Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z gaźnikiem 16N1-11

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MagnuuM
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:48, 13 Lis 2011    Temat postu: Problem z gaźnikiem 16N1-11

Witam.

Mam problem z wyregulowaniem tego gaźnika na samym początku jak kupiłem simka to było okej teraz zaczęło się psuć najpierw tłok i brak mocy (niektórzy powinni wiedzieć o co chodzi z tym tłokiem jak przeczytali mój poprzedni temat) a teraz gaźnik chodzi o to że za wuja pana nie potrafię go wyregulować poziom paliwa idealny, wszystkie dysze czyste jeszcze mam filterek paliwa dla bezpieczeństwa i nie osiąga tej mocy co po zakupie tak wole obroty są wszystko gra 1,2,3 idzie jak przecinak ale na 4 zaczynają sie klocki wystarczy lekka górka i więcej niż 50 nie pojedzie, a przedtem pod dużą górkę jak wrzuciłem 4 to ciągnął do przodu (dla przykładu mam w okolicy górkę co po zakupie pod nią targał 60 na 4 a teraz ledwo 50 na 3) iglicą też się bawiłem mam ją na pierwszym rowku od dołu i jest okej tylko ten 4 bieg i lekka górka i są kłopoty jak dam jeden rowek wyżej to znowu za dużo paliwa dostaje i się dusi na każdym biegu. Co to może być? Dysza jest "nowa" bo moja była pokaleczona od śrubokręta kumpel dał mi dyszę z gaźnika 16n3-11 i niczym sie nie róźnią na tej i na tej takie same ojawy. A może lepiej zainwestwać w inny gaźnik. Myślę nad Amal'em 19 co wy na to?

Tym co zdołali przeczytać moje wypociny dziękuję i proszę o dobre rady.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:05, 13 Lis 2011    Temat postu:

Najpierw zobacz drożność filtra powietrza i wydech czy czasem nie jest zatkany.
Jak to nie podziała to możesz kupić nowy gaźnik, bo pewnie ten co masz to jest chińska podróba.
Jaki masz osprzęt napisz to ci napisze jaki model będzie najlepszy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MagnuuM
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:31, 13 Lis 2011    Temat postu:

Heh gaźnik to oryginał z wybiciem BVF tłumik jak i filtr jest drożny czyszczony może miesiac temu.

Osprzęt tak: 50ccm 2 szlif, 4 biegi, zapłon elektronik.

Myślę nad zmianą cylindra na 60ccm ( [link widoczny dla zalogowanych] ) Po feriach może się wezmę za wymianę łożysk, simmeringów etc.


Ostatnio zmieniony przez MagnuuM dnia Nie 23:33, 13 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Iwiny
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:17, 14 Lis 2011    Temat postu:

A śruba regulacji powietrza i składu mieszanki ? Może dostawać za mało paliwa ( to wtedy regulujesz iglicą) albo za mało powietrza, to wtedy regulujesz tą śrubką co jest schowana, spróbuj dać większa dysze niż jest, może tłok już ma dość i nie chce ci simek iść Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MagnuuM
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:04, 14 Lis 2011    Temat postu:

Tłok też jest nowy fakt no-name ale nie puchnie także narazie jest okej mam przejechane na nim już ponad 600km a ta śrubka co jest schowana to przecież dysza biegu jałowego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Iwiny
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:00, 15 Lis 2011    Temat postu:

Dysza biegu jałowego ?!?!!? co ty gadasz, tą śrubką na zewnątrz gaźnik co jest schowana regulujesz skład mieszanki, oryginalnie powinno być 2-2,5 obrotu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MagnuuM
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:40, 15 Lis 2011    Temat postu:

Z tymi obrotami się zgadzam, ale tym reguluje aby silnik równo pracował na wolnych obrortach czyli na biegu jałowym.


Ostatnio zmieniony przez MagnuuM dnia Wto 19:42, 15 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin