Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problemy z S51

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szrot
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:29, 08 Kwi 2010    Temat postu: Problemy z S51

Z moim S51 dzieją się dziwne rzeczy. Ostatnio kupiłem nowe platynki, kondensator i gaźnik amal 19... Wyregulowałem także zapłon. Starałem się wyregulować gaźnik. Gdy go zapalam na ssaniu, ma strasznie wysokie obroty, nawet jak mu je obniżę śrubą regulacyjną, to trzymie te obroty, aż wkońcu zaczynają mu spadać, aż zaczyna gasnąć. Co gorsze, jak mu wyłącze ssanie to ma je jeszcze wyższe, gdzieś 6000+ i jak tu spadną to też gaśnie i jak mu dam gazu, żeby utrzymać obroty to go jeszcze bardziej tym gazem przymula. Co się jeszcze okazuje, gdy wykręcę świecę jest czarna... Zapłon jest WYREGULOWANY. W gaźniku nie wiem, chyba też wyregulowałem, ale jak mu zmienię skład mieszanki to potem nie chce zapalić. CO JEST GRANE !?


Dodam też, że jak wkładałem kondensator na swoje miejsce, to strasznie luźno wchodził, z biedą trzymał, więc włożyłem tam kawałek druta, żeby trzymał. Czy to może być powodem tych wad, że kondensator nie ma dobrego połączenia z zapłonem?

Jeszcze nie wiem, co mam z tłumikiem. Kupiłem ostatnio od kumpla, niby AoA1. Co się okazało, był on za bardzo skrócony na kolanku i jak jechałem to mi spadał, bo nie szło go do mocowań przykręcić (za daleko były od tego pierścienia). Więc wepchałem go na maksa do kolanka, żeby trzymał i niby też tak jest. Ale jak jadę na wyższych obrotach (3500 o/min+) to tak jakby dzwoni i przerywa z rury ( nie strzela, parska żeby się niektórym nie myliło z opóźnionym zapłonem). W ogóle jak nim ruszam to strasznie słabo ciśnie na 1ce (mam tam nowy cylinder 60/4 cx). Muła ma i dziurę. Na wysokich trzymie obroty i jak da się gazu to nie gaśnie, ale to na naprawdę wysokich obrotach na jałowym (3000 o/min+).
A jak już mu się je obniży to jak dam gazu to gaśnie... Wie ktoś co to możę być? Ja obstawiam zapłon i chyba go na electronic wymienię, ale jak to będzie coś innego to po co wywalać kasę w błoto?

Dodam, że simson ma dużo części nowych, bo go niedawno kupiłem w stanie złomowym i na nowych częściach zrobiłem narazie z 3 km...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:21, 08 Kwi 2010    Temat postu:

to raczej gaźnik weź zobacz czy iglica się nie zacięła lub jaka dysza nie zapchała
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
House
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 3488
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Cieszyna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:55, 09 Kwi 2010    Temat postu:

sprawdź ustawienie zapłonu , wymień świecę , pobaw się jeszcze z gaźnikiem , ale coś mi tu śmierdzi lewym powietrzem .... Wymień prawy simmering , to że świeca jest czarna oznacza za bogatą mieszankę lub to że zasysa olej ze skrzyni ....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szrot
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:57, 09 Kwi 2010    Temat postu:

No właśnie mi spod kartera cieknie olej ze skrzyni... Co z tym zrobić? Obejdzie się bez rozpaławiania? Gaźnik regulowałem, zapłon ustawiony idealnie, filtr wymieniony, przerwa ok, świeca nowa NGK, po regulacji świeca ma idealny kolor (Kawy z mlekiem jak to mówią)

Ostatnio zmieniony przez Szrot dnia Pią 19:58, 09 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin