Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z maxymalnymi obrotami i mocą.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ojgyn
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mało ważne
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:02, 17 Paź 2010    Temat postu: Problem z maxymalnymi obrotami i mocą.

Mam takowy problem.
Mój simek na początku miał taki problem gdyż dałem mu na full gaz to nie miał czystych i maksymalnych obrotów tylko przerywał, nie raz na full gazie strzelał z wydechu kilka razy, podczas jazdy nie chciał dociągnąć na maxa tylko pod pewnymi obrotami zaczynał kopcić i nie umiał wejść na najwyższe obroty, na każdym biegu. I po przerzuceniu biegu nie miał mocy dopiero później jakoś się rozkręcił.
Przed usterką był wymieniany Kondensator, przerywacz, oba simeringi na wale. Świeca po paru przejazdach była czarna, zakopcona i miała przebicie, więc wymieniłem ją na nową, simek już nie miał takiej braku mocy po przerzuceniu biegu, i na samym początku nawet wchodził na obroty lecz pojeździłem trochę i znów wszystko to samo. Świeca czarna zakopcona lecz przebicia nie ma. Iskra jest, paliwo też. Odpalił, przerywał podczas dodawania gazu, na full też przerywa, strzela z wydechu. Pogorszyło się na tyle że jak mu dam full gaz to obroty są bardzo niskie, przerywa i nawet ujechać nie umiem. I nawet nie chce odpalić teraz lecz ma jakieś przebłyski że chwyci i zaraz zgaśnie.
Gaźnik to 16n3-4
Zapłon - Platyny 6V


Ostatnio zmieniony przez Ojgyn dnia Nie 19:03, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:04, 17 Paź 2010    Temat postu:

Zmniejsz dawke paliwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ojgyn
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mało ważne
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:19, 17 Paź 2010    Temat postu:

chodzi Ci o zmniejszeniu na dawce mieszanki??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Akerav
Gość





PostWysłany: Nie 20:56, 17 Paź 2010    Temat postu:

Zobacz zaworek, opuść igilicę o ząbek - jak nie pomoże to szukamy dalej.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel-er
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgorzelec/Wrocław

PostWysłany: Nie 20:57, 17 Paź 2010    Temat postu:

Skoro strzela Ci z wydechu to moze tez byc tak ze calym winowajca jest zbyt pozny zaplon.przyspiesz zaplon i sprawdz wyglada swieca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Linek
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec (podkarpackie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:12, 17 Paź 2010    Temat postu:

Susznemu chodzi o regulacje gaźnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:29, 17 Paź 2010    Temat postu:

Przestaw na iglicy, sprawdź na którym rowku bedzie chodził najlepiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ojgyn
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mało ważne
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:19, 18 Paź 2010    Temat postu:

ok, jutro dam znać co i jak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ojgyn
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mało ważne
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:52, 19 Paź 2010    Temat postu:

Wyczyściłem gaźnik, ustawiłem zapłon, zmniejszyłem dawkę paliwa i dalej to samo, wolnych sam ni utrzymie i żeby chodził trzeba dać mu full gaz na którym nie ma maksymalnych obrotów,kopci i strzela z tłumika a jak zdejmę gumę filtra powietrza to w gaźnik też strzela.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qurier92
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Stalowej Woli
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:24, 19 Paź 2010    Temat postu:

Czyli jednak zapłonu poprawnie nie ustawiłeś. Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GNYSU
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:03, 19 Paź 2010    Temat postu:

j/w za późny zapłon
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ojgyn
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mało ważne
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:54, 19 Paź 2010    Temat postu:

Zapłon dobrze ustawiony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kira
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:54, 19 Paź 2010    Temat postu:

Sprawdź czy tłumik nie zapchany.Ewentualnie sprawdź jeszcze raz ten zapłon.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GNYSU
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:10, 19 Paź 2010    Temat postu:

A jaki ma kolor zaplon ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:55, 20 Paź 2010    Temat postu:

GNYSU napisał:
A jaki ma kolor zaplon ?

Co ty ziomek odwalasz? o jakim kolorze mówisz?
Nie rób syfu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin