Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźnik kicha
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
badyllek1993
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Polska, Dol., Twardogóra

PostWysłany: Czw 22:39, 15 Sty 2009    Temat postu:

jeżeli masz org. magneto (nie wiem jak jest w innych) to kiedy kreski będą w jednej linii wtedy listki przerywacza powinny zacząć się otwierać .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10212
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pią 18:55, 16 Sty 2009    Temat postu:

slawek3511 napisał:
A poza tym kiedyś wszystkie komary i wieśki jeździły jakoś na ustawionym zapłonie na wyczucie.


No dokładnie, jakoś.
Dawniej ludzie nie mieli np montażownicy do opon i myślisz, ze im sie łątwiej opony zakładało niż dzisiaj ??

Co do gaźnika to najlepiej regulować analizatorem spalin (nie dotyczy gaźników BVF których nie ma sensu zbyt precyzyjnie ustawiać bo i tak sie same rozregulowują) a zapłon czujnikiem zegarowym i kontrolką lub piszczykiem (w przypadku zapłonu bateryjnego), lub samym przyrządem przy zapłonie zasilanym z cewki NN.

Oczywsice, można ustawić na "oko" zapłon i gaźnik, ale wtedy te ustawienia nie będą tak dobre jakie można uzyskać w przypadku profesjonalnych narzędzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba3511
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1710
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomsko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:03, 16 Sty 2009    Temat postu:

Po prostu podchodzicie do sprawy zbyt "profesjonalnie", wiadomo można ustawić zapłon
i gaźnik przyrządem ale i śrubokrętem. Ja mam tak ustawione i jeździ. Powiem więcej,
po ustawieniu zapłony śrubokrętem było sprawdzane czujnikiem zegarowym i było idealnie. A robił to mój tata, nie mechanik. Z gaźnikiem jest to samo, więc nie mówcie głupot, bo wiem swoje. Ale jak ktoś jest mniej wprawiony niech robi przyrządami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduros70
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:09, 16 Sty 2009    Temat postu:

To nie chodzi o wprawe tylko o precyzje, której ludzka ręka nie ma tak jak czujnik zegarowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przem1992
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Borucin okolice Raciborza

PostWysłany: Pią 23:36, 16 Sty 2009    Temat postu:

jak ja nie miałem elektronik tylko platynkowy to do ustawiania zapłonu nigdy nie odkrecałem swiecy tylko zawsze patrzyłem na przerwe i ustawiałem 0,4 i gitara i jeździ :]

Ostatnio zmieniony przez przem1992 dnia Pią 23:36, 16 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10212
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pią 23:56, 16 Sty 2009    Temat postu:

przem1992 napisał:
jak ja nie miałem elektronik tylko platynkowy to do ustawiania zapłonu nigdy nie odkrecałem swiecy tylko zawsze patrzyłem na przerwe i ustawiałem 0,4 i gitara i jeździ :]


W ten sposób regulowałeś tylko przerwę na platynkach a co z wyprzedzeniem zapłonu ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:23, 17 Sty 2009    Temat postu:

Do ustawienia zapłonu w elektroniku jest potrzebny stroboskop do ustawiania zapłonów.
Ustawianie na oko lub czujnika jest niepoprawne ponieważ punkt zapłonu zależy od modułu a dokladnie od poziomu napięcia powstajacego w impulsatorze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madoń
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3535
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:46, 17 Sty 2009    Temat postu:

Dobra, skończcie ta "profesjonalną" gadkę. Wczoraj wujek mechanik ustawił mi zapłon i pali od pierwszego strzału, ale nie wchodzi dobrze na obroty i czasem przez ta rurkę od zlewania paliwa z gaźnika wycieka mi z 50ml paliwa. Co to morze być???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamcio
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1359
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Krakowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:41, 17 Sty 2009    Temat postu:

Źle ustawiony pływak Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madoń
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3535
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:03, 17 Sty 2009    Temat postu:

to muszę zmniejszyć czy zwiększyć poziom paliwa??? pewnie zmniejszyć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduros70
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:40, 17 Sty 2009    Temat postu:

Tak, zmniejszyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:53, 17 Sty 2009    Temat postu:

Mozesz zwiekszyc, wtedy spalanie paliwa sie nie zmieni, ale zuzycie paliwa owszem ;d
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduros70
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:55, 17 Sty 2009    Temat postu:

Ale on napisałe, że mu paliwo leci z gaźnika czyli za duży poziom paliwa lub zaworek iglicowy się zacina, a może też być pływak dziurawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madoń
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3535
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:44, 17 Sty 2009    Temat postu:

zmniejszyłem tak żeby było spodu pływaka do dekielka było 32,5mm i już paliwo nie cieknie, ale bardzo, bardzooo powoli wchodzi an obroty na czwórce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamcio
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1359
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Krakowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:14, 17 Sty 2009    Temat postu:

Podreguluj trochę gaźnik po po zmianie poziomu pływaka powinno się to robić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin