Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Gśnie i ciezko odpala gdy jest ciepły.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
~PROMIL-SIMSON~
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:25, 07 Cze 2011    Temat postu: Gśnie i ciezko odpala gdy jest ciepły.

Mój problem wygląda mianowicie, gdy simek jest zimny pali idealnie pracuje na wolnych obrotach itp, lecz po dłuższej jeździe ok 20 do góra 40 minut gdy zgaszę go (bądź sam zgaśnie ale tylko na wolnych obrotach; gdy jadę jest ok) ciężko mu zapalić, jest to kilka naście a nawet dziesiąt kopnięć bądź ok 300m z pychu. I tu moje pytanie co może być winne za takie zachowanie.
Z góry dzięki za odp!

Simson s51C 1989r. platyna 12V
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:54, 07 Cze 2011    Temat postu:

Może właśnie platynki od temperatury się wyginają i i ciężko zaskoczyć mu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
~PROMIL-SIMSON~
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:56, 07 Cze 2011    Temat postu:

słuchaj zapomniałem dodać że platyny + kondensator wymieniane były ok 3 tyg. temu bo miał problem z iskrą
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:57, 07 Cze 2011    Temat postu:

A dobrze masz między nimi ustawiona przerwę ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
~PROMIL-SIMSON~
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:00, 07 Cze 2011    Temat postu:

jeśli się nie mylę i jest to 0.4 mm to tak, ustawiane pod szczelinomierz, a czytałem w innym temacie ze przyspieszenie zapłonu tj. w tamtym przypadku przesuniecie statora o 1.5 mm w lewo pomogło ale w tamtym przypadku jemu w ogóle ciężko palił a chodził normalnie na wysokich i jak juz odpalił atu tylko gdy jest ciepły
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:12, 07 Cze 2011    Temat postu:

A spróbuj zmienić świece bo może od temperatury gubi iskrę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
~PROMIL-SIMSON~
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:16, 07 Cze 2011    Temat postu:

dobra jeżeli chodzi o świece też miałem takie podejrzenia więc najpierw kontrola gdy zgasł natychmiast klucz, wykręcamy i sprawdzamy iskra jest ale może gubi pod ciśnieniem ok to następną i tak iskra F100 i F95 jest tak samo; NGK B8... i NGK B6... też bez zmian wiec myślę ze tu świeca tez nie będzie odgrywała ważnej roli w tym problemie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:29, 07 Cze 2011    Temat postu:

hmm jak nie te rzeczy to gaźnik sprawdź czy nigdzie zapchany nie jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
~PROMIL-SIMSON~
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:47, 08 Cze 2011    Temat postu:

to jest możliwe, aczkolwiek jest filtr w kraniku + filtr w samym gaźniku (BING 17), ale spróbować zawsze można; sprawdzę dopiero w sobotę bo moto mam u babci i dam odpowiedz czy to pomoże na razie dzięki za zainteresowanie....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin