Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Gaźnik kicha
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
badyllek1993
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Polska, Dol., Twardogóra

PostWysłany: Czw 22:39, 15 Sty 2009    Temat postu:

jeżeli masz org. magneto (nie wiem jak jest w innych) to kiedy kreski będą w jednej linii wtedy listki przerywacza powinny zacząć się otwierać .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pią 18:55, 16 Sty 2009    Temat postu:

slawek3511 napisał:
A poza tym kiedyś wszystkie komary i wieśki jeździły jakoś na ustawionym zapłonie na wyczucie.


No dokładnie, jakoś.
Dawniej ludzie nie mieli np montażownicy do opon i myślisz, ze im sie łątwiej opony zakładało niż dzisiaj ??

Co do gaźnika to najlepiej regulować analizatorem spalin (nie dotyczy gaźników BVF których nie ma sensu zbyt precyzyjnie ustawiać bo i tak sie same rozregulowują) a zapłon czujnikiem zegarowym i kontrolką lub piszczykiem (w przypadku zapłonu bateryjnego), lub samym przyrządem przy zapłonie zasilanym z cewki NN.

Oczywsice, można ustawić na "oko" zapłon i gaźnik, ale wtedy te ustawienia nie będą tak dobre jakie można uzyskać w przypadku profesjonalnych narzędzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba3511
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1710
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomsko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:03, 16 Sty 2009    Temat postu:

Po prostu podchodzicie do sprawy zbyt "profesjonalnie", wiadomo można ustawić zapłon
i gaźnik przyrządem ale i śrubokrętem. Ja mam tak ustawione i jeździ. Powiem więcej,
po ustawieniu zapłony śrubokrętem było sprawdzane czujnikiem zegarowym i było idealnie. A robił to mój tata, nie mechanik. Z gaźnikiem jest to samo, więc nie mówcie głupot, bo wiem swoje. Ale jak ktoś jest mniej wprawiony niech robi przyrządami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduros70
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:09, 16 Sty 2009    Temat postu:

To nie chodzi o wprawe tylko o precyzje, której ludzka ręka nie ma tak jak czujnik zegarowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przem1992
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Borucin okolice Raciborza

PostWysłany: Pią 23:36, 16 Sty 2009    Temat postu:

jak ja nie miałem elektronik tylko platynkowy to do ustawiania zapłonu nigdy nie odkrecałem swiecy tylko zawsze patrzyłem na przerwe i ustawiałem 0,4 i gitara i jeździ :]

Ostatnio zmieniony przez przem1992 dnia Pią 23:36, 16 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pią 23:56, 16 Sty 2009    Temat postu:

przem1992 napisał:
jak ja nie miałem elektronik tylko platynkowy to do ustawiania zapłonu nigdy nie odkrecałem swiecy tylko zawsze patrzyłem na przerwe i ustawiałem 0,4 i gitara i jeździ :]


W ten sposób regulowałeś tylko przerwę na platynkach a co z wyprzedzeniem zapłonu ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:23, 17 Sty 2009    Temat postu:

Do ustawienia zapłonu w elektroniku jest potrzebny stroboskop do ustawiania zapłonów.
Ustawianie na oko lub czujnika jest niepoprawne ponieważ punkt zapłonu zależy od modułu a dokladnie od poziomu napięcia powstajacego w impulsatorze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madoń
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:46, 17 Sty 2009    Temat postu:

Dobra, skończcie ta "profesjonalną" gadkę. Wczoraj wujek mechanik ustawił mi zapłon i pali od pierwszego strzału, ale nie wchodzi dobrze na obroty i czasem przez ta rurkę od zlewania paliwa z gaźnika wycieka mi z 50ml paliwa. Co to morze być???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamcio
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1359
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Krakowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:41, 17 Sty 2009    Temat postu:

Źle ustawiony pływak Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madoń
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:03, 17 Sty 2009    Temat postu:

to muszę zmniejszyć czy zwiększyć poziom paliwa??? pewnie zmniejszyć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduros70
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:40, 17 Sty 2009    Temat postu:

Tak, zmniejszyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:53, 17 Sty 2009    Temat postu:

Mozesz zwiekszyc, wtedy spalanie paliwa sie nie zmieni, ale zuzycie paliwa owszem ;d
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduros70
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:55, 17 Sty 2009    Temat postu:

Ale on napisałe, że mu paliwo leci z gaźnika czyli za duży poziom paliwa lub zaworek iglicowy się zacina, a może też być pływak dziurawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madoń
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:44, 17 Sty 2009    Temat postu:

zmniejszyłem tak żeby było spodu pływaka do dekielka było 32,5mm i już paliwo nie cieknie, ale bardzo, bardzooo powoli wchodzi an obroty na czwórce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamcio
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1359
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Krakowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:14, 17 Sty 2009    Temat postu:

Podreguluj trochę gaźnik po po zmianie poziomu pływaka powinno się to robić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin