|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SIMSON SR50
Bywalec
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Oleśnica Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:28, 08 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Hehee. Okej
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:21, 08 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Nie należy jeździć ze szmatą przytkniętą do filtra, to nie jest rozwiązanie, trzeba szukać przyczyny, możliwe że lewe powietrze łapie, albo co innego, ale nie zatykać filtr szmatą.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacper123190
Simson Fan
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Iłowo-Osada Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:00, 08 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
stasiu007 napisał: | Nie należy jeździć ze szmatą przytkniętą do filtra, to nie jest rozwiązanie, trzeba szukać przyczyny, możliwe że lewe powietrze łapie, albo co innego, ale nie zatykać filtr szmatą. |
Ale ty kur to kumaty jesteś ze ja pier nie wiem kto cie robił położenie szmaty na filtr nie jest szukaniem przyczyny? tylko czym i kto mówi o jeżdżeniu z nią, jeżeli będzie dobrze chodził z nią to wtedy będzie diagnoza ze za dużo powietrza dostawał proste chyba.
Warn x1 - Pustack. ( Chyba wiadomo za co )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:51, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Powiedziałeś mu o położeniu szmaty, nie pisałeś co dalej, zastanów się nad sobą.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacper123190
Simson Fan
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Iłowo-Osada Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 2:05, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
A co dalej pisać? może ma gaźnik już zużyty ze nie idzie wyregulować powietrza i trzeba kupić nowy lub zestaw naprawczy i co w tym złego ze by jeździł z ta szmata? wyśmieje go ktoś? nie bo jej nie widać a zadanie spełnia...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:30, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Bo to przypał takie patenty w simsonie stosować, czy jak produkowali simsony ktoś szmaty w filtr utykał? Nie! Jak ktoś chce simsonem pojeździć to nie radzę słuchać rad tego pana.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacper123190
Simson Fan
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Iłowo-Osada Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:16, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Z czym przypał ze dobrze jedzie? nie każdy jest inżynierem takim jak ty i ma kasę na nowy gaźnik czy zestaw naprawczy wiec może sobie położyć szmatę, i jak produkowali simsony to nie zakładali cylindrów s60 almot wałów Ifa wzmacnianych magnet mza oraz gaźników 16N3 wiec najpierw się zastanów co ty piszesz a następnie pisz i w sr50 tej szmaty nie widać wiec jest dobrym rozwiązaniem tym czasowym...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:28, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Dobrze że powiedziałeś że tymczasowym. Nie trzeba od razu być inżynierem żeby gaźnik wyregulować, i po co zmieniać? W gaźniku nie ma co się zepsuć, jedynie coś zaciąć/zapchać. A jak komuś się nie chce tracić czasu albo ma to gdzieś to niech kładzie szmate i jeździ.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SIMSON SR50
Bywalec
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Oleśnica Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:08, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Po kilku krotnym regulowaniu zapłonu i gaźnika wszystko chodzi jak należy
Dzięki wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:07, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Widzisz cierpliwość popłaca, masz satysfakcje że zrobiłeś simka jak należy, i bez zastosowania szmaty
Również pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacper123190
Simson Fan
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Iłowo-Osada Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:45, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Jak widać u ciebie dało się u mnie wtedy na chińskim gaźniku nie dało się tego zrobić jak działało to max 2 dni i cierpliwość w końcu się skończyła wiec szmata poszła a tydzień później amal doszedł
Zamykam - Pustack
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|