Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Nie chce odpalic po remoncie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
omamo
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 17:52, 24 Maj 2015    Temat postu: Nie chce odpalic po remoncie

Siemano, mam simsona sr50 12v w zime robilem remont ( lozyska, uszczelniacze, cylinder 60/4/3 tłok) po zlozeniu nie bylo iskry wymienilem kondensator i platynki, teraz iskra jest b. ładna ale problem jest w tym ze simson nie chce odpalic, z popychu zagada ale na obroty nie chce wejsc a z kopa tylko pryknie i gaśnie. Dajcie propozycje co mam sprawdzic.

( zapłon ustawiany, gaźnik czyszczony : ) )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nico_Grant
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 326
Przeczytał: 32 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:01, 24 Maj 2015    Temat postu:

Wypadałoby ustawić zapłon.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
omamo
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 16:18, 25 Maj 2015    Temat postu:

czytanie ze zrozumieniem, zapłon ustawiany
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nico_Grant
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 326
Przeczytał: 32 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:02, 25 Maj 2015    Temat postu:

To może gaźnik ustawić (na początku na bogatszą mieszankę), sprawdzić czy w układzie dolotowym nie ma lewego powietrza...
Można tez sprawdzić czy paliwo leci ze zbiornika.


Ostatnio zmieniony przez Nico_Grant dnia Pon 17:05, 25 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
omamo
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 17:15, 26 Maj 2015    Temat postu:

paliwo dochodzi, iskra b.ładna , a z kopa tylko pare razy pyrknie i gasnie z popychu odpali ale jak zluzuje to nie wchodzi na obroty
https://www.youtube.com/watch?v=VCOmJX2HsfM

na filmiku manetka odkrecona do końca a na obroty nie wchodzi


Ostatnio zmieniony przez omamo dnia Wto 17:15, 26 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nico_Grant
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 326
Przeczytał: 32 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:43, 26 Maj 2015    Temat postu:

Tak jakby miał za późny zapłon.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
omamo
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 18:12, 26 Maj 2015    Temat postu:

platynki otwieraja sie równo z 1.8 przed gmp, moze 1.6

Ostatnio zmieniony przez omamo dnia Wto 18:59, 26 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nico_Grant
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 326
Przeczytał: 32 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:10, 26 Maj 2015    Temat postu:

Zakładam że przerwa na platynkach i na elektrodach świecy wynosi 0,4mm.
Sprawdź moment otwarcia platynek żarówką (tylko nie puszczaj prądu przez koło magnesowe, bo możesz je rozmagnesować), lub cienką folią ALU- gdy będzie ją można wysunąć ze szczeliny między kowadełkiem i młoteczkiem, znaczy że jest to punkt zapłonu (sprawdź czujnikiem zegarowym)
Sprawdź w gaźniku pływak- poziom paliwa w komorze pływakowej oraz zaworek dopływu paliwa - czy prawidłowo działa- czy otwiera dostateczny przepływ paliwa po obniżeniu się pływaka. Sprawdź czy nie jest zatkane odpowietrzenie korka paliwa (wystarczy zdjąć wężyk paliwa z gaznika i sprawdzić czy paliwo leci ciurkiem przez dłuzszy czas).

Silnik do szczęścia potrzebuje trzech rzeczy:
-właściwej iskry- o właściwej mocy, we właściwym momencie
-właściwego sprężania mieszanki- w komorze korbowej i komorze spalania (ale to po remoncie jest chyba ok.)
-właściwej, palnej mieszanki paliwa z powietrzem (jeśli gaźnik jest czysty i wyregulowany, to powinno być ok.)

Jeśli powyższe 3 warunki są spełnione, to według wszelkich wyroczni i przepowiedni, silnik musi prawidłowo pracować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin