Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem z wkręcaniem się na obroty
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik960609
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z Kujaw.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:32, 09 Maj 2012    Temat postu: Problem z wkręcaniem się na obroty

Witam! Tego roku zamontowałem w Simsonie cylinder 8-kanałowy o gardzieli 19mm. , amal 19 o gardzieli 21mm. wydech leovince, wał sportowy s70, kosz sprzęgłowy s70. Z takim zestawem oprócz leovince jeździłem i było w miarę dobrze tylko delikatnie się przyduszał tak jakby paliwa nie przepalał, ale odejmowałem gaz i dodawałem z powrotem i było dobrze. Kiedy zamontowałem leovince i przejechałem się pierwszy raz z nowym wydechem to w jedną stronę szedł idealnie z małymi przymuleniami, a z powrotem strasznie mulił, że ciężko było jechać. Maksymalnie jechałem na 3. Nie wiem co się stało muli tak jak przedtem, ale mocniej. Nawet w czasie jazdy nie chce wejść na wysokie obroty. Sprawdzałem filtr, dawkę paliwa, cewkę butelkową, fajkę, świecę, regulacja zapłonu, czyściłem gaźnik i regulowałem, jeździłem bez rury i jest to samo. Nie mam pojęcia co jest. Może te gardziele, bo w cylku jest 19mm. a w gaźniku 21mm. , może moduł zapłonu. Na prawdę nie wiem.

Proszę o pomoc. Z góry dzięki Happy

( Opisałem mój problem dokładniej, więc zmieniłem początkowy post )


Ostatnio zmieniony przez dominik960609 dnia Nie 10:38, 13 Maj 2012, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Śro 17:47, 09 Maj 2012    Temat postu:

Oryginalny filtr jest bardzo dobry. Próbowałeś na innej świecy ? Spróbuj coś podregulować gaźnikiem. Oraz wyczyść tłumik Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MrKrzysiek95
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lhr
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:05, 09 Maj 2012    Temat postu:

Prosty wniosek... Zalewa go, za duża dysza główna, spróbuj zmniejszyć poziom na iglicy.
Robi "buuu" przy dodawaniu gazu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:27, 09 Maj 2012    Temat postu:

Nie powinno go zalewać, jeśli ma 60/4/3, do tego amala 19. Ja mam 60/2/2 i zajebiście chodzi. Wydaje mi się, że to złą regulacja mieszanki, bądź przebicie na świecy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik960609
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z Kujaw.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:44, 09 Maj 2012    Temat postu:

Tłumik jest nowy więc nie muszę go czyścić. Przebicia świecy raczej nie ma bo jak wejdzie już w obroty to chodzi. Jedynie regulacja składu mieszanki ale raczej mam dobrze wyregulowane. Zmniejszę jeszcze dopływ paliwa i odezwę się.




Sprawdziłem dawkę paliwa po przez zmianę położenia iglicy, ale to nic nie pomogło. Tak sobie myślę może moduł zapłonu?


Ostatnio zmieniony przez dominik960609 dnia Śro 21:10, 09 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal125
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:28, 10 Maj 2012    Temat postu:

spróbuj na mniejszej dyszy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik960609
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z Kujaw.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:39, 10 Maj 2012    Temat postu:

Jeszcze w grę wchodzi moduł zapłonu, bo ściągnąłem i zamontowałem inny to jeszcze gorzej było.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MrKrzysiek95
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lhr
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:11, 10 Maj 2012    Temat postu:

Benzine napisał:
Nie powinno go zalewać, jeśli ma 60/4/3, do tego amala 19. Ja mam 60/2/2 i zajebiście chodzi. Wydaje mi się, że to złą regulacja mieszanki, bądź przebicie na świecy.


Tylko, że regulacji gaźnika i dobór dysz dla każdego silnika jest przeważnie inny... Wyobraź sobie, że masz taki 60/2 ( tak jak ja) i pożyczyłeś ode mnie gaźnik i nie możesz moto odpalić, natomiast ja założyłem Twój gaźniczek to chodził dobrze tylko go lekko przylewało. Wide grin

Masz moduł ze śrubką do regulacji?


Ostatnio zmieniony przez MrKrzysiek95 dnia Czw 21:12, 10 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik960609
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z Kujaw.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:59, 11 Maj 2012    Temat postu:

Tak mam. Ustawiałem tam OMY na najwyższą wartość.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik960609
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z Kujaw.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:15, 14 Maj 2012    Temat postu:

Zauważyłem, że mam słabą iskrę, wiec wymieniłem cewkę, ale to nic nie dało. Co może być przyczyną tak słabej iskry? Przypomnę, że mój Simek to elektronik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik960609
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z Kujaw.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:35, 20 Maj 2012    Temat postu:

O to filmik jak mój Simek ciężko wchodzi na obroty co robić?

http://www.youtube.com/watch?v=4wLlHCof-tU
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik960609
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z Kujaw.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:08, 21 Maj 2012    Temat postu:

Zamówiłem gąbkowy filtr powietrza i dyszę 0,85. Może to coś da.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik960609
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z Kujaw.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:20, 26 Maj 2012    Temat postu:

Po wymianie dyszy na większej minimalnie gorzej chodził, wiec zamontowałem starą czyli 80. Dodam, że gdy jadę spokojnie czyli nie daje mu w pydę na każdym biegu to na 4 max jadę 60 km/h, a jeśli przy dygam mu dużo gazu że na 3 biegu mam 60 km/h to na 4 mam max 75-80 km/h i jadąc maksem przez dłuższą chwile Simek gaśnie i wtedy ciężko go zapalić.
Pomocy ! ! !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Sob 20:44, 26 Maj 2012    Temat postu:

Hmmmm..... Ciężki przypadek. Może tłok puchnie. Wymieniałeś może ostatnio ? Napisz ogólnie co robiłeś przy Simku w najbliższym czasie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik960609
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z Kujaw.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:13, 26 Maj 2012    Temat postu:

Zamontowałem cylinder 60 z 8 kanałowy, amal 19, filtr powietrza gąbkowy, leovince, wał sportowy z wypełniaczami s 70, kosz sprzęgłowy s70.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin