Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Na wolnych obrotach gaśnie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawids51
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:05, 19 Cze 2008    Temat postu: Na wolnych obrotach gaśnie

Dzień dobry kupiłem sima niedawno i robie mu kapitalke a w zasadzie to już zrobiłem wszystko chodzi tylko na wolnych obrotach gaśnie i ciężko wchodzi na wyższe jak mam np: na 2 biegu;(. Co to może być. Proszę o POMOC z góry dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dirruc
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:27, 19 Cze 2008    Temat postu:

siema
1. nie trzyma na wolnych obrotach<---- przeczyść gaźnik ja cały przeczyściłem i jest git Happy
a co do tego drugiego to nie wiem :P
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawids51
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:13, 19 Cze 2008    Temat postu:

Przeczyściłem i tak samo. zauważyłem jeszcze wycieki z rury wydechowej tak jak by sie zalewał a może być to że ja mam cewke zapłonu 12v a mam instalacje 6v ????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corvaxx
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wręczyca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:15, 20 Cze 2008    Temat postu:

przez cewke to nie to. moze własnie sie zalewa i nie moze wkrecic na wyzszym biegu, sprawdz poziom paliwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawids51
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 6:50, 20 Cze 2008    Temat postu:

Poprawiłem poziom paliwa i było ok przez chwile i znowu się zalał. Zauważyłem też że ten stożek który zamyka paliwo dostające sie do komory pływakowej jest wyrobiony i chyba przez to sie zalewa. Co o tym sądzicie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:17, 20 Cze 2008    Temat postu:

Jaki stożek? Chodzi ci o iglice czy przepustnice? A może rozpylacz paliwa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawids51
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:10, 20 Cze 2008    Temat postu:

to sie nazywa chyba zaworek iglicowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymbor
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:22, 21 Cze 2008    Temat postu:

chyba przepustnica ale moim zdaniem to niema nic do rzeczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin