Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z jazdą....

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dancing
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Glanów

PostWysłany: Nie 23:41, 04 Lis 2007    Temat postu: problem z jazdą....

Otóz mam taki problem a mianowicie że podejde rano zapale Simka
chodzi spoko , ujade z 2 km i nagle jest buuuuuuu i koniec....
potem już za ch.uja nie chce zapalić...
iskra jest zajebista...
paliwo leci z kranika tak jak należy...
ale jak wykręciłem iglice to tam w gaźniku było sucho ani deka benzyny...
jak nalałem tam wężykiem paliwa to zapalił simek i zaraz zgasł....
i na ssaniu i bez ssania nie zapali...
gaźnik jak go zapale nie reaguje wogule na regulacje...
zapłon jest ustawiony dobrze...
kable wszystkie Ok...
i juz sam nie wiem co robic....

za odp z góry dzieki Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czteryef
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj Opolskie

PostWysłany: Nie 23:52, 04 Lis 2007    Temat postu:

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Tam gdzie iglica to przynajmniej u mnie jest sucho. Wyczyść gaźnik. Może nie dochodzi paliwo.Sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej, oraz czy masz kompresje, szczególnie jak jest ciepły, bo u mnie takie objawy jak padaka po kilku kilosach to był właśnie brak kompresji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dancing
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Glanów

PostWysłany: Nie 23:57, 04 Lis 2007    Temat postu:

kompresja no z deczka opada , jak jest ciepły...
gaźnik czyściłem pochodził z godzine nie całą i to samo ;/
a jak kompresji nie ma dużej to co pierścienie do wyje,bania >>???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
William
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 0:19, 05 Lis 2007    Temat postu:

Dancing, sprawdź jeszcze raz zawór iglicowy i pływak. Najwyraźniej zawór się blokuje / przycina i jak moto stoi, to wacha do komory ścieknie i silnik zapali. Przepali wszystko z komory i zdycha. Jak mu wlejesz inną drogą, to zaskoczy na tyle, na ile przepali to paliwo, które mu podlałeś. Wszystko się zgadza.

Co do kompresji, to działa ona w drugą stronę. Jeżeli jest słaba, to silnik ma problemy z odpaleniem gdy jest zimny, ponieważ ze względu ta temperaturę, pierścienie są bardziej ściśnięte. Rozgrzane pierścienie się rozszerzają i 'lepiej' trzymają. Więc jeżeli zimne moto odpala bez problemu, to problemy z odpalaniem ciepłego nie mają nic wspólnego z kompresją.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dancing
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Glanów

PostWysłany: Pon 0:49, 05 Lis 2007    Temat postu:

pewnie masz racje....
wiesz jak wyciągłem iglice to była taka od dołu lekko czarnawa tak jakby sie przycierała...
to co mam zrobić....
papierem ściernym ją wygładzić ?? czy jak ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
William
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 18:10, 05 Lis 2007    Temat postu:

Nie wygładzaj iglicy papierem ściernym, ona musi mieć swoją nominalną średnicę, której nie można zmieniać. Tak samo z resztą, jak i dysze. Wyciągnij gaźnik, zdejmij komorę pływakową i zobacz, jak działa zawór pływakowy, jak jest zamykany przez pływak. Podmuchaj w przewód paliwowy, odwracając gaźnik "do góry nogami" i spowrotem. Pływak musi sterować zaworem bez najmniejszego zająknięcia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dancing
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Glanów

PostWysłany: Wto 15:26, 06 Lis 2007    Temat postu:

dzisiaj bede sprawdzałten gaźnik , dziki za podpowiedź William
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin