 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec

Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:08, 08 Wrz 2013 Temat postu: Duże spalanie? |
|
|
Witam. Posiadam simsona SR50 60cc z przebiegiem ponad 12tys.
Problem polega na tym. Na seryjnym filtrze paliwa simson palił coś ok 2,5l nawet mniej. Pewnego razu zmieniłem na stożek i na dyszy 72 dostawał niewiele za mało paliwa ale spalanie jednak nie wzrosło ponad normę. teraz gdy założyłem dyszę 80 i 2 rowek na iglicy od góry simson wkręca się na pełne obroty i wgl. Jednak zmartwiło mnie to trochę ponieważ spalanie wzrosło i ostatnich czasach ponad 4l/100. czy to normalne? Spalanie powiększa się stopniowo tak jakby. Czy szczelność kolanko-cylinder ma wpływ? może to już zużycie cylindra(jest mocny)
Przenoszę z Simson - Pustack
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
borillo
Simson Fan

Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 783
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:44, 08 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Największy wpływ ma to jaka jest dysza główna oraz na którym rowku zaczepiona jest iglica. Optymalne położenie jest środkowe, ale może się zmienić w zależności od seta.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec

Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:33, 08 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Ale myślicie że to normalne? pływak ustawiony w miare ok i na pełnym (gaźniku) potrafię przejechać ok kilometra tak na 0,5 gazu. 16n-4
Ostatnio zmieniony przez miro_ziom dnia Nie 21:01, 08 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
borillo
Simson Fan

Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 783
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:08, 08 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
jak to na pełnym gaźniku? Nie rozumiem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mlodywedkarz
KIEROWNIK

Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wąsosz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:24, 08 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
pewnie chodzi mu o to ze zakręci kranik.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DjBenek
Bywalec

Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pionki Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:27, 08 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
No pewnie chodzi mu o to że komora pływakowa jest pełna i zaworek się zamknął
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan

Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:15, 08 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Przy maksymalnym otwarciu przepustnicy jedynymi ograniczeniami są wielkość dyszy i przepustowość gardzieli gaźnika - położenie iglicy czy też jej całkowity brak nie ma najmniejszego znaczenia.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec

Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:50, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Ale on nie ma problemu z niedoborem mieszanki. co moze byc przyczyna duzego spalania??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan

Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:00, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
miro_ziom napisał: | Ale on nie ma problemu z niedoborem mieszanki. co moze byc przyczyna duzego spalania?? |
Zbyt małe przełożenie w stosunku do mocy nominalnej, zbyt wielkie oczekiwanie niosące za sobą sportowy tryb jazdy, zbyt duża dysza główna "przylewająca" silnik który nie może po przez to osiągnąć maksymalnego momentu, ślizgające sprzęgło, nie odpowiednie ogumienie włącznie z brakiem odpowiedniego ciśnienia, nie odpowiednio dobrany gaźnik do przepustowości silnika, nie odpowiednia regulacja, wydech itd. itd.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|