 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MagnuuM
Bywalec

Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:48, 13 Lis 2011 Temat postu: Problem z gaźnikiem 16N1-11 |
|
|
Witam.
Mam problem z wyregulowaniem tego gaźnika na samym początku jak kupiłem simka to było okej teraz zaczęło się psuć najpierw tłok i brak mocy (niektórzy powinni wiedzieć o co chodzi z tym tłokiem jak przeczytali mój poprzedni temat) a teraz gaźnik chodzi o to że za wuja pana nie potrafię go wyregulować poziom paliwa idealny, wszystkie dysze czyste jeszcze mam filterek paliwa dla bezpieczeństwa i nie osiąga tej mocy co po zakupie tak wole obroty są wszystko gra 1,2,3 idzie jak przecinak ale na 4 zaczynają sie klocki wystarczy lekka górka i więcej niż 50 nie pojedzie, a przedtem pod dużą górkę jak wrzuciłem 4 to ciągnął do przodu (dla przykładu mam w okolicy górkę co po zakupie pod nią targał 60 na 4 a teraz ledwo 50 na 3) iglicą też się bawiłem mam ją na pierwszym rowku od dołu i jest okej tylko ten 4 bieg i lekka górka i są kłopoty jak dam jeden rowek wyżej to znowu za dużo paliwa dostaje i się dusi na każdym biegu. Co to może być? Dysza jest "nowa" bo moja była pokaleczona od śrubokręta kumpel dał mi dyszę z gaźnika 16n3-11 i niczym sie nie róźnią na tej i na tej takie same ojawy. A może lepiej zainwestwać w inny gaźnik. Myślę nad Amal'em 19 co wy na to?
Tym co zdołali przeczytać moje wypociny dziękuję i proszę o dobre rady.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:05, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Najpierw zobacz drożność filtra powietrza i wydech czy czasem nie jest zatkany.
Jak to nie podziała to możesz kupić nowy gaźnik, bo pewnie ten co masz to jest chińska podróba.
Jaki masz osprzęt napisz to ci napisze jaki model będzie najlepszy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MagnuuM
Bywalec

Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:31, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Heh gaźnik to oryginał z wybiciem BVF tłumik jak i filtr jest drożny czyszczony może miesiac temu.
Osprzęt tak: 50ccm 2 szlif, 4 biegi, zapłon elektronik.
Myślę nad zmianą cylindra na 60ccm ( [link widoczny dla zalogowanych] ) Po feriach może się wezmę za wymianę łożysk, simmeringów etc.
Ostatnio zmieniony przez MagnuuM dnia Nie 23:33, 13 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:17, 14 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
A śruba regulacji powietrza i składu mieszanki ? Może dostawać za mało paliwa ( to wtedy regulujesz iglicą) albo za mało powietrza, to wtedy regulujesz tą śrubką co jest schowana, spróbuj dać większa dysze niż jest, może tłok już ma dość i nie chce ci simek iść
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MagnuuM
Bywalec

Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:04, 14 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Tłok też jest nowy fakt no-name ale nie puchnie także narazie jest okej mam przejechane na nim już ponad 600km a ta śrubka co jest schowana to przecież dysza biegu jałowego.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:00, 15 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Dysza biegu jałowego ?!?!!? co ty gadasz, tą śrubką na zewnątrz gaźnik co jest schowana regulujesz skład mieszanki, oryginalnie powinno być 2-2,5 obrotu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MagnuuM
Bywalec

Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:40, 15 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Z tymi obrotami się zgadzam, ale tym reguluje aby silnik równo pracował na wolnych obrortach czyli na biegu jałowym.
Ostatnio zmieniony przez MagnuuM dnia Wto 19:42, 15 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|