Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z gaznikiem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cepe
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ś-ca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:21, 03 Wrz 2009    Temat postu: problem z gaznikiem

wiatam, najpierw powiem jak zaczal sie moj problem, gdy jechalem pewnego razu zaczal dziwnie przygasac, ale zauwazylem ze na goracym silniku gdy dam ssanie idzie dobrze (choc nie idealnie tak jak powinien ale raczej normalne) myslalem ze jest to spowodowane czesciowo zapchana dysza glowna, lecz jednak gdy rozkrecilem gaznik dysza glowna z tym rozpylaczem (nie wiem jak to sie nazywa ale to cos w co wkreca sie dysze a dopiero pozniej to cos w gaznik) jest luzno. Dokrecilem wiec wszystko przy okazji czyszczac wszystko, ale nie przynioslo to zadnego efektu, ale jest tak: jak dodaje gazu na max to silnik ma bardzo niskie obroty, jak dam ssanie to gasnie... ale gdy wykrecilem caly korpus ssania (tloczek ze wszystkim na lice) to silnik bez tego chodzi w porzadku choc tez nie idealnie... co moze byc tego przyczyna? mial ktos moze podobny problem? z gory dzieki za odp.

moj gaznik to 16n3-4
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:29, 03 Wrz 2009    Temat postu:

Moim zdaniem to wcale nie jest wina gaźnika. Prędzej zapłonu źle ustawionego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
focusst
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żegrówko k/Śmigla
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:52, 03 Wrz 2009    Temat postu:

Zgadzam się z prezesem. Sprawdź też ustawienie zapłonu i ustawienie przerywacza. A jeśli już rozbierałeś i czyściłeś gaźnik to mogłeś wyregulować poziom paliwa w komorze pływakowej. 23 mm przy zamkniętym zaworku iglicowym i 33 mm przy otwartym. :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cepe
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ś-ca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:05, 03 Wrz 2009    Temat postu:

przyspieszyc czy opoznic?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:12, 03 Wrz 2009    Temat postu:

Ustawić. Jak masz ustawiony to tego nikt nie wie oprócz ciebie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
focusst
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żegrówko k/Śmigla
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:13, 03 Wrz 2009    Temat postu:

Sprawdź w jakim położeniu tłoka zaczyna rozwierać się przerywacz. Powinno to nastąpić 1,4-1,8 mm przed GMP. Zrób najdokładniej jak potrafisz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cepe
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ś-ca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:15, 03 Wrz 2009    Temat postu:

wiem jak sie reguluje zaplon, ale dziekuje... kur** bog mnie pokaral ze mam enduro bo nie chce mi sie sciagac tego tlumika ;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:20, 03 Wrz 2009    Temat postu:

Bys mial sr to bys zobaczyl jaka frajda Wink (1)

Dla pewnosci mozesz jeszcze platynki poczyscic...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cepe
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ś-ca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:23, 04 Wrz 2009    Temat postu:

panie kierowniku, mam jeszcze pytanie... mam nowe platynki mza ale jest na nich buze przebicie... zalozyc? zeszlifowac? czy wyjebac?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madoń
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:37, 04 Wrz 2009    Temat postu:

Może nie jestem kierownikiem, ale ja bym najpierw przeszlifował.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin