie v maxu nie jest dobrym wyjsciem. Po drugie to wiadomo ze jak dobrze dotrzesz to mocy przybędzie, czasami na dotarciu ma muła - normalka. Daj mu więcej oleju 100 ml/ 3,3 litra benzyny. Sprawdz czy zapłon na znakach i czy na platynkach i świecy jest przerwa 0,4 mm. Chociaż mój simek lepiej chodzi , tj lepiej przyspiesza jak na platynkach i swiecy dam trochę większą przerwę 0,5 mm i zapłon ustawie trochę wcześniejszy, więc kombinuj. Ale najpierw go dotrzyj. Aha , 76 km/h to dobry wynik.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec

Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:27, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Podstawowe pytanie: jakiej produkcji jest cylinder i tłok bo od tego trzeba by był zacząc. Kiedy dostaje tego muła? Po przejechaniu jakiegoś dystansu czy na zimnym też?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pon 22:20, 01 Wrz 2008 Temat postu: Re: Remont kapitalny zakonczony porażką!! |
|
|
mastergrzegorz napisał: | Witam wszystkich !! Chciałbym prosić się Was o radę bo ja już jestem głupi (
Kupiłem simka elektronika zrobiłem w nim instalację od podstaw nowy akumulator nowy mostek prostowniczy nowy modół zapłonowy wszystkie kable zarówki cewka pod bakiem przerywacz do kierunkowskazów co się dało zostało wymienione. W silniku została wymieniona skrzynia z 3 na 4 biegową wszystkie łożyska uszczelniacze nowy tłok pierścienie nowy cylinder S60 nowy wał wzmacniany korbowód gażnik Bin . Po tym całym remoncie okazało się ze mój simek ma mniej siły niż przed remontem ( Przejechałem 120 km na dotarciu i nic. ostatnio wymieniłem mu gaznik na standardowy dostał troche więcej mocy ale to nie to !! Koszt remontu znacznie przekroczył wartość motoru i bez efektu (. Wymieniałem juz świece regulowałem zapłon regulowałem dawke paliwa bez rezultatu ( |
Nakupowałeś jakiś badziewnych części na allegro, to nie ma się co dziwić. Poza tym myślałeś że zmiana cylindra z 50ccm (zapewne DDR) na jakiś badziewny 60ccm przyniesie poprawę osiągów ?? Jeszcze długo nie a potem wcale.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Wto 14:09, 02 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
jeśli po przejechaniu 150 km chcesz mieć mocnego simona to powodzenia szczególnie jeśli to są jakieś badziewne części. pierw przejedz naj mniej te 500 km docierając go potem możemy myśleć czemu in taki słaby
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mastergrzegorz
Nowicjusz

Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:12, 12 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Dziękuje Wam za pomoc w tej chwili nie mam jak docierać simka niestety praca nie pozwala. Macie racje tłok cylinder i pierścienie kupiłem na allegro bo w sklepie to były za duze pieniądze. Wiem ze nie są to części najlepszej jakości ale i tak swoje powinny robić. Znam się troche na tym bo od 15 lat motocykle i motorowery to moje hobby miałem ich wiele ale simsona dopiero 1 hehe. jak pogoda pozwoli to go jeszcze w tym sezonie dotrę. Narazie przesiadka na Golfa. Pozdro dla wszystkich !!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|