 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
musicfan
Nowicjusz

Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:44, 12 Wrz 2011 Temat postu: Po paru km podczas jazdy gaśnie |
|
|
witam, mam problem z simsonem DUO 3 biegowym.
Od niedawna po przejechaniu 1-4 km podczas jazdy gaśnie, potem nie bardzo chce odpalic, musze go pchac i potem dobrze jedzie przez jakiś czas i znowu to samo łapie fałszywe powietrze, wina kondensatora? co o tym sądzicie?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Pon 19:49, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
albo łapie powietrze tak jak stwierdziłeś albo to wina świecy próbowałeś na innej ? może się grzać po pewnym czasie i iskrę gubi lub może puchnąc tłok wymieniałeś może ostatnio ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TERY
Stały bywalec

Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 21:32, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
simery mogą być skłonne do sabotażu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
musicfan
Nowicjusz

Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:08, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
schwalbe96 napisał: | albo łapie powietrze tak jak stwierdziłeś albo to wina świecy próbowałeś na innej ? może się grzać po pewnym czasie i iskrę gubi lub może puchnąc tłok wymieniałeś może ostatnio ? |
próbowałem innej i w cale nie odpalił heh a lepsza iskra była, zobaczę jeszcze jutro.
do silnika nie patrzyłem przeszło 2 lata bo do tej pory chodził bez zarzutu (oprócz czyszczenia dyszek w gaźniku). Już słychać od dłuższego czasu pierścienie (może być przez to?)
i dodam, że to tak robi na wysokich obrotach, na niskich jest dobrze a jak przygazuję to go dusi/dławi a jak popuszczę na niskie to jest spoko.
tery napisał: | simery mogą być skłonne do sabotażu |
simeringi? trzeba silnik rozbierać...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:28, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
musicfan napisał: | schwalbe96 napisał: | albo łapie powietrze tak jak stwierdziłeś albo to wina świecy próbowałeś na innej ? może się grzać po pewnym czasie i iskrę gubi lub może puchnąc tłok wymieniałeś może ostatnio ? |
próbowałem innej i w cale nie odpalił heh a lepsza iskra była, zobaczę jeszcze jutro.
do silnika nie patrzyłem przeszło 2 lata bo do tej pory chodził bez zarzutu (oprócz czyszczenia dyszek w gaźniku). Już słychać od dłuższego czasu pierścienie (może być przez to?)
i dodam, że to tak robi na wysokich obrotach, na niskich jest dobrze a jak przygazuję to go dusi/dławi a jak popuszczę na niskie to jest spoko.
No jak słychać już pierścienie to przydała by się mały remoncik,ale to nie powinno być przyczyną,ale prędzej puchnie ci tłok.
tery napisał: | simery mogą być skłonne do sabotażu |
simeringi? trzeba silnik rozbierać... |
Nie trzeba rozbierać silnika,aby zmienić simeringi.
Ostatnio zmieniony przez mikixo dnia Pon 22:30, 12 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seru94
Simson Fan

Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piekary Śląskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:23, 13 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Jemu chodziło o to, że w końcu zajrzy głębiej niż do gaźnika, czy do świecy... jak wyżej napisał od 2 lat nie grzebał.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
musicfan
Nowicjusz

Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:12, 13 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
no wiec trzeba ten silnik rozbierać? czy to tylko drobna usterka?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszws
Nowicjusz

Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Leżajska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:29, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
A ja mam taki problem z simkiem enduro, że jak jadę nim na pełnym gazie to po chwili go dławi tak jakby brakowało mu paliwa, chwilę odczekam i jedzie, wygląda mi to na brak paliwa a już iglicę zmieniałem na każdy stopień i dalej to samo, może być to powód że za mała dysza bo mam cylinder 70 ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Pon 16:18, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
do 70 do gaźnik AMAL albo Bing byłby dobry
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszws
Nowicjusz

Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Leżajska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:43, 20 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
schwalbe96 napisał: | do 70 do gaźnik AMAL albo Bing byłby dobry |
A objaśnił byś mi czy się różni od oryginalnego ? dysza czy coś ? bo ceny takich to nie są małe
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:57, 21 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Zwykły gaźnik org. to bodajże 16n3-4 mam mniejszą dysze bo chyba coś koło 50. poprawcie mnie jeśli się mylę. Gardziel gaźnika ma 15mm. A w Amalu 19 masz gardziel 19mm i dyszę 80. Więc jest spora różnica i jeżeli masz 70ccm to radziłbym Amala 19. A jeżeli z dodatkowymi płukami to moze i nawet 21mm.
Gaźnika Bing nie polecam gdyż nadaje on się jedynie do serii. (tak słyszałem)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
musicfan
Nowicjusz

Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:36, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
No więc powracam z pytaniem Gdyż uszczelki na gaźniku są już stare, kawałek urwany itp. to może wtedy łapać lewe powietrze i tak przerywać?
Również może być to wina cefki, platynki?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Wto 18:10, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
tak stare złuszczone wykruszone uszczelki mogą być przyczyną. Ale niekoniecznie to musi być winne ... może coś innego za to odpowiadać
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
musicfan
Nowicjusz

Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:53, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
ale nie wydaje mi się aby to była przyczyna. Gdyby to było przez to fałszywe powietrze to te przerywania motoru były by bardziej nieregularne a to się dzieje tylko wtedy jak się zagrzeje po przejechaniu ~2 km i nie chce odpalić, gdy stanę i poczekam z 5 min. odpala bez problemu, znowu przejadę ze 2 km i tak w kółko...
Dodam, że tak wcześniej się robiło (czyli koło 2 lata temu) i była wina platynki, a teraz jest wszystko w porządku z nią (według mnie)
może te informacje okażą się przydatne i pomożecie mi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
musicfan
Nowicjusz

Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:00, 04 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
już wiem czemu tak robił xD
kranik był zepsuty i nie dostawał paliwa tyle ile trzeba i po wyjeżdżeniu tego co jest w gaźniku to gasł... gdy się stanęło chwilę to nakapało trochę i można było przez chwilę jechać dalej
Teraz mam inne pytanie
Wymieniłem uszczelkę w gaźniku (tam gdzie jest paliwo w tym pojemniczku) i teraz ciężko odpala... muszę go pchać ze 2 metry zanim chwyci a przedtem palił na 1 kopnięcie.
Świeca jest czarna a była brązowa...
Za duża mieszanka, zapłon przestawiony, świeca do wymiany?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|