Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Nietypowy problem, super moc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arnold_5
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:28, 21 Lis 2010    Temat postu: Nietypowy problem, super moc

Witam. Mam simsona s51, zapłon mechaniczny, 12V, 70ccm
Ostatnio podczas trasy w deszcze pod górke usłyszałem stuk w silniku i w momencie simson stracił moc, dojechałem jeszcze około 2km do dziewczyny, zostawiłem w garażu do przeschnięcia, gdy po kilku h chciałem go odpalić, to odpalił lecz był strasznie słaby, nie trzymał sie na obrotach i na 1 nie mógł się uciągnąć, jakoś wróciłem do domu, po kilku dniach przyjechałem po simsona, sprawdziłem gaźnik, zapłon ( nie jest idealnie ustawiony ale jako tako motor chodził ) poskręcałem znów wszystko i odpaliłem go, pierwsze co zauważyłem to, iż nie trzeba było trzymać na ssaniu na wolnych obrotach, obroty były nawet wysokie, zrobiłem kółko i poczułęm ogromną moc... wyjechałem na droge i przekręciłem menetke do oporu.. na trzeci bieg simson wbił szybciej niż przyśpiesza sportowe lamborghini. po prostu tak ogromnje mocy to jeszcze w nim nie zobaczyłem, przetestować prędkości maksymalnej jednak godzien nie byłem, przed wrzuceniem 4 biegu znów coś stukało w silniku i stracił cała swoją moc tak, że nie mógł mnie uciągnąć.. . co to może być ? nie mam nawet jak motoru do domu sprowadzić bo do dziewczyny mam 12km wiec czy da sie to zrobić bez specjalnego rozbierania silnika?


Ostatnio zmieniony przez arnold_5 dnia Nie 14:31, 21 Lis 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pik94
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 16:49, 21 Lis 2010    Temat postu:

Ustaw dobrze zaplon i przerwe na przerywaczu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arnold_5
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:22, 21 Lis 2010    Temat postu:

Co ma zapłon do blokowania koła i stukanie w silniku?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
desperado283
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:18, 21 Lis 2010    Temat postu:

masz moze cos takiego jak ja?? zobacz: http://www.simsonrulez.fora.pl/font-color-black-problemy-ogolne,23/nie-chodzi-tak-jak-powinien,28985.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Harbutowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:33, 21 Lis 2010    Temat postu:

To brzmi trochę jak Science fiction Happy heh..
Weź wysusz zapłon i wszystko od nowa wyreguluj, powinno być dobrze. Wiem, że to co mówię jest oczywiste, ale innego rozwiązania nie widzę Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arnold_5
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:09, 21 Lis 2010    Temat postu:

To nie to, u mnie było, że miał 150% mocy i słychać stuk w silniku, według mnie jak by mi coś przeskakiwało i nagle traci moc, na wolnych obrotach gaśnie, musiał bym go trzymać na tych obrotach,
może coś z wałem korbowym.. ale musiał bym rozbierać kartery, a od domowego warsztatu to troche daleko mam, wiec wolał bym jakimś sposobem do domu dojechać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maniek1gy1
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chełm
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:43, 21 Lis 2010    Temat postu:

musisz raczej rozebrać silnik i zobaczyć co się w środku narobiło każdy tryb dokładnie obejrzeć może któryś się zużył
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arnold_5
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:15, 21 Lis 2010    Temat postu:

Aha... Będę musiał jakoś tate mechanika poprosić żeby zajrzał chociaż nie chce za bardzo go męczyć bo niedługo ma mieć wyjazd do szpitala na leczenie dlatego się pytałem czy da się to jakoś jeszcze zrobić samodzielnie.
Druga sprawą jest ze nigdy nie umiałem przerywacza ustawić. Niby wkładam szczeliniomierz. 1.4mm przed gmp. Ale i tak nie wiem jak dokręcić Przerywacz


Ostatnio zmieniony przez arnold_5 dnia Nie 22:16, 21 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
papko1314
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:09, 22 Lis 2010    Temat postu:

arnold_5 napisał:

Druga sprawą jest ze nigdy nie umiałem przerywacza ustawić. Niby wkładam szczeliniomierz. 1.4mm przed gmp. Ale i tak nie wiem jak dokręcić Przerywacz

Nakręteczka jest mała, klucza takiego możesz nie mieć więc kombinerkami dokręcasz, to jest specjalnie trudne?? Regulacja zapłonu, hmm, trochę dziwne z tą mocą, mi szedł lepiej jak gaźnik miałem rozregulowany xD
Zobacz przelot wydechu, zdejmij go i wyczyść...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arnold_5
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:16, 22 Lis 2010    Temat postu:

Dodkręcić każdy umie ale ja akurat nie umie żeby było 0.4 przerwy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arnold_5
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:38, 24 Lis 2010    Temat postu:

Na 90% może to być koło magnesowe przez to mi klina ścieło. Stukanie też może być przez to?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2074
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:41, 24 Lis 2010    Temat postu:

tak oczywiście.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin