Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Iskra!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sławek14
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RaDłÓw

PostWysłany: Wto 19:29, 13 Maj 2008    Temat postu: Iskra!!!

Witam!!Problem mam taki ze jest iskra przez jakies 2 kopniecia starterem potem nie ma jak utne kabel wyskokiego napiecia to jest przez taki sam czas !!!co to moze byc??(moduł mm nowy)!!(electronic 12V)!!!prosze o pomoc!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartek16
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Wadowice

PostWysłany: Wto 19:49, 13 Maj 2008    Temat postu:

a na innej swiecy sprawdzales??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin21
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2996
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okrzeja

PostWysłany: Wto 20:14, 13 Maj 2008    Temat postu:

A zmieniałeś kabel?Ale to raczej nie jest jego wina..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:35, 14 Maj 2008    Temat postu:

zmien kabel WN
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chartson
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: bydgoszcz

PostWysłany: Śro 17:16, 14 Maj 2008    Temat postu:

wez diode ze starego radia czy czegos
i podlacz przed cewka i zobacz czy dioda mruga jak kopiesz w starter
jak dioda zacznie gasnac switlo zanikac z czasem to masz cos z modulem a jak nie to cos z cewka W/N
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:32, 14 Maj 2008    Temat postu:

chartson napisał:
wez diode ze starego radia czy czegos
i podlacz przed cewka i zobacz czy dioda mruga jak kopiesz w starter
jak dioda zacznie gasnac switlo zanikac z czasem to masz cos z modulem a jak nie to cos z cewka W/N

tylko na tej diodzie umieśc najpierw rezystor :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sławek14
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RaDłÓw

PostWysłany: Śro 22:28, 14 Maj 2008    Temat postu:

wymienialem cewki kable i dalej to samo mam nowy!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pils30365
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:35, 16 Maj 2008    Temat postu:

Zrób może w ten sposób:
jak masz w domu omomierz to ustaw w położenie 200 om, odłącz niebieski kabel 3 od modułu, zetknij jeden kabel omomierza do niebieskiego kabelka 3, drugi zaś do masy pojazdu - powinno być na oryginalnym statorze (DDR) 24-33 om, a na tym współczesnym (Tajwan) jakieś 17 om - tak najprościej można wstępnie sprawdzić poprawność działania czujnika w statorze. Ja miałem podobne objawy i okazało się, że płytka drukowana pękła w czujniku statora, no i trzeba było wymienić stator. Bardzo ważne w elektronikach jest dobre połączenie modułu z masą. Możesz jeszcze sprawdzić cewkę pierwotną w statorze: omomierz ustaw na 2000 om, odłącz czerwony kabel 14 od modułu i przyłóż do niego jeden z kabli omomierza, a drugi kabel omomierza zetknij z masa pojazdu, przy prawidłowym działaniu cewki powinno być 480 do 600 om (w zależności od temp. silnika). Wtedy możesz wykluczyć układ zapłonowy w silniku. A w nowym module ustawiałeś tzw. obroty eksploatacyjne silnika? Zrób może też tak: zapamiętaj położenie tego małego potencjometra w module (żebyś mógł „gdyby co” do oryginalnego ustawienia powrócić), następnie przekręć go max. w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara (dotyczy modułów z DDR-a, w przypadku tych Tajwańskim może być odwrotnie), kopnij i sprawdź czy masz iskrę, jeżeli iskra nie będzie się gubić to znaczy że miałeś za duże obroty eksploatacyjne na module. Jak się okaże, że to jest przyczyną to pytaj dalej jak się obroty eksploatacyjne ustawia. Sprawdź też wszystkie kabelki związane z zapłonem, czy czasem któryś się w środku nie nadłamał. Spróbuj też wykonać próbę zapłonu przy wyciągniętym kabelku nr 2 z modułu (chyba brązowo-biały), wykluczysz też zwarcie na stacyjce. Powodzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin