 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gural
Nowicjusz

Dołączył: 18 Mar 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:49, 18 Mar 2016 Temat postu: nie odpala |
|
|
Witam. Mam problem z S51. Simson był regulowany miesiąc temu, chodził fajnie, ale po kolanku lał się nie przepalony olej.
Odpaliłem go dziś.Pochodził chwilę i zgasł, następnie zacząłem kopać by odpalić i nie odpala już.
Iskra jest, świeca mokra.
Co może mu dolegać?
Ostatnio zmieniony przez Gural dnia Pią 22:51, 18 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec

Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:10, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Najpierw ustaw właściwie moment zapłonu, potem wyreguluj gaźnik. Sprawdź jeszcze czy dajesz właściwą ilość oleju do benzyny.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gural
Nowicjusz

Dołączył: 18 Mar 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:15, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Sprawdź jeszcze czy dajesz właściwą ilość oleju do benzyny |
Załóżmy, że to wina paliwa, co robić?
Nowa mieszanka? Tradycyjnie 100ml do 5 litrów?
Ostatnio zmieniony przez Gural dnia Pią 23:26, 18 Mar 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec

Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:55, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Tak 1:50 , jeśli jest dotarty. Ale powtarzam, -po pierwsze trzeba właściwie ustawić zapłon, to jest podstawa, potem można regulować gaźnik. Jeśli nie ustawiałeś zapłonu, to z tego co piszesz masz za późny zapłon.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gural
Nowicjusz

Dołączył: 18 Mar 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:24, 19 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jak reguluje się zapłon? trudne to? potrzeba jakiś sprzęt?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan

Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:21, 19 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Zależy jaki masz tym zapłonu.. jak elektronik to przyda się lampa stroboskopowa, a jak platynki to wystarczy szczelinomierz 0,4mm i zwyczajny miernik.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gural
Nowicjusz

Dołączył: 18 Mar 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:24, 19 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
platynki
Ostatnio zmieniony przez Gural dnia Sob 12:47, 19 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec

Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gural
Nowicjusz

Dołączył: 18 Mar 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:47, 19 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ok, w środę będę robił , dam znać.
To,że zapłon nie jest wyregulowany poznaliście po tym,że świeca jest mokra?
Nie mam szczelinomierza, da się coś zastosować innego?
Ostatnio zmieniony przez Gural dnia Sob 20:36, 19 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec

Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:27, 19 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Skoro jest iskra, jest mieszanka palna- powietrze+benzyna, jest kompresja i nie chce zapalić, to najprawdopodobniej moment, w którym przeskakuje ta iskra jest niewłaściwy, a ustawienie właściwej chwili ,w której powstaje iskra by podpalić sprężoną mieszankę palną w cylindrze jest właśnie ustawianiem zapłonu. Szczelinomierz trzeba kupić- nie są to duże koszty. Prowizorycznie można znaleźć kawałek blaszki o grubości 0,4mm (jest to wielkość max przerwy na platynkach- a od ustawiania przerwy na platynkach zaczyna się regulacje zapłonu). By zmierzyć grubość takiej zastępczej blaszki potrzebna jest suwmiarka...hmm, a jeśli jej nie ma?
Więc wtedy, doświadczony traper bierze cztery żyletki, bo grubość każdej z nich to 0,1 mm.
Ale chyba trochę za dużo tej prowizorki, nawet dla takiego prostego silnika, zdaje się że lepiej poprosić o pomoc kogoś kto ma doświadczenie i odpowiednie narzędzia i patrzeć mu na ręce.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gural
Nowicjusz

Dołączył: 18 Mar 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:50, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ustawiony zapłon, przeczyszczony, ustawiony gaźnik.
Odpala, ale z tłumika cieknie czarny olej. Po jakimś czasie świeca jest mokra(uwalona takim samym , czarnym oleje, jaki kapie z tłumika) i znów nie odpala.
Ten olej to olej ze skrzyni biegów? Czy może niespalony z mieszanki?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|