Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Po paru km podczas jazdy gaśnie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
musicfan
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:44, 12 Wrz 2011    Temat postu: Po paru km podczas jazdy gaśnie

witam, mam problem z simsonem DUO 3 biegowym.
Od niedawna po przejechaniu 1-4 km podczas jazdy gaśnie, potem nie bardzo chce odpalic, musze go pchac i potem dobrze jedzie przez jakiś czas i znowu to samo Sad (1) łapie fałszywe powietrze, wina kondensatora? co o tym sądzicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Pon 19:49, 12 Wrz 2011    Temat postu:

albo łapie powietrze tak jak stwierdziłeś albo to wina świecy próbowałeś na innej ? może się grzać po pewnym czasie i iskrę gubi lub może puchnąc tłok wymieniałeś może ostatnio ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TERY
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 21:32, 12 Wrz 2011    Temat postu:

simery mogą być skłonne do sabotażu Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
musicfan
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:08, 12 Wrz 2011    Temat postu:

schwalbe96 napisał:
albo łapie powietrze tak jak stwierdziłeś albo to wina świecy próbowałeś na innej ? może się grzać po pewnym czasie i iskrę gubi lub może puchnąc tłok wymieniałeś może ostatnio ?


próbowałem innej i w cale nie odpalił heh a lepsza iskra była, zobaczę jeszcze jutro.
do silnika nie patrzyłem przeszło 2 lata bo do tej pory chodził bez zarzutu (oprócz czyszczenia dyszek w gaźniku). Już słychać od dłuższego czasu pierścienie (może być przez to?)
i dodam, że to tak robi na wysokich obrotach, na niskich jest dobrze a jak przygazuję to go dusi/dławi a jak popuszczę na niskie to jest spoko.

tery napisał:
simery mogą być skłonne do sabotażu


simeringi? trzeba silnik rozbierać...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:28, 12 Wrz 2011    Temat postu:

musicfan napisał:
schwalbe96 napisał:
albo łapie powietrze tak jak stwierdziłeś albo to wina świecy próbowałeś na innej ? może się grzać po pewnym czasie i iskrę gubi lub może puchnąc tłok wymieniałeś może ostatnio ?


próbowałem innej i w cale nie odpalił heh a lepsza iskra była, zobaczę jeszcze jutro.
do silnika nie patrzyłem przeszło 2 lata bo do tej pory chodził bez zarzutu (oprócz czyszczenia dyszek w gaźniku). Już słychać od dłuższego czasu pierścienie (może być przez to?)
i dodam, że to tak robi na wysokich obrotach, na niskich jest dobrze a jak przygazuję to go dusi/dławi a jak popuszczę na niskie to jest spoko.


No jak słychać już pierścienie to przydała by się mały remoncik,ale to nie powinno być przyczyną,ale prędzej puchnie ci tłok.


tery napisał:
simery mogą być skłonne do sabotażu


simeringi? trzeba silnik rozbierać...

Nie trzeba rozbierać silnika,aby zmienić simeringi.


Ostatnio zmieniony przez mikixo dnia Pon 22:30, 12 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seru94
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piekary Śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:23, 13 Wrz 2011    Temat postu:

Jemu chodziło o to, że w końcu zajrzy głębiej niż do gaźnika, czy do świecy... jak wyżej napisał od 2 lat nie grzebał. :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
musicfan
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:12, 13 Wrz 2011    Temat postu:

no wiec trzeba ten silnik rozbierać? czy to tylko drobna usterka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszws
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Leżajska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:29, 19 Wrz 2011    Temat postu:

A ja mam taki problem z simkiem enduro, że jak jadę nim na pełnym gazie to po chwili go dławi tak jakby brakowało mu paliwa, chwilę odczekam i jedzie, wygląda mi to na brak paliwa a już iglicę zmieniałem na każdy stopień i dalej to samo, może być to powód że za mała dysza bo mam cylinder 70 ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Pon 16:18, 19 Wrz 2011    Temat postu:

do 70 do gaźnik AMAL albo Bing byłby dobry
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszws
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Leżajska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:43, 20 Wrz 2011    Temat postu:

schwalbe96 napisał:
do 70 do gaźnik AMAL albo Bing byłby dobry


A objaśnił byś mi czy się różni od oryginalnego ? dysza czy coś ? bo ceny takich to nie są małe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:57, 21 Wrz 2011    Temat postu:

Zwykły gaźnik org. to bodajże 16n3-4 mam mniejszą dysze bo chyba coś koło 50. poprawcie mnie jeśli się mylę. Gardziel gaźnika ma 15mm. A w Amalu 19 masz gardziel 19mm i dyszę 80. Więc jest spora różnica i jeżeli masz 70ccm to radziłbym Amala 19. A jeżeli z dodatkowymi płukami to moze i nawet 21mm.
Gaźnika Bing nie polecam gdyż nadaje on się jedynie do serii. (tak słyszałem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
musicfan
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:36, 27 Wrz 2011    Temat postu:

No więc powracam z pytaniem Wide grin Gdyż uszczelki na gaźniku są już stare, kawałek urwany itp. to może wtedy łapać lewe powietrze i tak przerywać?

Również może być to wina cefki, platynki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Wto 18:10, 27 Wrz 2011    Temat postu:

tak stare złuszczone wykruszone uszczelki mogą być przyczyną. Ale niekoniecznie to musi być winne ... może coś innego za to odpowiadać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
musicfan
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:53, 27 Wrz 2011    Temat postu:

ale nie wydaje mi się aby to była przyczyna. Gdyby to było przez to fałszywe powietrze to te przerywania motoru były by bardziej nieregularne a to się dzieje tylko wtedy jak się zagrzeje po przejechaniu ~2 km i nie chce odpalić, gdy stanę i poczekam z 5 min. odpala bez problemu, znowu przejadę ze 2 km i tak w kółko...

Dodam, że tak wcześniej się robiło (czyli koło 2 lata temu) i była wina platynki, a teraz jest wszystko w porządku z nią (według mnie)

może te informacje okażą się przydatne i pomożecie mi Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
musicfan
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:00, 04 Paź 2011    Temat postu:

już wiem czemu tak robił xD
kranik był zepsuty i nie dostawał paliwa tyle ile trzeba i po wyjeżdżeniu tego co jest w gaźniku to gasł... gdy się stanęło chwilę to nakapało trochę i można było przez chwilę jechać dalej Happy

Teraz mam inne pytanie Happy

Wymieniłem uszczelkę w gaźniku (tam gdzie jest paliwo w tym pojemniczku) i teraz ciężko odpala... muszę go pchać ze 2 metry zanim chwyci a przedtem palił na 1 kopnięcie.

Świeca jest czarna a była brązowa...
Za duża mieszanka, zapłon przestawiony, świeca do wymiany?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin