|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Czw 22:39, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
jeżeli masz org. magneto (nie wiem jak jest w innych) to kiedy kreski będą w jednej linii wtedy listki przerywacza powinny zacząć się otwierać .
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pią 18:55, 16 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
slawek3511 napisał: | A poza tym kiedyś wszystkie komary i wieśki jeździły jakoś na ustawionym zapłonie na wyczucie. |
No dokładnie, jakoś.
Dawniej ludzie nie mieli np montażownicy do opon i myślisz, ze im sie łątwiej opony zakładało niż dzisiaj ??
Co do gaźnika to najlepiej regulować analizatorem spalin (nie dotyczy gaźników BVF których nie ma sensu zbyt precyzyjnie ustawiać bo i tak sie same rozregulowują) a zapłon czujnikiem zegarowym i kontrolką lub piszczykiem (w przypadku zapłonu bateryjnego), lub samym przyrządem przy zapłonie zasilanym z cewki NN.
Oczywsice, można ustawić na "oko" zapłon i gaźnik, ale wtedy te ustawienia nie będą tak dobre jakie można uzyskać w przypadku profesjonalnych narzędzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuba3511
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1710
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radomsko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:03, 16 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Po prostu podchodzicie do sprawy zbyt "profesjonalnie", wiadomo można ustawić zapłon
i gaźnik przyrządem ale i śrubokrętem. Ja mam tak ustawione i jeździ. Powiem więcej,
po ustawieniu zapłony śrubokrętem było sprawdzane czujnikiem zegarowym i było idealnie. A robił to mój tata, nie mechanik. Z gaźnikiem jest to samo, więc nie mówcie głupot, bo wiem swoje. Ale jak ktoś jest mniej wprawiony niech robi przyrządami.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enduros70
Simson Fan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:09, 16 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
To nie chodzi o wprawe tylko o precyzje, której ludzka ręka nie ma tak jak czujnik zegarowy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przem1992
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Borucin okolice Raciborza
|
Wysłany: Pią 23:36, 16 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
jak ja nie miałem elektronik tylko platynkowy to do ustawiania zapłonu nigdy nie odkrecałem swiecy tylko zawsze patrzyłem na przerwe i ustawiałem 0,4 i gitara i jeździ
Ostatnio zmieniony przez przem1992 dnia Pią 23:36, 16 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pią 23:56, 16 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
przem1992 napisał: | jak ja nie miałem elektronik tylko platynkowy to do ustawiania zapłonu nigdy nie odkrecałem swiecy tylko zawsze patrzyłem na przerwe i ustawiałem 0,4 i gitara i jeździ :] |
W ten sposób regulowałeś tylko przerwę na platynkach a co z wyprzedzeniem zapłonu ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:23, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Do ustawienia zapłonu w elektroniku jest potrzebny stroboskop do ustawiania zapłonów.
Ustawianie na oko lub czujnika jest niepoprawne ponieważ punkt zapłonu zależy od modułu a dokladnie od poziomu napięcia powstajacego w impulsatorze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madoń
Śpiący na Forum
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:46, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra, skończcie ta "profesjonalną" gadkę. Wczoraj wujek mechanik ustawił mi zapłon i pali od pierwszego strzału, ale nie wchodzi dobrze na obroty i czasem przez ta rurkę od zlewania paliwa z gaźnika wycieka mi z 50ml paliwa. Co to morze być???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamcio
Stały bywalec
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1359
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Krakowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:41, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Źle ustawiony pływak
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madoń
Śpiący na Forum
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:03, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
to muszę zmniejszyć czy zwiększyć poziom paliwa??? pewnie zmniejszyć
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enduros70
Simson Fan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:40, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Tak, zmniejszyć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:53, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Mozesz zwiekszyc, wtedy spalanie paliwa sie nie zmieni, ale zuzycie paliwa owszem ;d
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enduros70
Simson Fan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:55, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ale on napisałe, że mu paliwo leci z gaźnika czyli za duży poziom paliwa lub zaworek iglicowy się zacina, a może też być pływak dziurawy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madoń
Śpiący na Forum
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:44, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
zmniejszyłem tak żeby było spodu pływaka do dekielka było 32,5mm i już paliwo nie cieknie, ale bardzo, bardzooo powoli wchodzi an obroty na czwórce.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamcio
Stały bywalec
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1359
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Krakowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:14, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Podreguluj trochę gaźnik po po zmianie poziomu pływaka powinno się to robić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|