Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
pomocy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bolas
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:17, 04 Wrz 2007    Temat postu: pomocy

SIEMKA mam pytanie czy jest jakaś rużnica w mocy na cylindrze podrubie i czy jak sie zagrzeje to mogą pierścienie dzwonić ??? Sad (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9063
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:12, 04 Wrz 2007    Temat postu:

lekka różnica jest miedzy polskim a niemieckim cylindrem. To co do mocy. A co do trwałości to dużo lepszy jest niemiecki. A pierścionki? ten motorek sie z nimi urodził dzwoniącymi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Wto 18:12, 04 Wrz 2007    Temat postu:

to zalezy. moze jest zalezy kto wyprodukowal i jak sa kanaly wzgledem orginala ulozone.

nie mozna powiedziec ze cylinder inny niz ddr to odrazu gowno chociaz czasem bywa ze sa do dupy ale czasem mozna trafic na dobry cylinder na ktorym mozna przejechac 40000 km.

a ze pierscienie dzwonia to nie wina cylindra tylo zuzytych pierscieni, zuzytego tloka i cylindra a takze mozliwe ze pierscienie sa slabej jakosci ablo ci w rowkach tloka lataja. zdjemij cylek wyjmij pierscien i wloz go do cylindra i zmierz szczelinomierzem przerwe przy zamku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafiki
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 20:08, 04 Wrz 2007    Temat postu:

No i trzeba pamietac o tym ze to tylko motorower Happy i traktowac go jak motorower Happy jak bedziesz jezdzil delikatnie nie przeciagajac na biegach 45 km/h to moim zdaniem nawet na najgorszym gownie przejedziesz te 40 tys km
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Śro 8:30, 05 Wrz 2007    Temat postu:

Kol.nie piszcie takich rzeczy,na cyl.ddr przejechac 40tys.km to juz granica niemcy zalecali remont robic po ok. 25 tys.km.Jakosć jest nieporównywalna np. ilu pisze że kupiło cylinder i po 1tys.km dzwonią pierscienie,ze go muli,ze cieknie z tłumnika nieprzepalone paliwo,ze duzo pali itd.Wpolskim cylindrze po 10tys.km jest próg porównywalny do ddr-a po 30tys.niemozliwym jest przejechanie na polskim cylindrze 40tys.km,po 10tysiacach jazda na polskim cylindrze nie jest już jazdą.Faktycznie ja swoim nie szaleje mam obecnie 25tys. km na cyl. po szlifie i pierscienie nie dzwonią.Dzwonienie pierscieni czesta i denerwująca przypadłosc spowodowana jest zła jakoscią cylindra,przegrzaniem,zle zrobionym szlifem,tłok szarpie co za tym idzie 60km--max nic wiecej nie idzie wydusic.jesli ktos sie nie zgadza z moja opinią szanuje jesli kogos uraziłem przepraszam.Cześć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bolas
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:59, 05 Wrz 2007    Temat postu:

no wiem ale nie dawno miałem szlifa i woggule mu nie cisnołem max 40km/h a tłok miałem niemiecki pierścionki tesz niemieckie ale cylinder mam podrube i dla tego może dzwonią ? a takie dzwoniące pirescionki to jest wkur .... i przejechałem już na szlife 350 km i kolega mi muwił żeby go przyzwyczajić do większych pretkośći no i jak jade ponad 50km/h to piersciąki dzwonia jak cholera
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Śro 18:12, 05 Wrz 2007    Temat postu:

Szlifuje sie tylko ddr cylinder innych nie poniewaz sa stosunkowo tanie,pozatym szlif a szlif musisz znalezc naprawde dobrego szlifierza ja kiedys przeszlifowałem ddr i po tys. km zaczął dzwonic poprostu szlif byl źle wykonany,szkoda tylko twojego tłoka na ten cylinder--prawdopodobnie nic nie pomoze aby nie dzwoniło--a wymiana pierscieni tez nic nie da no moze na 100km.Cześc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin