|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wowkas
Bywalec
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 22:08, 18 Wrz 2010 Temat postu: Ogólnie co do silnika |
|
|
Mam pytanie. Otóż jakie mogą być przyczyny w silniku ze silnik dostając gaz z biegu jałowego ma chwilową zamułkę a potem sie kręci normalnie a jak da sie full gas i schodzi z obrotow ale jeszcze nie wszedł na takie obroty jak na biegu jałowym tylko są trochę wyższe to juz normalnie się kręci na obroty. Gaźnik został wykluczony. I jeszcze w dodatku nie ma siły chociaż jest już dotarty i ma zębatke 13z.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wowkas
Bywalec
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Nie 18:45, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Odpowie ktoś?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Stały bywalec
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Harbutowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:31, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nic z tego nie zrozumiałem, ale chyba nie tylko ja bo nikt nie odpowiedział. Napisz to jeszcze raz, ale bez nerwów i zwróć uwagę na interpunkcję i wtedy może coś poradzimy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wowkas
Bywalec
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 15:57, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
No więc tak simson tak jakby zabardzo miał przeciążony silnik nie wiem zabadzo czym. Ostatnio założyłem zębatke 13z i jeździ sie lepiej osiąga większą pręckośc wcześniej to było ok.55 km/h a teraz jest 65 km/h. Myśle ze jakbym wstawił zębatkę 12z to by poszedł 70 ale to już przesada, więc w czym tkwi problem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Stały bywalec
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Harbutowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:40, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Prędkość 65 to tylko licznikowa prędkość.. Prawdziwa prędkość tego Simka przy obrotach 7000 rpm na czwartym biegu to jakieś 52,9, zębatka 12 tylko pogorszy sprawę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wowkas
Bywalec
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 20:08, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Kurde rozumiesz ze on wogole nie moze osiągnać takich obrotów co najwyzej osiąga moze 4000 obr/min i chce sie dowiedziec co jest grane!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
M A C K
Bywalec
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlaskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:31, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ledwo coś zrozumiałem, ale może dostaje za mało paliwa tzn. zwiększ na iglicy do dołu, albo coś z przerwą Sprawdź przerwę(na platynach) powinna być 0.4 mm (zmierz szczelinomierzem :P
To moje sugestie może ktoś inny Ci odpowie(jeżeli coś zrozumie)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Stały bywalec
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Harbutowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:53, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
wowkas napisał: | Kurde rozumiesz ze on wogole nie moze osiągnać takich obrotów co najwyzej osiąga moze 4000 obr/min i chce sie dowiedziec co jest grane! |
No to nie kombinuj zębatkami bo to nic Ci nie da.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wowkas
Bywalec
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 13:25, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Dobra widze ze wam trudno wytłuamczyc. Temat do zamknięcia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TooM
Nowicjusz
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLKP Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:19, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
NIe, wytłumaczyć łatwo (choć Tobie to nie wyszło zbyt dobrze ). Do rzeczy: dlaczego uważasz że gaźnik wykluczasz? Wyreguluj go dobrze. Nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa gdy rozkręcisz manetkę; stąd to duszenie się, na samym powietrzu chodzić nie będzie. Dopiero po chwili dostaje paliwo i wkręca się na obroty. Podnieś iglicę i sprawdź poziom paliwa w komorze. Dobrze sprawdź.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:46, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Gaznik. Za duzo powietrza.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|