Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pytanie małe
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:05, 26 Maj 2007    Temat postu: Pytanie małe

Mam pytanie co to może być Jak go zapale gdy jest zimny chodzi super ładnie wkręca sie w obroty jest zrywny itp ale ja pojeżdzę trochę to gorzej wkręca się w obroty vmax jest ten sam zrywność też tylko słabiej wkręca się w obroty proszę o odpowiedź szukałem podobnego tematu ale takowego nie znalazlem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kys
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Sob 16:17, 26 Maj 2007    Temat postu:

Ja też mam podobny problem, jak zimny wszystko ok, ale jak sie zagrzeje to na wolnych obrotach również wszystko ok, lecz gdy dodam gazu obroty minimalnie się podwyrzszają a puźniej gwałtownie opadają i muli go. Moge mieć wtedy na max otwarty gaz a i tak muli, i po chwili idzie normalnie, głównie to wnerwia jak musze sie zatrzymać, wtedy musze go wkręcić na obroty i dopiero ruszać. Zauważyłem, że jak dam mu igłe w gaźniku wyżej, wtedy ten objaw jest jeszcze bardziej gorszy, aktualnie igłe mam jak najniżej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:29, 26 Maj 2007    Temat postu:

Zalewanie sie na wolnych obrotach - typowa dolegliwosc gaznikow typu 16N1. Odkeccie o 1,5 obrotu pozioma srubke w gazniku. Jesli macie inny typ gaznika to napiszcie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:57, 26 Maj 2007    Temat postu:

nie wiem jaki mam gaźnik wiem że mam 2 śrubki jedna jest pod kątem a druga jest w pancerzu taka zabudowana jakby heh
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Sob 18:12, 26 Maj 2007    Temat postu:

ja mam bing 17 i tak mam jak pisze kys
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:35, 26 Maj 2007    Temat postu:

Chodzi wlasnie o ta w tym pancerzu, odkrec ja o 1,5 obrotu. Powinno wystarczyc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:53, 26 Maj 2007    Temat postu:

nic to nie dało a teraz mam nastepny problem nie dysć że muli (tak jak wcześcniej opisywałem to jeszcze przerywa na wyższych obrotach nie wiem może dlatego że widziałem jak syf w postaci rdzy leci węzykiem z paliwem czy to może być od tego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Sob 19:27, 26 Maj 2007    Temat postu:

wykręć gażnik i go przeczyść i mocno przedmuchaj kompresorem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:46, 26 Maj 2007    Temat postu:

kompresorem czyli sprężarką a tak nawiasem jaki powinien byc stan paliwa w komorze pływakowej i jak ustawic gaźnik w takim jak mój czyli dwię śróbki jedna pod katem druga schowana w (pancerzu) ???






Proszę o odpowiedź bo mnie h** strzela :noo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Nie 8:17, 27 Maj 2007    Temat postu:

zapewne masz gażnik 16N1-11. Tą śrubke poziomą wkręć do oporu i wykręć o 1,5 obrotu a tą pod kątem to odkręcaj aż simek nie bedzie gasł lub przykręcaj. (jałowy bieg).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal91a
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lewniowa

PostWysłany: Nie 12:55, 27 Maj 2007    Temat postu:

jaki ma być stan paliwa w komoze pływakowej w gażniku 16n1
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Nie 13:03, 27 Maj 2007    Temat postu:

minimalnie ponad takiego słupka w komorza co jest przy ściance
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kys
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Nie 13:56, 27 Maj 2007    Temat postu:

Ja juz duzo wcześniej kręciłem tą pozioma śróbką i nic to nie dawało, ale sprubuje wkręcić na maxa i odkręcić te 1,5 obrotu. A czy to może być związane z tym że ma za dużo bendzyny w komorze gdzie jest pływak??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:51, 27 Maj 2007    Temat postu:

jutro kupię 5 litrów paliwka rozkręce gaźnik przeczyszcze i ustawie myśle że bedzie dobrze a mam jeszcze jedno pytanie odłącznie ustawiania pływaka o jaki słupek chodzi jest jakaś kreska jak to powinno być bo już sam nie wiem niech ktoś to dokładniej opiszę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:03, 27 Maj 2007    Temat postu:

Kys - za duzy poziom paliwa w gazniku znaczaco wplywa na wkrecanie sie na obroty. Wykrecaj ta srube do tego momentu, az silnik zacznie normalnie, lub prawie normalnie wkrecac sie na obroty. Pamietaj rowniez ze jesli beda za male wolne obroty, tez sie bedzie zalewał.

Karqwa - gdy rozkrecisz gaznik to zobaczysz w tym dolnym denku slupek idacy przy sciance. Poziom paliwa sprawdzasz wykrecajac gaznik z silnika i starajac sie niesc go w poziomie wkrecasz w imadlo i rozkrecasz denko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin