Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problemy z regulacją 16n3-4 MZA

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lol123
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:48, 30 Paź 2009    Temat postu: Problemy z regulacją 16n3-4 MZA

Witam. Kupiłem niedawno gaźnik 16n3-4 od kniazia i mam z nim takie problemy : nie da się ustawić wolnych obrotów, nie reaguje na śrubkę regulacji wolnych obrotów, jak jest wkręcona na max to nie odpali ale jak ją wykręce o około 2 obroti to już simek odpala ale chodzi na strasznie niskich obrotach tak jak miał by już zgasnąć i jak wykręcam tą subke dalej to obroty sie nie zwiększają , nic a nic. NIewiem co z tym fantem zrobić.. poziom paliwa w komorze wyregulowany,gaźnik czyszczony , zapłon ustawiony i dalej to samo, simek ma zembatke zdawczą 14Z i jak jade w 2 osoby to na 3B ( skrzynia 3 biegowa ) praktycznie nie da się jechać, ledwo co się toczy , nie ma siły, jak jade sam to jako tako ale na tej 3 to też słabo przyspiesza... Bardzo prosze o pomoc...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adriano19921106
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czerwona Woda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:32, 31 Paź 2009    Temat postu:

Ja miałem ten sam problem. Jak kupiłem ten gaźnik od kniazia to śrubka pod plombą była wykręcona aż 3,5 obrotu.Wkręć ją do końca i wykręć o 2,5 obrotu. Na początku nie było dobrze z tym 2,5 obrotu, ale po okołu 30 km simek odżył. Zaczął normalnie palić i trzymać wolne obroty. Nie wiem od czego to zależy, może są nowe kanaliki i muszą się wyrobić, a może jakieś drobniusie opiłki bo to w końcu nowy gaźnik. Wyczyść jeszcze filtr powietrza i tą komorę w środku, do której jest przyczepiony filtr. Po założeniu tej blachy od filtra uszczelnij ją silikonem, bo ona na łączeniu z plastikiem nie będzie już taka szczelna jak oryginalnie. Zrób tak jak ci napisałem to powinno być dobrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lol123
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:58, 31 Paź 2009    Temat postu:

Dzięki bardzo, jutro zrobie co mówiłeś i jak coś to będe pisał Wide grinWide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin