Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
(PROBLEM) Dorobienie szpilki ???
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prezi
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Narol
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:06, 28 Mar 2009    Temat postu: (PROBLEM) Dorobienie szpilki ???

Siemka
Mam taki nie typowy problem nie wiem co teraz zrobić ponieważ kupiłem dziś nowe szpilki cylindra i nakrętki, gdy wkręcałem szpilki dokręciłem je do końca ale bez przesady, potem założyłem głowice i dałem podkładki i nakrętki dokręcałem normalnym kluczem gdy już poczułem opór nie kręciłem dalej tylko wziąłem sobie klucz dynamometryczny i ustawiłem go na 7Nm i dokręcam szpilki to przeskoczyło raz w tym kluczu to dalej nie kręciłem, a ta ostatnia szpilka kręcę i nic nie przeskakuje aż tu nagle coś szczelło i gwintu w karterze nie ma co teraz zrobić aby coś jeszcze z tych karterów uzyskać Sad (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:20, 28 Mar 2009    Temat postu:

Przegwintuj jeszcze raz jak nic nie da to szalej z M8 Happy

Ostatnio zmieniony przez Kaziu dnia Sob 22:21, 28 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prezi
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Narol
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:25, 28 Mar 2009    Temat postu:

ale m8 chyba ne wejdzie w cylinder i skąd ja wezmę utwardzaną m8
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:48, 28 Mar 2009    Temat postu:

Ze sklepu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prezi
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Narol
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:56, 28 Mar 2009    Temat postu:

Ale to w cylinder nie wejdzie to przecież jest na nakrętkę 13, i te co są w sklepie to są zwykłe chyba a aluminium i zaraz sie gwint urywa i jest do dupy, więc to chyba nie rozwiąże sprawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:58, 28 Mar 2009    Temat postu:

Problem otwor rozwiercic? to pytaj o hartowane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prezi
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Narol
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:17, 28 Mar 2009    Temat postu:

ale wtedy ścianki będą za cienkie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:44, 31 Mar 2009    Temat postu:

Przegwintuj kartery na M8 , a cylinder i głowicę rozwierć wiertłem M8. Ja mam tak w swoim simsonie i jeżdżę od lat.
Można jeszcze zrobić szpile na tokarce- na dole w karter gwint M8 a na górze i reszta szpili M6.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prezi
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Narol
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:15, 31 Mar 2009    Temat postu:

Narazie kupiłem płynny metal i wziąłem dobrze tam wyczyściłem i dałem tego troche poczekam dwa dni i zobaczę może sie gwint zrobi i będzie gitara
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:29, 31 Mar 2009    Temat postu:

walker69 napisał:
Przegwintuj kartery na M8 , a cylinder i głowicę rozwierć wiertłem M8.


To masz swietny sprzet, ja jeszcze nie spotkalem w zyciu wiertla i gwintownika w jednym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9063
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:43, 31 Mar 2009    Temat postu:

Antonio napisał:


To masz swietny sprzet, ja jeszcze nie spotkalem w zyciu wiertla i gwintownika w jednym.

Nie spotkałeś wiertło-gwintowników?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:31, 31 Mar 2009    Temat postu:

Antonio napisał:
walker69 napisał:
Przegwintuj kartery na M8 , a cylinder i głowicę rozwierć wiertłem M8.


To masz swietny sprzet, ja jeszcze nie spotkalem w zyciu wiertla i gwintownika w jednym.


Przeciez dobrze napisał....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:33, 31 Mar 2009    Temat postu:

Najpierw wyjasnijmy co znaczy M przed 8, potem napiszmy posta jeszcze raz, ok? Wy pierwsi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Wto 21:02, 31 Mar 2009    Temat postu:

Antonio ja zawsze kojarzyłem M jako srednice(byc może wyjdzie na jaw moja niewiedza)cześć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:30, 31 Mar 2009    Temat postu:

Wybrane oznaczenia rodzajów gwintów
BSF – gwint calowy Whitwortha, drobnozwojny,
BSW – gwint calowy Whitwortha, zwykły,
E – gwint Edisona, elektrotechniczny,
G – gwint rurowy Whitwortha, walcowy,
M – gwint metryczny zwykły i drobnozwojny,
NPT – gwint rurowy Briggsa, stożkowy
Pg – gwint specjalny instalacyjny, pancerny,
R – gwint rurowy Whitwortha, stożkowy, zewnętrzny,
Rc – gwint rurowy Whitwortha, stożkowy, wewnętrzny,
Rd – gwint okrągły,
Rp – gwint rurowy Whitwortha, walcowy wewnętrzny,
RW, FG – gwint rowerowy,
S – gwint trapezowy niesymetryczny,
Tr – gwint trapezowy symetryczny,
UN – gwinty zunifikowane o skoku uprzywilejowanym,
UNC – gwint calowy, zunifikowany, zwykły,
UNEF – gwint calowy, zunifikowany, bardzo drobnozwojny,
UNF – gwint calowy, zunifikowany, drobnozwojny,
UNS – gwinty zunifikowane specjalne,
Ven, Vg – gwint wentylowy,
W – gwint stożkowy do zaworów gazowych,

wiec litera M przed wymiarem w mm jest symbolika rodzaju gwintu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin