Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Po paru km podczas jazdy gaśnie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
musicfan
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:44, 12 Wrz 2011    Temat postu: Po paru km podczas jazdy gaśnie

witam, mam problem z simsonem DUO 3 biegowym.
Od niedawna po przejechaniu 1-4 km podczas jazdy gaśnie, potem nie bardzo chce odpalic, musze go pchac i potem dobrze jedzie przez jakiś czas i znowu to samo Sad (1) łapie fałszywe powietrze, wina kondensatora? co o tym sądzicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Pon 19:49, 12 Wrz 2011    Temat postu:

albo łapie powietrze tak jak stwierdziłeś albo to wina świecy próbowałeś na innej ? może się grzać po pewnym czasie i iskrę gubi lub może puchnąc tłok wymieniałeś może ostatnio ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TERY
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 21:32, 12 Wrz 2011    Temat postu:

simery mogą być skłonne do sabotażu Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
musicfan
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:08, 12 Wrz 2011    Temat postu:

schwalbe96 napisał:
albo łapie powietrze tak jak stwierdziłeś albo to wina świecy próbowałeś na innej ? może się grzać po pewnym czasie i iskrę gubi lub może puchnąc tłok wymieniałeś może ostatnio ?


próbowałem innej i w cale nie odpalił heh a lepsza iskra była, zobaczę jeszcze jutro.
do silnika nie patrzyłem przeszło 2 lata bo do tej pory chodził bez zarzutu (oprócz czyszczenia dyszek w gaźniku). Już słychać od dłuższego czasu pierścienie (może być przez to?)
i dodam, że to tak robi na wysokich obrotach, na niskich jest dobrze a jak przygazuję to go dusi/dławi a jak popuszczę na niskie to jest spoko.

tery napisał:
simery mogą być skłonne do sabotażu


simeringi? trzeba silnik rozbierać...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:28, 12 Wrz 2011    Temat postu:

musicfan napisał:
schwalbe96 napisał:
albo łapie powietrze tak jak stwierdziłeś albo to wina świecy próbowałeś na innej ? może się grzać po pewnym czasie i iskrę gubi lub może puchnąc tłok wymieniałeś może ostatnio ?


próbowałem innej i w cale nie odpalił heh a lepsza iskra była, zobaczę jeszcze jutro.
do silnika nie patrzyłem przeszło 2 lata bo do tej pory chodził bez zarzutu (oprócz czyszczenia dyszek w gaźniku). Już słychać od dłuższego czasu pierścienie (może być przez to?)
i dodam, że to tak robi na wysokich obrotach, na niskich jest dobrze a jak przygazuję to go dusi/dławi a jak popuszczę na niskie to jest spoko.


No jak słychać już pierścienie to przydała by się mały remoncik,ale to nie powinno być przyczyną,ale prędzej puchnie ci tłok.


tery napisał:
simery mogą być skłonne do sabotażu


simeringi? trzeba silnik rozbierać...

Nie trzeba rozbierać silnika,aby zmienić simeringi.


Ostatnio zmieniony przez mikixo dnia Pon 22:30, 12 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seru94
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piekary Śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:23, 13 Wrz 2011    Temat postu:

Jemu chodziło o to, że w końcu zajrzy głębiej niż do gaźnika, czy do świecy... jak wyżej napisał od 2 lat nie grzebał. :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
musicfan
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:12, 13 Wrz 2011    Temat postu:

no wiec trzeba ten silnik rozbierać? czy to tylko drobna usterka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszws
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Leżajska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:29, 19 Wrz 2011    Temat postu:

A ja mam taki problem z simkiem enduro, że jak jadę nim na pełnym gazie to po chwili go dławi tak jakby brakowało mu paliwa, chwilę odczekam i jedzie, wygląda mi to na brak paliwa a już iglicę zmieniałem na każdy stopień i dalej to samo, może być to powód że za mała dysza bo mam cylinder 70 ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Pon 16:18, 19 Wrz 2011    Temat postu:

do 70 do gaźnik AMAL albo Bing byłby dobry
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszws
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Leżajska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:43, 20 Wrz 2011    Temat postu:

schwalbe96 napisał:
do 70 do gaźnik AMAL albo Bing byłby dobry


A objaśnił byś mi czy się różni od oryginalnego ? dysza czy coś ? bo ceny takich to nie są małe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:57, 21 Wrz 2011    Temat postu:

Zwykły gaźnik org. to bodajże 16n3-4 mam mniejszą dysze bo chyba coś koło 50. poprawcie mnie jeśli się mylę. Gardziel gaźnika ma 15mm. A w Amalu 19 masz gardziel 19mm i dyszę 80. Więc jest spora różnica i jeżeli masz 70ccm to radziłbym Amala 19. A jeżeli z dodatkowymi płukami to moze i nawet 21mm.
Gaźnika Bing nie polecam gdyż nadaje on się jedynie do serii. (tak słyszałem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
musicfan
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:36, 27 Wrz 2011    Temat postu:

No więc powracam z pytaniem Wide grin Gdyż uszczelki na gaźniku są już stare, kawałek urwany itp. to może wtedy łapać lewe powietrze i tak przerywać?

Również może być to wina cefki, platynki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Wto 18:10, 27 Wrz 2011    Temat postu:

tak stare złuszczone wykruszone uszczelki mogą być przyczyną. Ale niekoniecznie to musi być winne ... może coś innego za to odpowiadać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
musicfan
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:53, 27 Wrz 2011    Temat postu:

ale nie wydaje mi się aby to była przyczyna. Gdyby to było przez to fałszywe powietrze to te przerywania motoru były by bardziej nieregularne a to się dzieje tylko wtedy jak się zagrzeje po przejechaniu ~2 km i nie chce odpalić, gdy stanę i poczekam z 5 min. odpala bez problemu, znowu przejadę ze 2 km i tak w kółko...

Dodam, że tak wcześniej się robiło (czyli koło 2 lata temu) i była wina platynki, a teraz jest wszystko w porządku z nią (według mnie)

może te informacje okażą się przydatne i pomożecie mi Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
musicfan
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:00, 04 Paź 2011    Temat postu:

już wiem czemu tak robił xD
kranik był zepsuty i nie dostawał paliwa tyle ile trzeba i po wyjeżdżeniu tego co jest w gaźniku to gasł... gdy się stanęło chwilę to nakapało trochę i można było przez chwilę jechać dalej Happy

Teraz mam inne pytanie Happy

Wymieniłem uszczelkę w gaźniku (tam gdzie jest paliwo w tym pojemniczku) i teraz ciężko odpala... muszę go pchać ze 2 metry zanim chwyci a przedtem palił na 1 kopnięcie.

Świeca jest czarna a była brązowa...
Za duża mieszanka, zapłon przestawiony, świeca do wymiany?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin