 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:05, 26 Maj 2007 Temat postu: Pytanie małe |
|
|
Mam pytanie co to może być Jak go zapale gdy jest zimny chodzi super ładnie wkręca sie w obroty jest zrywny itp ale ja pojeżdzę trochę to gorzej wkręca się w obroty vmax jest ten sam zrywność też tylko słabiej wkręca się w obroty proszę o odpowiedź szukałem podobnego tematu ale takowego nie znalazlem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kys
Bywalec

Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: Sob 16:17, 26 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ja też mam podobny problem, jak zimny wszystko ok, ale jak sie zagrzeje to na wolnych obrotach również wszystko ok, lecz gdy dodam gazu obroty minimalnie się podwyrzszają a puźniej gwałtownie opadają i muli go. Moge mieć wtedy na max otwarty gaz a i tak muli, i po chwili idzie normalnie, głównie to wnerwia jak musze sie zatrzymać, wtedy musze go wkręcić na obroty i dopiero ruszać. Zauważyłem, że jak dam mu igłe w gaźniku wyżej, wtedy ten objaw jest jeszcze bardziej gorszy, aktualnie igłe mam jak najniżej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES

Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:29, 26 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Zalewanie sie na wolnych obrotach - typowa dolegliwosc gaznikow typu 16N1. Odkeccie o 1,5 obrotu pozioma srubke w gazniku. Jesli macie inny typ gaznika to napiszcie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:57, 26 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
nie wiem jaki mam gaźnik wiem że mam 2 śrubki jedna jest pod kątem a druga jest w pancerzu taka zabudowana jakby heh
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Sob 18:12, 26 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
ja mam bing 17 i tak mam jak pisze kys
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES

Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:35, 26 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Chodzi wlasnie o ta w tym pancerzu, odkrec ja o 1,5 obrotu. Powinno wystarczyc.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:53, 26 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
nic to nie dało a teraz mam nastepny problem nie dysć że muli (tak jak wcześcniej opisywałem to jeszcze przerywa na wyższych obrotach nie wiem może dlatego że widziałem jak syf w postaci rdzy leci węzykiem z paliwem czy to może być od tego
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Sob 19:27, 26 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
wykręć gażnik i go przeczyść i mocno przedmuchaj kompresorem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:46, 26 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
kompresorem czyli sprężarką a tak nawiasem jaki powinien byc stan paliwa w komorze pływakowej i jak ustawic gaźnik w takim jak mój czyli dwię śróbki jedna pod katem druga schowana w (pancerzu) ???
Proszę o odpowiedź bo mnie h** strzela
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Nie 8:17, 27 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
zapewne masz gażnik 16N1-11. Tą śrubke poziomą wkręć do oporu i wykręć o 1,5 obrotu a tą pod kątem to odkręcaj aż simek nie bedzie gasł lub przykręcaj. (jałowy bieg).
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal91a
Simson Fan

Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lewniowa
|
Wysłany: Nie 12:55, 27 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
jaki ma być stan paliwa w komoze pływakowej w gażniku 16n1
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Nie 13:03, 27 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
minimalnie ponad takiego słupka w komorza co jest przy ściance
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kys
Bywalec

Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: Nie 13:56, 27 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ja juz duzo wcześniej kręciłem tą pozioma śróbką i nic to nie dawało, ale sprubuje wkręcić na maxa i odkręcić te 1,5 obrotu. A czy to może być związane z tym że ma za dużo bendzyny w komorze gdzie jest pływak??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:51, 27 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
jutro kupię 5 litrów paliwka rozkręce gaźnik przeczyszcze i ustawie myśle że bedzie dobrze a mam jeszcze jedno pytanie odłącznie ustawiania pływaka o jaki słupek chodzi jest jakaś kreska jak to powinno być bo już sam nie wiem niech ktoś to dokładniej opiszę
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES

Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:03, 27 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Kys - za duzy poziom paliwa w gazniku znaczaco wplywa na wkrecanie sie na obroty. Wykrecaj ta srube do tego momentu, az silnik zacznie normalnie, lub prawie normalnie wkrecac sie na obroty. Pamietaj rowniez ze jesli beda za male wolne obroty, tez sie bedzie zalewał.
Karqwa - gdy rozkrecisz gaznik to zobaczysz w tym dolnym denku slupek idacy przy sciance. Poziom paliwa sprawdzasz wykrecajac gaznik z silnika i starajac sie niesc go w poziomie wkrecasz w imadlo i rozkrecasz denko.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|