Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Regulacja nowego gaznika (MZA)
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duszek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:55, 09 Sie 2008    Temat postu: Regulacja nowego gaznika (MZA)

Witam.W środe przyszedł gaznik od pana Kniazia.Mam cyl 60,to tez odrazu wkręciłem dysze 72.I mam takie pytania:
- Czy mam zerwać plombe tą ktorą jest na śrubce od regulacji mieszanki i nią regulowac? bo na tą od obrotów coś słabo reaguje.Dodam ze zerwałem plombe tam z tyłu gaznika,gdzie są otwory powietrza.
-Na starym gazniku bardzo dobrze mi manetka odbijała i bardzo dobrze chodziła.Na tym nowym ciązko chodzi,czy ta przepustnica musi sie troche wytrzeć,zeby chodziła jak na tym starym?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduros70
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:16, 09 Sie 2008    Temat postu:

Jak na starej lżej chodzi to daj starą. A co do regulacji to co jest nie tak, nie trzyma wolnych obrotów??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duszek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:05, 09 Sie 2008    Temat postu:

Na starej dobrze chodził dlatego ze była wytarta juz.A ta jest nowa,ale wykręcałem ją wczoraj i była juz troche przytarta....
Gaznik trzyma tak średnio wolne obroty, ale na na max obortach tak jakby przerywał,coś takiego jakby paliwa nie dostawał.
Na manetke nie reaguje odrazu,jak przekręce manetke odrazu na full,to najpierw go zamuli i po chwili wkręca sie na obroty
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduros70
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:08, 09 Sie 2008    Temat postu:

W nowym gaxźniku odrazu trzeba ustawić poziom paliwa , ale mysle że to zrobiłeś :look Jeśli jest w porzadku a regulacja tą dużą śrubka nic nie pomaga do musisz sie pobawić ta pod zaślepką. Te 16N3 to jakieś dziwne gaźniki zawsze z nimi jest dużo zabawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kenio
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:20, 09 Sie 2008    Temat postu:

ja właśnie jak zdjąłem tą plombę z tyłu gaźnika to też mi go tak zamulało, bo miał za dużo powietrza i nawet dysza 80 nie pomogła :/ a zakleiłem tą dziurę z tyłu, dałem dyszę 72 i śmiga elegancko Happy Ja ją zakleiłem poxipolem i trzyma do dzisiaj Happy Zrób tak i napisz czy pomogło Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduros70
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:22, 09 Sie 2008    Temat postu:

Zauważ, że ta dzira co ją odetkałes jest na wyllot pod spodem krućca i dostające się tam powietrze nie jest czyszczone przez filtr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duszek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:25, 09 Sie 2008    Temat postu:

Podobno zdjęcie tej plomby powoduje szybsze wkręcanie sie na obroty,juz sam nie wiem;/
Np ja wjade w pole wkręce go na max obroty na pierwszym biegu,dam na 2 to go automatycznie go tak zamuli ze zdechnie. . . nie wiem czy to przez to ze nie ma siły czy to jest wina gaznika,ale na starym gazniku tez tak było


Ostatnio zmieniony przez Duszek dnia Sob 17:26, 09 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzesiek_simsons51
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 5790
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:37, 09 Sie 2008    Temat postu:

jak jak kupiłem nowy gaznik to nic nie ustawiałem..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duszek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:44, 09 Sie 2008    Temat postu:

Ja chyba jak narazie nie będe tez nic regulował,tylko podwyrzsze obroty minimalnie
Enduros przez to powietrze tez jest czyszczone przez filtr,nie wiem o co ci chodzi Neutral
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduros70
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:00, 09 Sie 2008    Temat postu:

Zapomniałem, że w 16N3 nie ma tej dziury na wylot tak jak w 16N1.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duszek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:06, 09 Sie 2008    Temat postu:

Mi chodzi o tą dziurke którą zaznaczyłem w kwadracie http://www.wrzuta.pl/obraz/qHfPZhk6Wj/gg1
To na niej była plomba,i tą plombe wyrwałem własnie.....
I wszystkie te 3 dziurki są w tej gumie ktora łączy filtr powietrza z gaznikiem, i przez kazdą z nich leci oczyszczone powietrze


Ostatnio zmieniony przez Duszek dnia Sob 19:07, 09 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduros70
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:13, 09 Sie 2008    Temat postu:

No ja wiem o co ci chodzi tylko że w gażniku 16N1-11 ta dziurka pod plombą jest na wylot pod tym krućcem od gumy filtra. W 16N3 tego nie ma to sie nie masz co przejmować, tylko nie wiem po co tą plombe ściągałeś skoro tak jest w każdym gaźniku i działa to nie ma co psuć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duszek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:14, 09 Sie 2008    Temat postu:

Psuć nie psuć,ja słyszałem ze jej zdjęcie powoduje lepsze wkręcanie sie na obroty,i jak ściągłem tą blokade na tym oryginalnym to była bardzo duza roznica podczas jazdy,i teraz zresztą tez jest na tym nowym

Ostatnio zmieniony przez Duszek dnia Sob 21:15, 09 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:11, 10 Sie 2008    Temat postu:

plomba jest tylko po to żeby samemu od razu nie regulowac gaxnika, skoro tam jest to znaczy że gaźnik jest wyregulowany. Radzę ci tej plomby nie ściagać, pod nią jest tylko śruba regulacji mieszanki paliwowo-powietrznej więc samo zdjęcie plomby nic nie da, a co do tego że manetka cięzko chodzi to przejdzie jak przepustnica sie troche wytrze. Ale żadnych plomb z gaxnika nie ściagaj, bo on juz musi byc wyregulowany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JacekM
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 10:31, 10 Sie 2008    Temat postu:

Jezeli przepustnica ci ciezko chodzi to posmaruj sobie ja olejem powinna automatycznie lepiej chodzic.

Sprawdzales szczelnosc ukladu dolotowego - laczenie gaznik z cylindrem , i laczenie z filtra powietrza z gaznikiem

Jezeli to ci nie pomoga to ustaw poziom poliwa w komorze plywakowej ( wedlug slupka).

Ta dyszka zaplombowana to jest ciekawa rzecz - w oryginalnych gaznikach byla zaplombowana (czemu tak konstruktorzy zrobili ? wydaje mi sie zeby przy niej nie grzabac ). W gazniku u Kniazia to nic nie wiadomo

To tyle odemnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin