Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Pali kondensatory... :( SR50

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qub@ss
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:48, 07 Maj 2008    Temat postu: Pali kondensatory... :( SR50

Witam!
Mam problem z simkiem SR50... Chodzi o to że wkurzało mnie to jak jechałem na 4 na równym gazie a on przerywał, jak dodałem gwałtownie gazu to przerwał mocniej i szybko przyspieszał. Więc rozebrałem zapłon i zacząłem przestawiać bo myślałem że to jego wina. Od razu powiem ze zmiana dawki nie pomogła :/ I tutaj zaczął się cały problem, zapłonu już nie dało się ustawić. Cały czas jeździłem na ustawieniu po swojemu, nie tak jak fabryka dała bo nie wiedziałem jak to ustawić, o jakie kreski chodzi 8) Obojętnie jak zapłon ustawiłem simek strzelał z tłumika, nie chciał zebrać się na obroty bo strasznie przerywał. Kupiłem nowy kondensator i platynki bo iskra na platynkach skakała. Po założeniu nowego ustawiłęm fabrycznie zapłon... Simek pochodził jakieś 5 min i znowu to samo Confused Spaliło mi 3 kondensatory :/ Instalację mam 12V a zapłon 6V. Jeździłem tak jakieś pół roku wszystko było ok.
Opisałem wszystko najdokładniej jak mogłem :] Macie może jakieś propozycje co z tym zrobić?? Miałem zamiar zainwestować w nowy zapłon 12V ale wolę się upewnić bo to może być zbędna inwestycja :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Czw 1:13, 08 Maj 2008    Temat postu:

Nie kupuj nowego zapłonu bo mija się to z celem, poza tym wcale nie przyniesie oczekiwanych efektów. Zainwestuj w dobry (czyt. oryginalny) kondensator, lub kup taki jak był stosowany w fiatach 126p.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek2812
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Czw 13:27, 08 Maj 2008    Temat postu:

Lepiej byłoby zlikwidować przyczyne a nie skutek. Miałem kiedyś identyczny problem i okazało się że zamiast cewki zapłonowej miałem wsadzoną świetlną 12V/42W. Objawiało się to bardzo szybkim wypalaniem styków przerywacza. Kondensatory też dostawały po tyłku. Zobacz czy masz oryginalną cewkę zapłonową pod magnetem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qub@ss
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:51, 08 Maj 2008    Temat postu:

Po czym mozna poznać oryginalna cewke? jest na niej jakies oznaczenie? z tego co widze to caly zaplon mam 6V ale co do tej cewki nie jestem pewny Happy dzisiaj Sprobuje to sprawdzic. jak zamontować kondensator od fiata jak on jest inaczej mocowany? kupilem jeszcze jeden kondensator ale nie oryginalny bo takich w sklepie nie mieli Sad (1) jak go spali w tedy bede testował na ziemniakach Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek2812
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Czw 15:42, 08 Maj 2008    Temat postu:

Cewka zapłonowa powinna być nawinięta cieńszym drutem niż pozostałe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qub@ss
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:08, 08 Maj 2008    Temat postu:

Zamieszczam zdjęcie mojego zapłonu... Ta cewka co jest po prawej stronie jest wymieniona bo stara iskrzyła.. Jest to 6V cewka. Porównywałem z sklepie i 12V są cieńszym drutem nawijane a 6V są grubszym :look


Ostatnio zmieniony przez qub@ss dnia Czw 20:40, 08 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin