Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Gaźnik 16N1-11

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Linek
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec (podkarpackie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:35, 22 Sie 2010    Temat postu: Gaźnik 16N1-11

Pomógł by ktoś w regulacji tego gaźnika. Prosze pokażcie mi którą śrubą sie co reguluje http://62.75.177.102/shop_cfg/MTZCichy/vergser16n1_11.jpg tu fota tego gaźnika :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:42, 22 Sie 2010    Temat postu:

Usuń jeden temat.
Tą śrubką że sprężynką reguluje się wolne obroty a tą drugą to sam nie wiem. Mam taki gaźnik i nie widzę różnicy jak mam wykręconą ją 3 obroty albo wkręconą na maxa simson chodzi tak samo...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Nie 23:24, 22 Sie 2010    Temat postu:

ta ,,ze sprężynką" jest od regulacji obrotów na biegu jałowym. a druga jest przy stopce łączącej gaźnik z kanałem dolotowym cylindra w takim kanaliku. wkładasz śrubokręt od góry jest ona zazwyczja pod plombą chyba że ktoś już ją wywalił. tą śrubką regulujesz mieszankę paliwowo powietrzną. dodatkowo jeszcze jest regulacja przy iglicy albo opuszczasz albo obniżasz poprzez przestawianie w rowkach takiej blaszki blokującej iglicę żeby nie wypadła. no i regulacja ssania, wkręcasz albo wykręcasz linkę przy przepustnicy od ssania.

jeśli chcesz żeby ktokolwiek pomógł ci przy regulacji to napisz jak silnik pracuje co sie z nim dzieje i czy w ogóle odpala.

pozdro.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Akerav
Gość





PostWysłany: Pon 9:09, 23 Sie 2010    Temat postu:

pawels2004 śrubka na króćcu jest w 16N3. W 16n1 śrubka ze sprężynką służy do regulacji wolnych. Jedyną różnicą z 16n3 jest to że w 16n3 jest ona położona równolegle do przepustnicy, a w 16n1 jest pod kątem jakichś 45 stopni i "wchodzi w korpus przepustnicy. Natomiast ta druga, lekko schowana śrubka służy do tego samego co śrubka ukryta w króćcu w 16n3, czyli regulacji składu mieszanki paliwo-powietrze. Podobno w 16n1 jest ją łatwo wyregulować, acz ja osobiście wolę regulować serię 16n3.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin