Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Dziwny dzwięk

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sebstiano1234
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:52, 28 Lip 2010    Temat postu: Dziwny dzwięk

Jadąc na 4 biegu szybko, puszczając manetkę gazu w celu zwolnienia w cylindrze bądź w tych rejonach słyszę dziwny dźwięk jak by się coś obcierało, tarło. Co może być przyczyną tej awarii?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
milosz
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 19:14, 30 Lip 2010    Temat postu:

ja miałem podobnie....... magneto tarło o zapłon....
może u Cb jest to samo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
supra
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci :)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:47, 30 Lip 2010    Temat postu:

Jak w cylindrze to może z pierścieniami jest coś nie tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Murarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1467
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:06, 31 Lip 2010    Temat postu:

A takie głupie wytłumaczenie: Może poprostu hamuje silnikiem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SIMSONERS51
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 517
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:22, 31 Lip 2010    Temat postu:

dokładnie... moze tak jak kolega wyrzej napisał hamuje silnikiem.to nie jest 4T żeby było można silnikiem hamować.gdy puszczasz gaz i hamujesz silnikiem to tak jak byś go zacierał bo nie dostaje wtedy odpowiedniej ilości paliwa.ja ruwnomiernie hamuje i popuszczam manetke.pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Harbutowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:25, 31 Lip 2010    Temat postu:

SIMSONERS51 napisał:
dokładnie... moze tak jak kolega wyrzej napisał hamuje silnikiem.to nie jest 4T żeby było można silnikiem hamować.gdy puszczasz gaz i hamujesz silnikiem to tak jak byś go zacierał bo nie dostaje wtedy odpowiedniej ilości paliwa.ja ruwnomiernie hamuje i popuszczam manetke.pozdro


Dokładnie tak... może nie chodzi tu o samo paliwo co o olej zawarty w tym paliwie Happy

Ewentualnie wymień łożysko igiełkowe.


Ostatnio zmieniony przez Marian dnia Sob 13:26, 31 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moon
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Poniatowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:31, 31 Lip 2010    Temat postu:

Zastanawialiście się kiedyś, co się dzieje w dwusuwie podczas hamowania silnikiem? Właśnie, nic. Brak smarowania w trakcie dłuższej jazdy z zamkniętą przepustnicą (np. zjazdy ze zboczy w offroadzie, czy dojeżdżanie do świateł) uszkadza jednostkę napędową. W czterosuwie olej pompowany jest w skrzynię korbową bez względu na otwarcie przepustnicy, w dwupaku wał korbowy smarowany jest olejem z mieszanki. Nie jest to jednak wada, bo przecież to silnik, a nie „hamownik". Jeśli jest niepotrzebne i technicznie niepoprawne, to jego brak należy uznawać w kategorii zalety - zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, jak upraszcza to konstrukcję.

Ostatnio zmieniony przez moon dnia Sob 15:34, 31 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MareckiGTI
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:29, 31 Lip 2010    Temat postu:

Nie musisz hamować silnikiem, dojeżdżasz do świateł na luzie lub na sprzęgle i problem z głowy właśnie dlatego że silnik brak oleju mocno odczuwa przestałem hamować silnikiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin