Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja Simsona

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
snajper095
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Gru 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:00, 06 Gru 2016    Temat postu: Regulacja Simsona

Witam.
Chciałbym się poradzić w sprawie regulacji Simona S51. Mam założony cylinder 60/5/3, gaźnik Amal 21, zapłon LFK oraz wydech Reso Sport c32. Jako że wszystkie części są nowe chciałbym mieć jakieś odniesienie wartości co do regulacji. Chodzi mi o zakres kąta wyprzedzenia zapłonu w jakim motor będzie chodził prawidłowo oraz o wartości dysz gaźnika. Aktualnie zapłon ustawiony na 1,6 przed gmp nie chodzi zbyt dobrze. Ogólnie wkręca się w miarę ładnie na obroty, ale gdy wrzucę pierwszy bieg od razu go muli i gaśnie. Wydaje mi się, że cały czas go zalewa nawet na najniżej opuszczonej iglicy. Dysza paliwowa oryginalna jest chyba zbyt duża do tego cylindra. Zębatka zdawcza aktualnie ma 16 zębów, ale wymienię ją wkrótce na 14 bo podobno 16 jest zbyt duża. Miał ktoś z Was taki problem. Jeśli tak, mam nadzieję, że pomożecie. Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nico_Grant
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:34, 06 Gru 2016    Temat postu:

Zapłon ustawiaj doświadczalnie- spróbuj go nieco opóźnić (od 1,6 do 1,3 stopniowo), zobacz przy jakim ustawieniu jest najlepiej. Jak trochę silnik popracuje, zobacz jaki kolor ma świeca- w zależności od tego reguluj gaźnik.
Jeśli wcześniej miałeś zwykły cylinder i uważasz że miał na nim więcej siły by ruszyć, to to jest prawda, "usportowione" cylindry mają większą moc w górnym zakresie obrotów, natomiast w dolnym zakresie są słabsze- mają mniejszą moc i moment obrotowy.
Powodem braku siły w dolnym zakresie obrotów może być np. to, że tłok i pierścienie nie są jeszcze dobrze dotarte (jeśli były nowe), można też zmierzyć ciśnienie sprężania.


Ostatnio zmieniony przez Nico_Grant dnia Wto 21:36, 06 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin