Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Docieranie S-60
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kielas2906
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chrostkowo

PostWysłany: Pią 23:37, 03 Lip 2009    Temat postu: Docieranie S-60

Założyłem cylinder ALmota Rzt Power 60ccm no i go docieram teraz... wchodzi ładnie na obroty... ale jest jeden problem... jest slaby na malych obrotach... jest mocny tylko na 1 biegu... na 2 3 i 4 na malych obrotach cos sie dziwnego dzieje i prawie staje jakby krecil silnik w miejscu... 30 km narazie przejechałem na tym zestawie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Pią 23:52, 03 Lip 2009    Temat postu:

Co to są dla ciebie "małe obroty".

Powiedzmy 3 bieg i jaka prędkość to "małe obroty"??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba3511
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1710
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomsko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:01, 04 Lip 2009    Temat postu:

Co to za cylinder Alomt RZT Power?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kielas2906
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chrostkowo

PostWysłany: Sob 12:13, 04 Lip 2009    Temat postu:

Małe obroty wg mnie to gdy manetka jest dociśnięta maks do połowy...
A gdy troche na wyzszych go przeciągne to juz lepiej idzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Sob 12:50, 04 Lip 2009    Temat postu:

No dobrze, ale podaj prędkosc np na 3 biegu, wtedy będę miał pojęcie mniej więcej jakie to obroty, bo 1/2 manetki to mi dużo nie mówi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kielas2906
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chrostkowo

PostWysłany: Nie 15:59, 05 Lip 2009    Temat postu:

ok 30 - 40 km/h
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fireman
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:16, 06 Lip 2009    Temat postu:

Witam

Byłem zmuszony założyć do swojego simka s51 nowy cylinder, pierścienie i tłok. Kupiłem cylinder 60ccm. Przy okazji założyłem nową głowicę bo miałem gwint na swiecę zrąbany.
Oczywiście teraz go docieram. Wlałem olej Mixol S w stosunku 1:35. Na początku zapaliłem go i chodził na wolych obrotach bez jazdy około 6 razy po 5-10min za każdym razem czekając do całkowitego ostygnięcia.
Przejechałem już około 40km z prędkością 45km/h. Nie przegrzewam go ani nie wkręcam na wysokie oborty. Odczułem znaczną poprawę mocy i prędkości na poszczególnych biegach.

Ile km po zmianie w/w częsci powinienem go docierać i kiedy mogę sprawdzić jego Vmax?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekszr
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3-miasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:06, 07 Lip 2009    Temat postu:

ja miałem problem z simkiem jak zalozylem zebatki za duże, na 1 i 2 jechał dobrze ale na 3 i 4 zwalnial, jak miałem manetke 1/2 wcisniete.
fireman ja sprawdziłem v-maxa po 210km.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
padrick
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:28, 07 Lip 2009    Temat postu:

tak, można z powodzeniem sprawdzać vmax po 200km.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fireman
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:40, 14 Lip 2009    Temat postu:

Zrobiłem 250km i sprawdziłem Vmax. Okazało się że jedzie mi tylko 60km/h przy zestawie 60 ;/// Rozpędza się bardzo szybko ale tylko dotąd i koniec Wcześniej jechał 65 przy dobrych warunkach. raz nawet 70. Jedyne co się zmieniło to przybyło mu mocy. Wczesniej gdzie musiałem redukować do 2. teraz wyjeżdżam na 3 biegu.

Czy z czasem przybędzie mu prędkości jak się dotrze???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek1006
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:59, 14 Lip 2009    Temat postu:

jeżeli ma więcej mocy to możesz dać większa zębatkę z przodu co poprawi v max a pogorszy przyspieszenie. Oczywiście gaźnik i zapłon jest dobrze ustawiony ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fireman
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:08, 14 Lip 2009    Temat postu:

gaźnik i zapłon ok. Nie chcę tracić przyśmieszenia kosztem czegos. A zastanawia mnie ta prędkość. Teoretycznie powinna zwiększyć się a tu nic ;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:32, 14 Lip 2009    Temat postu:

Vmaxa sprawdzam jakies 20 kilometrow po rozpoczeciu docierania. Tobie tez polecam, bo jak go bedziesz tak docieral to nic ciekawego z tego nie bedzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fireman
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:12, 15 Lip 2009    Temat postu:

Jak mogę sprawdzić po 20km jak mam już 250? Jak dużo może mi dać ta zmiana zębatki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brozek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: .. z daleka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:22, 15 Lip 2009    Temat postu:

jakieś 5-6 km/h więcej i trochę osłabione przyspieszenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin