Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Proglem z Simsonem
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
badyllek1993
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Polska, Dol., Twardogóra

PostWysłany: Śro 9:50, 23 Kwi 2008    Temat postu:

jeżeli chodzi o montaż to nie będzie problemów, ale na głowicy od 70ccm będzie większa komora spalania i mniejsza kompresja - słabszy motor
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GreatKamilo17
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:07, 23 Kwi 2008    Temat postu: :)

A czy jest możliwość zamatowania cylindra o pojemności 70 cm3 w moim S51/1 bo obecnie mam 51 cm3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiZ
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Stale

PostWysłany: Śro 15:51, 23 Kwi 2008    Temat postu:

jest jes o tym nawet kilka tematow poszukaj w dziale tuning mechaniczny

http://www.simsonrulez.fora.pl/mechaniczny,27/koszta-montazu-70ccm,5548.html


Ostatnio zmieniony przez MatiZ dnia Śro 16:01, 23 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GreatKamilo17
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:18, 23 Kwi 2008    Temat postu: Czy to realne że simek pojedzie 110km/h??:)

TUNING CYLINDER +GŁOWICA SIMSON S70 +DYSZA SUPER MOC



Zestaw tuningowy zawiera cylinder,głowica, tłok, pierścienie, stworzeń zabezpieczenia i dysza. Średnica tłoka wynosi 45mm. Dysze na większą powinno się zmieniać jeżeli zwiększa pojemność. Rozmiar dyszy to 72.

Zamontowanie cylindra pozwoli zwiększyć prędkość maksymalna (ok.110km./h) i moc ( 6KM) . Zestaw cylinder z głowcia pozwala na uzyskanie jeszcze większej mocy.

Cylindry mają fabrycznie powiększone i polerowane kanały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiZ
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Stale

PostWysłany: Śro 21:22, 23 Kwi 2008    Temat postu:

to co tam pisze to sa bajki na tym cylku 80 km/h polecisz wiecej nie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GreatKamilo17
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:47, 23 Kwi 2008    Temat postu: Hmmm

Ja mam 50cm3 i poszedłem 70km/h jak kupiłem go na początku a z górki to się rozbujał nawet do 80km/h


Simson wtedy był w idealnym stanie mogłem jeździć na jednym kołku Happy jak kupiłem go to gość taki był starszy i powiedział że był w serwisie Happy


Ostatnio zmieniony przez GreatKamilo17 dnia Śro 22:53, 23 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiZ
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Stale

PostWysłany: Śro 22:52, 23 Kwi 2008    Temat postu:

no tak ale juz na 60 polskiej ciezko bedzie Ci 70 leciac przynajmniej moj lecial max 65. soviet100 ma cylek 70 i leci mu 80 pare ktorys z moderatorow albo adninistratorow mial zrobionego na cacy 70 i mu 95 szedl ale to juz po "lekkim" tuningu;)

ps ja tez 50 simkiem 70 lecialem. a ogryginalne simki DDR 50 powinny 70 latac
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GreatKamilo17
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:55, 23 Kwi 2008    Temat postu: hmmm

Nom pewnie tak ale kurcze na początku to szalałem na 4 biegu to pod guke szedł cały czas nie redukując a górka była dość spora ale no niestety teraz jest jak jest miał przejechane 8 tys ja zrobiłem 10 tys może więcej nie wiem bo później mi licznik sie zepsuł ale śmigał jak go kupiłem Happy

Ostatnio zmieniony przez GreatKamilo17 dnia Śro 22:56, 23 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiZ
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Stale

PostWysłany: Śro 22:58, 23 Kwi 2008    Temat postu:

hmmm to moj simek szedl w dwie osoby bez redukcji pod gorke ale jak u dalem w zimnie w dupe po obrotach i sie pierscionki wytarly to z jedna osoba edwo co sie wtaczal a na 16 zebadce wogole sobie rady nie dawal;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GreatKamilo17
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:08, 23 Kwi 2008    Temat postu: Nom

No wiesz jak ja zobaczyłem swoje pierścionki to normalnie masakra takie cienkie ale kupiłem nowe i założyłem ogólnie teraz na dotarciu ale co z tego jak sie rozgrzeje i chyba tłok puchnie i mi go automatycznie hamuje Sad (1) muszę sobie cylinderek kupić najlepiej by mi pasował z 70cm3 ale kurcze nie wiem teraz trudno coś kupić konkretnego sam widziałeś tą ofertę co ci przesłałem tak wciskają kit że masakra nie wiem bo widziałem tez wał za 150zł oryginalny z zaślepkami i tez mi się nie chce wierzyć że to oryginał.No ale kurcze Simsony to są maszyny kurde porównywać do rometów to nie ma co bo Romet to sie psuł na każdym kroku a simka jak dobrze zrobi to chodzi i chodzi to jest maszyna Happy) szkoda że Niemcy zrezygnowali z produkcji Simsonów bo oni to naprawdę dobrze robili a teraz podobno Węgrzy przejęli to ale to do kitu części nie jest to co niemieckie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiZ
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Stale

PostWysłany: Śro 23:15, 23 Kwi 2008    Temat postu:

hmmm kidy pierscionki zakladales?? tzn ile km juz zrobiles?? po zmianie pierscieni CI sie tak stalo?? moze CI zlapalo pierscionki... ma przerobke na 70 ccm potrzeba przynajmniej 500 zl a jak masz cylek DDR to zrob sobei 60/4 troche taniej a nawet troche daje w porownaniu do polskiej 60
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GreatKamilo17
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:20, 23 Kwi 2008    Temat postu: Nie

Wiesz ja zrobiłem około 10tysięcy może więcej ale jak kupiłem go to miał 8 tys. Wiesz ten problem miałem już na starych pierścionkach i ja się domyślam może to od tego że mam tłoka takiego przygrzanego taki ślad brązowy jest po niżej pierścionków może dlatego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiZ
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Stale

PostWysłany: Śro 23:23, 23 Kwi 2008    Temat postu:

ten slad jest od przedmochow na pierscionkach zmien tlok najlepiej. a cylinder w jakim masz stanie jest próg?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GreatKamilo17
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:27, 23 Kwi 2008    Temat postu: Hmm

No wiesz jak na cylinder patrzyłem to jak przejechałem palcem to czuć jest że jest już trochę wytarty warge czuć cylinder jest na bodajże 3 szlifie i trzeba było by znów mu robić bo się juz wytarł
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiZ
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Stale

PostWysłany: Śro 23:30, 23 Kwi 2008    Temat postu:

a jaki Ty amsz cylinder tzn jakiej firmy?? DDR
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin